از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

چطور همسر خود را در آغوش بگیرید؟+ چطور باید یک دختر را در آغوش بگیرید؟

عشقی عشقولانه | پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۱ ق.ظ

چگونه باید نامزد یا همسر خود را در آغوش بگیرید؟
چگونه یک دختر را در آغوش می گیرید؟ فکر بغل کردن یک دختر می تواند یک پسر خجالتی را ایجاد کند یا درونگرایی کاملاً عصبی را کامل کند. حتی گاه به گاه تبادل صمیمیت جسمی ممکن است برای کسی که با جنس مخالف خیلی راحت نیست ، ناخوشایند باشد. در مورد آغوش های زیبا و دوستانه گرفته تا گرم و عاشقانه ، این مقاله نکاتی را درمورد اینکه چگونه یک پسر می تواند خودش را در بغل کردن یک دختر ، خواه دوست ، دوست یا خردسال یا اولین دوست دخترش باشد ، راحت می کند.

13 نکته برای در آغوش گرفتن یک دختر
هنگامی که به سمت او قدم می زنید لبخند بزنید تا سنجید که آیا باید او را در آغوش بگیرید یا نه.
به آرامی و آرام به سمت او قدم بردارید.
بازوهای خود را از خیلی دور باز نکنید.
با قدم زدن به سمت دختر ، خود را با اطمینان انجام دهید.
تماس چشمی را حفظ کرده و هرچه نزدیکتر می شوید ، از او سلام و احوالپرسی کنید.
در چند مرحله آخر بازوهای خود را باز کنید.
طرفی را که می خواهید گردنتان را کج کند تصمیم بگیرید.
به کمی تکیه دهید - به حدی تکیه نکنید که فقط شانه های شما را لمس کنید.
بدانید که در حین آغوش نگه داشتن دستانتان کجاست.
اجازه ندهید که دستان شما در قسمت پایین کمر دختر بکشید.
در حین آغوش خفه نشوید و یا بی دست و پا عمل نکنید.
اجازه ندهید که فوراً بروید. خیلی طولانی نگه ندارید
با تهیه یک شروع کننده مکالمه پس از آغوش ، از لحظه ناخوشایند جلوگیری کنید.
1. هنگامی که به سمت او قدم می زنید لبخند بزنید تا سنجید که آیا باید او را در آغوش بگیرید یا نه.
یک لبخند ناز بلافاصله یخ را می شکند ، حتی اگر در مسافتی باشید. اگر او یک لبخند گرم را برگرداند ، می توانید آن را به عنوان نشانه ای از آغوش گرفتن در آغوش گرفتن او ، وضعیت ناخوشایند جلوه دهید.

2. به آرامی و آرام به سمت او قدم بردارید.
قدم زدن بیش از حد سریع باعث می شود بیش از حد مشتاق به نظر برسید. همچنین عصبی بودن شما را آشکار می کند و ممکن است باعث شود که به لرزه های عجیب و غریب دست پیدا کنید. با قدم زدن آرام و آهسته طوری رفتار کنید که گویی در پارک قدم می زنید.

۳- بازوهای خود را از خیلی دور باز نکنید.
مگر اینکه پسری پس از گذشت چند هفته یا چند ماه از دیدن دوستتان با دوست دختر خود ملاقات نکنید ، از راه گشودن بازوها در هنگام باز شدن به سمت دختر دوری کنید - شما او را ترسیده و باعث تعجب او می شوید که چرا اینقدر هستید؟ برانگیخته. دستان خود را در کنار خود نگه دارید و به هنگام نزدیک شدن به او به طور عادی قدم بزنید.

4- هنگام قدم زدن به دختر خود را با اطمینان انجام دهید.
بیشتر اوقات ، عدم اعتماد به نفس یک معامله گر است که می آید پسران خجالتی در تعامل با دختران باشند. حتی اگر بزرگترین خرد کردن روی دختری را که قصد بغل کردن دارید ، دارید باید روی اعصاب خود بکشید و اعتماد به نفس بالایی نشان دهید.

در اینجا چند نکته برای حفظ وضعیت خوب شما در هنگام قدم زدن به سمت یک دختر برای در آغوش گرفتن شما آورده شده است:

شانه های خود را گسترده نگه دارید ، اما سفت نباشید.
آرامش بگیرید و نفس عمیق بکشید.
دستان خود را در کنار خود نگه دارید.
سر خود را بلند نگه دارید. به پایین نگاه نکنید

  • عشقی عشقولانه

5 راهکار برای اینکه همیشه لبخند به لب داشته باشیم

عشقی عشقولانه | دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶ ب.ظ

5 راه برای نگه داشتن لبخند بر روی صورت خود مهم نیست چه!
این یک پست حمایت شده با همکاری Vibration Clothing است. ممنون که از Global Munchkins حمایت کردید
بعضی اوقات فقط باید کمی سرگرم کننده باشید. ساختن احمق از خود با بهترین های خود یک روش عالی برای تحقق آن است. در ادامه بخوانید تا بدانید 5 روش که همیشه لبخند می زنم بدون توجه به آنچه
آیا می دانید علم نشان می دهد که ما می توانیم 40٪ از شادی خود را کنترل کنیم؟ بقیه در معرض استعداد ژنتیکی ، رفتارها و شرایط زندگی قرار دارند. با چنین تکه بزرگی از خوشبختی ما در دست خودتان مانده ، مهم است که دقیقاً بدانید که چه کاری می توانید برای اطمینان از خوشبختی خود انجام دهید. و از آنجا که خوشبختی و زندگی در زندگی به عنوان کمترین چیزی است که من مجذوب آن شده ام و وقت زیادی را صرف مطالعه کردم ، فکر کردم که می توانم "5 راه برای حفظ لبخند بر روی صورت خود را بدون اهمیتی" با این امید که بتوانم از شما بخواهم استفاده کنم. اتهام خوشبختی خودت


1 تعداد قدردانی
مطالب صفحه
من از خانواده فرزندخوانده شگفت انگیز خود بسیار شکرگزار هستم. من همه چیز را در مورد ما دوست دارم. در ادامه بخوانید تا روشهای مثبت ماندن و لبخند زدن روی صورت خود را یاد بگیرید
 درباره ما
پخش ویدئو
اگر فقط یک چیز را از این مقاله دور کنید ، باید این باشد ، این عمل قدردانی است. قدردانی کمک می کند تا شما را به لحظه حاضر بکشاند تا مجدداً مغز خود را روی همه چیزهای شگفت انگیزی که در زندگی شما اتفاق می افتد متمرکز کنید. قدردانی از "سلامت جسمی و سلامتی روانشناختی" شما ، بهبود خواب و عزت نفس ، افزایش همدلی و کاهش پرخاشگری سودمند است ، و قدردانی همچنین قدرت ذهنی را افزایش می دهد. "همانطور که در مقاله ای در Forbes بیان شد.

روشی آسان که بتوانید زندگی پر از سپاسگزاری را شروع کنید این است که هر روز صبح قبل از خوابیدن از رختخواب ، آنچه را که به عنوان "تعداد قدردانی" شناخته می شود ، انجام دهید. ساده است! تمام کاری که انجام می دهید اینست که سکوت کارهایی را که از شما سپاسگزار است در سرتان بگذرید. حتی می توانید این کار را انجام دهید در حالی که هنوز در رختخواب هستید.

می توانید با چیزهایی مانند سلامتی ، هوای تازه ، سقف بالای سر خود ، صدای پرندگان در بیرون از خانه و غیره شروع کنید ... این عمل ساده روحیه پر از قدردانی (و به نوبه خود خوشبختی) را نیز ایجاد می کند. پس از چند هفته تمرین ، متوجه خواهید شد که چیزهای کوچک در زندگی ، مانند یک شکوفه بهاری زیبا ، شما را در مسیرهای خود متوقف می کند. شما نمی توانید به سادگی از کنار چنین زیبایی شگفت انگیز قدم بردارید. زندگی تغییر می کند!

2 Hygege
من راههای زیادی برای سرگردانی در سفر اخیر دیزنی کروز پیدا کردم. آنها را بررسی کنید و راه های حفظ لبخند بر روی صورت خود را مهم نیست.
دلیلی وجود دارد که جهانیان با وسواس و سنن دانمارک وسواس زیادی پیدا کرده اند ، از این گذشته ، دانمارک به طور مداوم سالانه به یکی از خوشبخت ترین کشورهای جهان رای داده است. افزودن مقدماتی به زندگی خود می تواند به افزایش شادی شما کمک کند و بهترین بخش در مورد زیبایی این است که همه می توانند این کار را انجام دهند!

بازدید از دانمارک می گوید: "در حقیقت ، بهداشت به معنای ایجاد جو گرم و لذت بردن از چیزهای خوب در زندگی با افراد خوب است." هیچ چیز بهداشتی تر از جمع شدن در اطراف شام potluck با دوستان خوب و بحث در مورد لذت های ساده در زندگی وجود ندارد. جوراب های گرم و دنج گرم ، چرت زدن در کنار شومینه ، یا وقت گذاشتن برای مطالعه یک کتاب خوب نیز راه هایی برای تمیز کاری هستند. فقط مطمئن باشید که نفس خود را در درگاه بررسی می کنید ، زیرا لاف زدن و فحش دادن به دستاوردهای خود شخص دانمارکی است که به همه برابری اعتقاد دارند ، نه بزرگ و نه.

3 غذای سالم
یک مزرعه خوشمزه برای صرف صبحانه در هتل Palms Hotel & Spa در میامی
هیچ راز نیست که رژیم غذایی شما بر روحیه شما تأثیر می گذارد. ما به آمالگام گرسنه و خشمگین (آویزان) عادت داریم که برای توصیف حال و هوای کسی که هنگام گرسنگی زیاد است عادت کرده ایم. اما ، در حالی که خوردن هر غذایی به سادگی ممکن است باعث خنثی کردن یک قسمت از حلق آویز شود ، نکته ای در مورد رابطه سالم باید به آن توجه داشته باشید ، تمام مواد غذایی روحیه شما را دارد.

فلیسس جکا ، رئیس انجمن بین المللی تحقیقات روانپزشکی تغذیه ای می گوید: "اکنون بدن بسیار بزرگی از شواهد موجود وجود دارد که نشان می دهد رژیم غذایی برای سلامتی روان به همان اندازه برای سلامت جسمی اهمیت دارد." "رژیم غذایی سالم محافظت می کند و رژیم غذایی ناسالم عامل خطر افسردگی و اضطراب است."

با حرکت آهسته غذا ، سهولت در یافتن محصولات ارگانیک و گوشت ، و افزایش رستوران های مزرعه به میز آسانتر از همیشه پیدا کردن غذاهای سالم محلی برای نگه داشتن مغز در حالت نوک تیز است.

4 الهام را پیدا کنید
با مکث و مشارکت در زمان حال دلایل زیادی برای لبخند زدن روی صورت خود پیدا خواهید کرد.
راه دیگر برای لبخند زدن روی صورت ، جستجوی الهام است. البته سفر به جهان باعث می شود که شما در لحظه حضور بیشتری داشته باشید تا زمانی که در خانه هستید و در خلبان خودکار هستید. اما ، الهام بخش واقعاً در ساده ترین و دنیوی ترین صحنه ها قابل مشاهده است.

توقف بوی برخی از گل های تازه بریده شده در فروشگاه مواد غذایی ، متوجه یک پروانه زیبا که در مسیر شما پرت می شود ، یا حتی توجه به علائمی که در جهان برای شما وجود دارد ، توجه می کنید. چیزهایی مانند تکرار در زندگی شما از یک مورد علاقه یا معنی دار ، یک

توقف بوی برخی از گل های تازه بریده شده در فروشگاه مواد غذایی ، متوجه یک پروانه زیبا که در مسیر شما پرت می شود ، یا حتی توجه به علائمی که در جهان برای شما وجود دارد ، توجه می کنید. چیزهایی مانند تکرار در زندگی شما از یک شماره مورد علاقه یا معنی دار ، یک تصادف عجیب و غریب که باعث می شود لبخند بزنید ، یا عبارتی در پیراهن است که به نظر شما معنی دار یا قابل اعتماد است. واقعاً هر چیزی که شما را به دنبال تعقیب رویاهای خود ، رسیدن به ستاره ها و لبخند زدن از گوش به گوش باشد ، به ضرب شادی شما کمک می کند.

آیا می خواهید به خوشبختی دیگران کمک کنید؟ خط الهام بخش و مثبت لباس را لمس کنید. لرزش لرزش عمیقا بر این باور است که زندگی یک پژواک است: آنچه می فرستید برمی گردد. بنابراین ، با به اشتراک گذاشتن پیامهای الهام بخش آنها نه تنها به خوشبختی دیگران کمک می کنید بلکه به جذب لرزهای مثبت نیز کمک می کنید تا راه خود را برگردانید.

آنچه شما به جهان می فرستید به شما باز می گردد. به همین دلیل است که من عاشق پوشیدن مخزن لرزش Vibration خود هستم. دریابید که چگونه دیگر من یک لبخند بر روی صورتم نگه می دارم
یکی دیگر از دلایل عاشق پوشیدن لرزش این است که آنها فقط صحبت نمی کنند. آنها واقعاً شرکتی هستند که ارزش دادن به آنها را پسندیده ، شرکای ویبره پوشاک با Samaritans365 ، غیرانتفاعی که با ایجاد برنامه هایی برای آموزش اهمیت مهربانی ، به ارتعاشات خوب گسترش می دهد.

5 آن را جعلی کنید
وقتی بچه شما از اخبار سرگرم نمی شود
قرار دادن افکار منفی و در نتیجه خندیدن لبخند می تواند به تقویت روحیه شما کمک کند. درسته! فرضیه بازخورد صورت نشان می دهد که بیان صورت ما بر احساسات ما تأثیر می گذارد. بنابراین ، شما به معنای واقعی کلمه می توانید اخم خود را وارونه کنید. دفعه دیگر که احساس غم و اندوه می کنید ، آن را امتحان کنید. فقط مطمئن شوید که دفعه دیگر به خانه برمی گردید و از احساسات منفی خود دیدن می کنید زیرا سرکوب احساسات می تواند تأثیر منفی بر سلامت روان شما بگذارد و علامتی هشدار دهنده برای افسردگی است.

 

علائم عجیب ویروس کرونا

  • عشقی عشقولانه

علایم جدید و عجیب ویروس کرونا ریزش مو!!؟؟

عشقی عشقولانه | شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹ ب.ظ

ویروس کرونا از زمان پیدایش تاکنون رفتارهای عجیبی از خود بروز داده است و حتی شاهد تغییر رفتار ویروس کرونا نیز بوده ایم.

علائم ویروس کرونا:

در ابتدا تب بالا، گلو درد، احساس بی حالی، تنگی نفس و سرفه های خشک از علائم ویروس کرونا بود اما پس از مدتی این ویروس مرموز تغییر رفتار نشان داد.

و پس از مدتی اعلام کردند که کاهش اشتها، کاهش حس بویایی و چشایی از علائم ویروس کرونا است.

آیا ریزش مو از علائم ویروس کرونا است؟

اما به تازگی طبق گفتگویی که با دکتر مردانی انجام شده این پزشک اعلام کرده که:

ویروس کرونا ضعیف نشده است و علائم و تظاهرات بالینی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ تغییر کرده است.

وی همچنین ادامه داد که زمانی می گفتیم تب مالت بیماری هزار و یک چهره است اما الان باید به ویروس کرونا بیماری هزار و یک چهره بگوییم.

حتی این ویروس می تواند منجر به کچلی و ریزش مو شود، البته این علائم نادر است.

طبق گفته های این پزشک اطلاعات در سطح جهان در رابطه با این بیماری تنها مربوط به چهار ماه گذشته است و اطلاعات روز به روز زیاد می شود.

تاکنون واکسنی برای تزریق و جلوگیری از این بیماری در سطح جهان در دسترس قرار نگرفته است و مردم باید از خودشان مراقبت کنند.

  • عشقی عشقولانه

7 روش برای اینکه روز خوبی را شروع کنیم؟+ چطور روز عالی را شروع کنیم؟

عشقی عشقولانه | سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۹ ق.ظ

برخی افراد صبحگاه های پر از خوش بینی را می یابند ، در حالی که برخی دیگر به محض اینکه در ساعت ظهر ساعت را پشت سر بگذارند در رختخواب می مانند. با این حال ، برای اکثر ، روز کار و صبح عجله ای عجیب و غریب است که همه را آماده و از در بیرون بکشند. با رسیدن به دفتر ، احتمالاً قبلاً با استرس خانواده ، آب و هوا ، ترافیک و حواس پرتی های دیگر سروکار داشته اید. مگر اینکه همه چیز عالی پیش برود ، شما تمام آن استرس را در دفتر خود حمل خواهید کرد و آن را در طول روز با کارمندان و همکاران خود به اشتراک خواهید گذاشت.

نترسید ، مهم است که روز را درست شروع کنید ، مهم نیست که راه شما چیست. هر روز از هفته یکی از این نکات را امتحان کنید یا آنها را ترکیب کنید. در هر صورت ، شما با شرایط خود شروع می کنید و برای یک روز عالی آماده می شوید.

1. شب قبل را برنامه ریزی کنید. چرا روز خود را بدون سازمان شروع می کنید؟ اگر شب کارهای قبل ، منوی صبحانه و لباس خود را سازماندهی کنید ، احساس کنترل و آرامش از خواب بیدار خواهید شد. استفاده از 20 دقیقه زمان برای تعیین همه چیز می تواند بحران مد 30 دقیقه ای شما را نجات دهد یا کلیدهای ماشین را جستجو کنید. با کمی کارآیی ، ناامیدی و تقلا را از بین می برید و شما را برای مقابله با موضوعات مهم تر آماده می کنید.

2. 15 دقیقه مراقبه را امتحان کنید. برخی ممکن است ترس داشته باشند که یک جلسه مراقبه در صبح زود فقط شما را به خواب بکشد. اما مراقبه واقعی در واقع مغز را به روشی عمیق و متفکر تحریک می کند. این اجازه می دهد تا حواس خود را از ذهن خود پاک کرده و انرژی منفی را پاک کنید. خود را با درون نگری یا دعا متفکر متمرکز کنید و در برابر انرژی مثبتی که دنیا راه شما را به همراه دارد ، آماده باشید.

3. با خواندن الهام بخش شروع کنید. بخشی از آیین صبح من به راحتی خواندن چیز اول را امکان پذیر می کند. بسیاری از آنها اخبار را می خوانند ، که می تواند روشی غم انگیز برای شروع روز باشد. برای اولین محرک مغز خود چند کتاب بخوبی ، الهام بخش یا حتی طنز بخرید. این کار باعث می شود تا افکار مثبت و سرگرم کننده ای در طول روز انرژی برقرار کنید.

4- چشمان خود را به سمت گلهای تازه باز کنید. اگر اولین چیزی که از خواب بیدار می شوید یک دیوار گودال یا حیاط زمستان بی ثمر است ، مطمئناً می توانید چند دقیقه حساس را با یک چشمه دلپذیر از رنگ بهبود بخشید. تحقیقات حاکی از آن است که قرار گرفتن در معرض رنگهای روشن صبح زود روحیه و انرژی شما را بالا می برد. بنابراین هر چند روز یک دسته گل دلپذیر را انتخاب کنید و درست از نظر خود تنظیم کنید.

5- تجارت چای با چای سبز. قهوه یک محرک عالی است ، اما گاهی اوقات می تواند بیش از حد تحریک شود و اسید می تواند معده شما را ناراحت کننده کند. یک فنجان آرامش بخش چای سبز را امتحان کنید تا به جای آن شروع کنید. شما هنوز هم کافئین را که می خواهید (فقط کمی کمتر) به همراه آنتی اکسیدان های سالم دریافت خواهید کرد. ارزان تر و سالم تر از یک موهاکو دو کارامل نیز هست. اگر بخواهید هنوز می توانید از اواسط صبح جاوا استفاده کنید ، اما ممکن است متوجه شوید که حتی به آن احتیاج ندارید زیرا این تصادف شدید نخواهد بود.

6. مقداری یوگا انجام دهید. ورزش یک محرک عالی برای بیدار کردن شما و ایجاد احساس خوب است. برای بدن خوب است و پمپ کردن آن اندروفین ذهن شما را شاد و هوشیار می کند. کاردیو فوق العاده است ، اما برای رویکرد کلی بدن ، کمی یوگا را به روال خود اضافه کنید. نفس خود را کنترل می کنید ، عضلات خود را دراز می کنید و انرژی تولید می کنید. بدن و ذهن شما یک و آماده برای تسخیر جهان خواهد بود.

7. قرار ملاقات امیدوارکننده را برنامه ریزی کنید. من هرگز احساس نمی کنم که از تختخواب بیرون بیام و انرژی بیشتری داشته باشم تا زمانی که یک جلسه مهم در مورد یک فرصت هیجان انگیز دارم. چشم انداز یک برخورد سرگرم کننده و سازنده معمولاً مرا با لبخند و اغلب بدون ساعت زنگ دار از خواب بیدار می کند. من به طور هدفمند جلسات زیادی را مانند این ممکن برنامه ریزی می کنم. به این ترتیب روزهای بسیار خوبی را که می خواهم طی می کنم.

تفاوت عشق و دوست داشتن چیست؟

  • عشقی عشقولانه

تفاوت عشق و دوست داشتن چیست؟+ تفاوت مابین عشق و محبت چیست؟

عشقی عشقولانه | شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳ ب.ظ

عشق چیست
عشق به طیف گسترده ای از احساسات و احساسات اشاره دارد. در درجه اول از جمله این احساسات عبارتند از: محبت ، دلسوزی ، دوست داشتن و دلبستگی. این احساسی است که نسبت به یک فرد نزدیک احساس می کنیم. عشق اغلب به عنوان یک محبت قوی تعریف می شود. به عنوان مثال ، فرهنگ لغت آکسفورد عشق را به عنوان یک احساس محبت قوی تعریف می کند و فرهنگ لغت Merriam-Webster آن را به عنوان یک احساس محبت قوی یا ثابت برای یک شخص تعریف می کند.

عشق همیشه با احساسات مثبتی مانند مراقبت ، گرما و خوشبختی همراه است. به گفته یونانیان باستان چهار نوع عشق وجود دارد که به نام های storge ، phileo ، eros و agape شناخته می شوند. استورگ به عشقی اشاره دارد که نسبت به خانواده و روابط احساس می کنیم. فیلیو به عشق گرم ، محبت آمیز و افلاطونی اشاره دارد. این نوع عشقی است که نسبت به دوستان احساس می کنیم. اروس عشقی پرشور است که بین دوستداران وجود دارد. این با میل و اشتیاق مشخص می شود. آگاپه بر خلاف اروس ، به عشق خالص و ایده آل اشاره دارد. همانطور که این طبقه بندی ها نشان می دهند ، عشق فقط به عشق پرشور یا عاشقانه اشاره نمی کند. این می تواند به عشق به والدین ، ​​خواهر و برادر ، والدین ، ​​فرزندان و غیره اشاره داشته باشد.

عشق یک احساس پیچیده است زیرا از طیف گسترده ای از احساسات تشکیل شده است و بیانگر آن است. عشقی که نسبت به شخص احساس می کنیم با توجه به آشنایی و ارتباط با آن شخص متفاوت است. احساس نسبت به کودک متفاوت با عشقی است که برای یک معشوق داریم. عشق به کودک با عواطف دیگری مانند مراقبت ، گرما ، مهربانی ، محبت و محافظت ، در حالی که عشق به یک معشوق با عواطف مانند میل ، گرما ، جذابیت و محبت گره خورده است.

محبت چیست
محبت را می توان به عنوان یک احساس ملایم از علاقه ، دلسوز یا دوست داشتنی تعریف کرد. این یک احساس یا احساس متوسط ​​در مقایسه با عشق است. برخلاف عشق ، محبت شامل احساسات پرشور یا عاشقانه نمی شود. با این وجود ، محبت باعث می شود احساس امنیت و مراقبت از شما صورت گیرد. محبت را می توان در رابطه کودک و مادر ، دو دوست ، همسر و شوهر و غیره مشاهده کرد به عبارت ساده ، وقتی عاشق کسی هستید ، نسبت به آن شخص نیز احساس محبت می کنید. اما محبت چیزی است که می توانید برای کسانی که دوستشان ندارید نیز احساس کنید. به عنوان مثال ، ممکن است نسبت به همسایه خود احساس محبت کنید ، اما این بدان معنی نیست که شما همسایه خود را دوست دارید.

محبت را می توان از طریق حرکات ، کلمات یا لمس ها برقرار کرد. بغل کردن ، بوسه بر پیشانی ، گونه یا بینی از حرکات محبت محسوب می شوند.

تفاوت بین عشق و محبت

تفاوت بین عشق و محبت
تعریف
عشق یک محبت قوی و عمیق است.

محبت احساس مهربانی از علاقه ، دلسوز یا دوست داشتن است.

شدت
عشق از محبت قوی تر و عمیق تر است.

محبت یک احساس خفیف در مقایسه با عشق است.

شور
عشق ممکن است دلالت عشق یا شور عاشقانه داشته باشد.

محبت از احساسات پرشور و عاشقانه تشکیل نمی شود.

  • عشقی عشقولانه

چطور هنر خوب گوش کردن را یاد بگیریم؟+ چطور شنونده خوبی باشیم؟

عشقی عشقولانه | يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۳ ب.ظ

شنوایی لزوماً گوش نمی دهد ، و لزوماً به خوبی گوش نمی دهد.

همانطور که G.K. چسترتون گفت ، "بین شنیدن و گوش دادن تفاوت زیادی وجود دارد."

واقعیت این است که ، بسیاری از افراد با برنامه های روز به مکالمه می روند ، خواه برای این که خودشان شنیده شوند ، یا اینکه خود را نشنوند ، و در واقع از گفتگو فرار کنند. اگر درونگرا هستید ، احتمالاً دوم را برگزیده اید.

اگر مثل من باشید ، احتمالاً خودتان را در انتهای مکالمات بیشمار با گفتگو دریافت خواهید کرد. اگرچه شما بی سر و صدا گوش می دهید به آنها گوش می دهید ، واقعیت این است که شما ترجیح می دهید کاری دیگری انجام دهید.

مشکلی که دائماً با این روش احساس می کنیم این است که ما هرگز افرادی را که با ما صحبت می کنند نمی شنویم. ما تمام توجه ، علاقه یا قلب خود را به گوش دادن و درک واقعی آنها نمی اندازیم. و این نه تنها باعث ایجاد بیگانگی در درون ما می شود ، بلکه این بیگانگی توسط شخص دیگری نیز احساس می شود.

هنر گوش دادن
استاد هنر گوش دادن به تصویر
فقط به این دلیل که ساکت هستید و به دیگران اجازه می دهید 75٪ صحبت را انجام دهند ، به این معنی نیست که شما شنونده خوبی هستید. و فقط به این دلیل که شما در صحبت کردن و گفتگوی دیگران خوب هستید ، به این معنا نیست که شما یک شنونده عالی نیز هستید.

چند بار آرزو داشته اید که شنیده شوید و درک کنید که فقط در آخر زمان دریافت پیتزا در پس زمینه ، جابجایی از طریق نامه ها یا ارسال پیامک هنگام صحبت کردن ، به شما امکان پذیر است؟

ناشناخته بودن باعث احساس قطع ارتباط و تنهایی می شود.
نیاز به درک و گوش دادن به آن یک نیاز اساسی بشر به همراه غذا ، آب و سرپناه است. با این حال ، واقعیت غم انگیز این است که اکثر ما فاقد این مهارت اساسی زندگی هستیم.

گوش دادن یک هنر است. ما را ملزم می کند که صبور ، پذیرنده ، روحیه گشاده و قضاوت نکنیم. ما را ملزم می کند که کلمات را در دهان افراد دیگر قرار ندهیم ، شکاف ها را پر نکنیم ، یا فرض کنیم که شخص دیگر را کاملاً درک کنیم.

کیفیت خاصی مانند ذن در تمرین گوش دادن وجود دارد. این امر نه تنها به ما کمک می کند از نظر اجتماعی ، بلکه از نظر معنوی به ما کمک می کند.

کسانی که می توانند دیگران را به خوبی گوش دهند ، می توانند عمیقاً به خودشان گوش دهند.
این پایه و اساس آگاهی از خود ، عشق به خود و خودشناسی است.

در حقیقت ، هنر گوش دادن برای عملی مانند مدیتیشن و ذهن آگاهی محوری است. پس چرا این مهارت را هر روز با دیگران سنگین نکنید و از هر لحظه بدست می آورید بهترین فرصت است؟

چگونگی تسلط بر هنر گوش دادن
در اینجا چگونه می توان این مهارت مهم زندگی را در زندگی روزمره خود قرار داد:

1. تماس چشمی برقرار کنید

این قانون اول بسیار آشکار است اما اغلب فراموش می شود. اگر در حین صحبت کردن به فرد نگاه نمی کنید ، به آنها این احساس را می دهید که به آنچه می گویند اهمیت نمی دهید. در اصل ، به نظر می رسد که حتی به آنها اهمیتی نمی دهید.

2. قطع نکنید

بگذارید شخص بدون وقفه صحبت کند. برای تسلط بر هنر گوش دادن باید هرگونه فکر خوبی را که به ذهن می رسد متوقف کنید و به شخص اجازه دهید هر آنچه را که باید بگوید بگوید. اغلب اوقات افراد به سادگی به کسی برای گفتگو احتیاج دارند ، نه به کسی که وارد عقب شود و افکار و عقاید خود را ارائه دهد. هدف این است که توجه شما را روشن کند ، نه شما.

 

3. تمرین "گوش دادن فعال"

هنر گوش دادن فقط به معنای سکوت نکردن در 100٪ زمان نیست ، بلکه به معنای سؤال کردن است. این سؤالات برای روشن شدن یا توضیح بیشتر است تا بتوانید بطور کامل آنچه را که گوینده به شما می گوید را بفهمید. به عنوان مثال ، سؤالاتی مانند اینها درخشان است: "آیا شما می گویید که _______" ، "آنچه من شنیدم که می گویید ______ بود" ، "منظورت این بود که _______."

4. به شما نشان می دهد که می فهمید

یکی دیگر از راههای عالی برای نشان دادن اینکه درک می کنید که شخص به شما چه می گوید ، گره زدن است. همچنین می توانید صداهایی را ایجاد کنید که نشان می دهد شما مطابق آنچه شخص می گوید مانند "بله" ، "بله" ، "mhmm" ، "باشه" هماهنگ هستید. به نظر می رسد بی اهمیت است ، اما مهم نیست که مانند یک انسان زنده نمانید و علاقه و درک بیشتری نشان دهید.

5. گوش دادن بدون فکر کردن

به عبارت دیگر ، بدون ایجاد پاسخ در ذهن خود گوش فرا دهید. از صمیم قلب باشید و به کل پیام گوش دهید. پر کردن فضاها بسیار وسوسه انگیز است ، در نهایت ، ذهن ما 800 دقیقه در هر دقیقه فکر می کند ، در مقایسه با 125-150 کلمه ای که در هر دقیقه با آنها صحبت می کنیم. با رها کردن ذهن خود اطلاعات ارزشمند را از دست ندهید!

6. بدون قضاوت گوش دهید

برای تسلط کارآمد در هنر گوش دادن بسیار مهم است که از هرگونه ارزیابی و قضاوت منفی خودداری کنید. هدف خود را تا حد ممکن با ذهنیت آزاد انجام دهید. از همه اینها ، چه کسی می خواهد به یک شخص کم فکر و باریک باز شود؟ همچنین این امر به شما کمک می کند تا از محرک های "خاموش" خود ، که عبارت های خاصی هستند ، به نظر می رسد یا موقعیت هایی که باعث می شود جلوی گوش دادن خود را بگیرید ، توجه داشته باشید. با این روش می توانید در آینده مانع از خاموش شدن خود شوید.

7. به ارتباطات غیر کلامی گوش دهید

حدود 60-75٪ از ارتباطات ما غیر کلامی است. آن خیلی زیاد است! برای اینکه بدانید آیا بلندگو را ترغیب می کنید ، خود را بیشتر باز کنید یا از رویکرد خود حمایت بیشتری کنید ، ضروری است که بدانید بدن فرد چه می گوید. آیا آنها علائم ناراحتی را نشان می دهند؟ آیا آنها به شما احتیاط دارند؟ آیا زبان بدن آنها با کلمات آنها مطابقت دارد؟

8. ایجاد یک محیط مناسب

گوش دادن به شخص دیگر وقتی تلویزیون فریاد می زند دشوار است ، تلفن شما در حال وزوز شدن است و هزاران اتومبیل در آن عبور می کنند. هنگامی که همه این حواس پرتی ها را برطرف می کنید و مکانی آرام برای نشستن و گوش دادن پیدا می کنید ، گوش دادن به همدلی با یک ذهن باز و تمام قلب بسیار ساده تر است. همچنین ، هنگامی که شما نشان می دهید خوب است که "یک مکان آرام پیدا کنید" ، اهمیت لازم را برای شخص و آنچه که آنها برای گفتن دارند ، قرار می دهید. یک بار دیگر ، شما مراقبت و توجه را نشان می دهید.

9. افراد دیگر را رعایت کنید

اگر واقعاً درباره تسلط بر هنر گوش دادن جدی هستید ، چرا افراد دیگر را رعایت نمی کنید؟ یکی از بهترین راهها برای شنیدن بهتر شنونده ، مشاهده نحوه تعامل افراد با یکدیگر و همه کارهای تحریک کننده و بی ادبانه آنهاست. یک چک لیست "عادت آزار دهنده" ایجاد کنید و ببینید که آیا این کار را انجام داده اید یا خیر. اگر به اندازه کافی شجاعت دارید ، می توانید حتی از شخصی که در مورد آنچه دوست دارد اعتماد کند و از نحوه تعامل با دیگران در مکالمه متنفر نیست.

تسلط بر هنر گوش دادن به احترام به خود نیاز دارد
آیا شما نیاز دارید که در تمام مدت عمیق به همه گوش دهید؟ نه. این واقع بینانه نیست و می تواند کاملاً فریبنده باشد. انتخاب و انتخاب افرادی که تصمیم به گوش دادن دارید ، کاملاً مناسب است. باز هم این امر مستلزم گوش دادن عمیق به خود و نیازهای خودتان است. خسته ای؟ آیا شخص دیگری در حال عبور از مرزهای شما است؟ آیا کار دیگری برای انجام دادن دارید؟ راحت تر می توانید خط بکشید.

  • عشقی عشقولانه

چگونه همسر خود را ببوسیم؟

عشقی عشقولانه | شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶ ق.ظ

همیشه می شنویم که می توانیم رابطه جنسی بهتر ، ارگاسم بهتر یا رابطه بهتری داشته باشیم. اما هر چند وقت یکبار احساس ظرافت می شنویم که چگونه واقعاً می توانیم عمیق ترین خواسته ها و شرم آور ترین سؤالات خود را بفهمیم؟ بوستل ونسا مارین ، یک درمانگر جنسی را ثبت نام کرده است تا در این زمینه به ما کمک کند. هیچ جنسیتی ، گرایش جنسی یا سؤال محدود نیست و همه سوالات ناشناس باقی می مانند. اکنون ، بر روی موضوع امروز: چگونه خوب کسی را ببوسیم. حتی اگر از قبل بسیار عالی باشید ، احتمالاً چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید یاد بگیرید.

س: من چند نفر را بوسیدم ، اما هنوز هم احساس می کنم به اندازه ی ممکن که بوسیله بوسه نباشم خوب نیستم. چگونه می دانم بوسه خوبی هستم؟ آیا می توانید نکات بوسیدن را به من بگویید؟ چگونه می توانم مطمئن باشم که واقعاً کسی را خوب می بوسم؟ (اگر نتوانید بگویید ، من از این بابت احساس عصبی می کنم. منظورم این است که بوسه مهم است!

پاسخ: بابت سوال بنابراین بسیاری از مردم از بوسیدن غافل می شوند ، به خصوص هنگامی که به سمت "پایگاه" های دیگر رفتند. اما بوسه نوعی سرگرم کننده است و کاملاً سزاوار توجه و تلاش شماست. همچنین به طور کلی صمیمیت ، پیشگویی و جذابیت بسیار مهم است. در اینجا هشت مرحله برای پیشرفت بازی بوسه شما آورده شده است ، زیرا همه ما می توانیم از یک تازه کننده بوسه استفاده کنیم!

وقت خود را بگیرید

مسلما بهترین نکته ای که می توانم به شما بدهم این است که آرام و سریع راه خود را در هر بوسه راحت کنید. اگر از توانایی بوسیدن خود احساس نگرانی می کنید ، احتمالاً آن اضطراب شما را به عجله در مسیر خود سوق می دهد. اما هیچ کس دوست ندارد کسی را که بیش فعالی است و در همه جای خود قرار دارد ببوسد. قرار است بوسیدن آرامش بخش و حسی باشد! خوب و آهسته بروید تا زمانی که احساس کنید خودتان شروع به حل و فصل کردن کرده اید و وارد شیار می شوید.

از مقدار مناسب فشار استفاده کنید
یکی از اساسی ترین راه هایی که مردم باعث بوسه زدن می شوند این است که با فشارهایی که از آنها استفاده می شود به سمت افراط بروند. بعضی از افراد با بوسه های خود بسیار نیرومند هستند و دندانهای تند و تیز را خاموش می کنند ، شریک زندگی خود را به عقب رانده می کنند ، یا به عنوان پرخاشگرانه از خواب خارج می شوند. افراد دیگر خجالتی و ترسو هستند و بوسه های آنها در نهایت احساس بی جان می کنند. در مورد لرزهای دستی فکر کنید: وقتی کسی دست شما را خیلی محکم فشار دهد ، عجیب و غریب است و هنگامی که دست به دست می زنید ، خزنده است. شما باید از فشار استفاده کنید اما زیاد نیست.

می دانم که این کار احمقانه به نظر می رسد ، اما می توانید با استفاده از قسمت پشتی خود فشار مناسب را پیدا کنید! سعی کنید لبهای خود را شل به دست خود فشار دهید ، سپس به زور آنها را فشار دهید. از آنجا ، سعی کنید سطح استحکام وسط جاده را پیدا کنید که درست احساس شود.

عاقلانه از زبان خود استفاده کنید

یکی دیگر از خصوصیات رایج بوسیدن "بد" استفاده از زبان بیش از حد است. وقتی برای اولین بار شروع به بوسیدن کسی می کنید ، زبان را از آن دور نگه دارید تا همه چیز شروع به گرم شدن کند. بیشتر روی همه روشهای مختلف تمرکز خود را فقط با لبهای خود متمرکز کنید - دهان خود را بسته نگه دارید ، کمی آن را باز کنید ، لبهای خود را با شرکای خود در هم آمیخته ، لب به لب خود بزنید و غیره.

وقتی نوبت به اضافه کردن زبان فرا رسید ، ملایم باشید. زبان شما یک عضله فوق العاده قوی است ، بنابراین باید مراقب باشید که از بالای صفحه نروید. سعی کنید در ابتدا به آرامی زبان خود را به سمت همسرتان لمس کنید. تصور کنید که زبانهای شما به آرامی یکدیگر را نوازش می کنند. به شریک زندگی خود با زبان خود چنگ نزنید و بیش از حد زبانتان را در دهان آنها قرار ندهید. فقط نوازشهای ملایم

اگر نسبت به نحوه استفاده از زبان خود مطمئن نیستید ، دوباره روی پشت دست خود تمرین کنید. با دست خود یک محکم محکم به دست خود بدهید ، تا بتوانید ببینید چقدر زبان شما قوی است. سپس با روش های مختلف حرکت زبان خود بر روی پوست خود دور شوید. می دانم که "تمرین کردن" از طرف شما احساس احمقانه خواهد بود ، اما واقعاً راهی آسان برای درک این مسئله است که چگونه اوضاع احساس می شود!

تمام بدن خود را درگیر کنید
بهترین بوسه ها شامل تمام بدن شما است ، نه فقط لب های شما! بازوهای خود را به دور بدن شریک زندگی خود بپیچید یا بازوها ، شانه ها و پشت خود را با دست خود ببندید. بدن خود را در مقابل خود فشار دهید. صورت آنها را در دستان خود نگه دارید ، یا دستان خود را از طریق موهایشان اجرا کنید. شما همچنین می توانید کمی از استراحت از لبان آنها استفاده کنید تا گردن یا گوش آنها را ببوسید. از بدن خود برای ایجاد تنوع استفاده کنید.

راحت باش
آزار دادن شریک زندگی خود بین بوسه ها تن جالب است! در اینجا چند روش آسان برای امتحان کردن آورده شده است:

از یک بوسه فاصله بگیرید و شریک زندگی خود را به چشم نگاه کنید ، با یک لبخند حیرت آور روی صورت خود.
لب های خود را دور بیندازید و با انگشت شست لب خود را به آرامی سیر کنید.
دهان کمی باز خود را نزدیک خود نگه دارید و در کنار هم نفس بکشید.
بدون اینکه آنها را ببوسید ، لبهای خود را در مقابل شریک زندگی خود مسواک بزنید.
تکنیک خود را سازگار کنید
شما می توانید روی تکنیک های بوسیدن تنها کاری که می خواهید کار کنید ، اما واقعیت این است که هر فردی که شما را می بوسیدید ، سبک بوسیدن متفاوتی خواهد داشت. وقتی کسی را می بوسید ، به کاری که شریک زندگی شما انجام می دهد توجه داشته باشید و به نظر می رسد که به بهترین شکل ممکن پاسخ می دهد.


آیا زبانشان خیلی آهسته حرکت می کند؟ آیا آنها هر بار که لب پایینی خود را گاز می گیرند ، کمی ناله می کنند؟ سعی کنید روال خود را با آنها سازگار کنید. اگر مطمئن نیستید که شریک زندگی شما چه چیزی را دوست دارد ، به آنها بگویید ، "مرا ببوس که دوست داری بوسه شوند" ، پس از آنها پیروی کنید. به این ترتیب ، دقیقاً آنچه را که دوست دارند ، خواهید آموخت.

خودتان را قضاوت نکنید
حتی اگر من سعی کردم تکنیک های زیادی برای آزمایش کردن به شما ارائه دهم ، می خواهم شما را ترغیب کنم که به اندازه تکنیک که بوسیدید فکر نکنید. سعی کنید از سرتان خارج شوید و آنالیز آنچه را که در حال انجام انجام می دهید متوقف کنید - فقط احساس کنید که چه اتفاقی می افتد.

این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که با همه افراد ملاقات نمی خواهید شیمی بوسیدن خوبی داشته باشید. گاهی اوقات فقط احساس "خاموش" یا ناخوشایند شدن می شود. این شما را به بوسه ای بد تبدیل نمی کند ، این بدان معناست که شما شریک زندگی بوسه ای مناسب پیدا نکردید!

آنچه را برای شما خوب است پیدا کنید
مهمتر از همه ، سعی کنید روی پیدا کردن سبک ها و تکنیک های بوسیدن که بیشترین لذت را می کنید ، تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، بوسه قرار است سرگرم کننده باشد! آنچه را که احساس خوبی دارد دنبال کنید ، به سیگنال هایی که شریک زندگی شما برای شما ارسال می کند توجه کنید ، و شانس وجود دارد ، شما نمی توانید این کار را "اشتباه" انجام دهید!

  • عشقی عشقولانه