از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

10 نکته برای بوسیدن همسرتان+ چطور همسر خود را ببوسید؟

عشقی عشقولانه | دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷ ب.ظ

اگر بوسیدن درست انجام شود ، بعضی اوقات حتی می تواند شدیدتر از عشق ورزیدن باشد. با یک بوسه می توانید دقیقاً به همسرتان بگویید که چه احساسی دارید. و در حالی که بوسیدن به خودی خود می تواند بسیار شدید باشد ، کاری که با عزیزترین همسر خود در حین بوسه زدن با او انجام می دهید ، باعث بهتر شدن آن می شود! در اینجا چند کار سرگرم کننده وجود دارد که شوهرتان می خواهد شما را هنگام بوسیدن او انجام دهید ... این 10 نکته برای بوسه زدن همسرتان به اشتیاق در منیفولد اتاق خواب افزوده می شود ، و همه چیز را بین این دو تا بخار نگه دارید!
1. از دستان خود استفاده کنید

دستان خود را کمی حرکت دهید ، خانمها! انگشتان خود را از طریق موهای او اجرا کنید (بچه ها این را دوست دارند!) یا پایین قفسه سینه و پشت خود را. لرزهایی که با این لمس جزئی از بدن شما عبور می کند ، دقیقاً همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم.
2. تغییر موقعیت

اجازه ندهید که او همیشه در صدر باشد. او از آن کسل می شود و خسته می شود. وقتی شروع به بوسیدن کردید ، او را به پایین فشار دهید و از بالای سر او صعود کنید. گاهی اوقات رهبری کنید ، او کاملاً قصد دارد آن را حفر کند!

2 نکته برای بوسیدن همسرتان
3. آن را خورد و ببینید!

لب پایین او را کمی بمکید و سپس بگذارید! اگر او زبان خود را در دهان شما می خورد ، آن را نیز مک کنید! اما پس از آن دوباره ، آرام باشید ، شما نمی خواهید که او لب های متورم داشته باشد.
4. سه گانه طلایی

با لبهای او شروع کنید ، سپس به سمت گوشها حرکت کرده و گوش خود را مرتب کنید ، سپس به گردن خود بروید و سپس به لبهای خود بازگردید. این سه گانه می تواند یک مرد را دیوانه کند. همچنین ، هیکی ، ‘ناف گفت!
5- به سرعت نیاز دارید

سرعت خود را تغییر دهید. با چند بوسیدن آرام و آرام شروع کنید و سرعت و شدت آن را به تدریج افزایش دهید. این نوع بوسه قطعاً او را دیوانه خواهد کرد!
6. نیبول

دختران لب های خود را به آرامی مرتب کنید! اما مراقب باشید این کار را بسیار سبک انجام دهید ، البته چون لب بسیار حساس است. دندان های خود را در امتداد لب های خود به آرامی حل کنید و احساس کنید که او در برابر لب های شما لبخند می زند. بهترین حسی که تا حالا داشتم!

6 نکته برای بوسیدن همسرتان
7. ترفندهای زبان

اگر هیچ یک از شما نسبت به این ایده بی تفاوت نباشد ، استفاده از زبان شما هنگام بوسیدن می تواند آن را به سطح بعدی برساند! اما مراقب باشید ، بین مقدار صحیح زبان و لزج ، یک خط خیلی نازک وجود دارد!
8. تماس چشمی

تماس چشمی همه چیز در مورد اشتیاق است. صورت خود را نگه دارید و ارتباط چشمی برقرار کنید. سپس به آرامی چشمان خود را به طرف لبهای خود حرکت داده و دوباره به عقب برگردید. او بدون این که یک کلمه را بیان کند ، می فهمد شما چه می خواهید.
9. به او تعلیم دهید

در همه جا به جز لب ، نکات کوچک به او بدهید. هیجان او به آرامی زیاد خواهد شد و او می خواهد لبهای شما را با او جلب کند ، اما اجازه ندهید که او هنوز این کار را انجام دهد!
10. لطفا من را شگفت زده کنید

بعضی اوقات ، مرد شما هم می خواهد غافلگیر شود! او را وسط درگیری یا وقتی در جایی بیرون هستید سخت ببوسید و سپس بکشید. او باقی خواهد ماند که بخواهد بیشتر.

  • عشقی عشقولانه

شب قدر چه شبی است و چه فضلیتهایی دارد؟+ اعمال شب قدر چیست؟

عشقی عشقولانه | شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵ ب.ظ

شب قدر (به عربیلیلة القدر)، در باور اسلامی، شبی است که اولین آیات قرآن بر پیامبر اسلام، محمد نازل شد.[۱این شب در طول ماه رمضان (ماه نهم) واقع می‌شود، ماهی که با روزه گرفتن مورد توجه قرار می‌گیرد.[۲نه قرآن و نه احادیث جمع‌آوری‌شده از محمد روز دقیقی که شب قدر باید بزرگداشت شود را آشکار نمی‌کنند.[۳روایات این شب را به عنوان یکی از شب‌های با شماره فرد از ثلث پایانی رمضان شناخته‌اند.[۴][۵اهل سنت معمولا آن را در ۲۷ ام و شیعیان در ۲۳ ام بزرگداشت می‌کنند. مسلمانان متدین عرفا برای بزرگداشت این شب به مساجد می‌روند، و آن را به عبادت و گوش دادن به قرائت قرآن می‌پردازند،[۳][۵در موارد زیادی تا سحر در این کوشش بیدار می مانند. در موارد کم تری، با توجه به نادقیق‌بودن در تشخیص روزی که شب قدر باید در آن بزرگداشت شود، برخی مسلمانان به یک عزلت ۱۰ روزه در آخرین دهه رمضان می پردازند.[۳]

شب قدر در سوره ۹۷ قرآن، سوره قدر، مورد اشاره قرار گرفته است:[۳][۶]

ما [قرآن را] در شب قدر نازل کردیم

و از شب قدر چه آگاهت کرد

شب قدر از هزار ماه ارجمندتر است

در آن [شب] فرشتگان با روح به فرمان پروردگارشان برای هر کاری [که مقرر شده است] فرود آیند

[آن شب] تا دم صبح صلح و سلام است (ترجمه فولادوند)[۷]

واژه عربی «قدر» می‌تواند هم به معنی سرنوشت باشد و هم به معنی نیرو و توانایی. مفسران مسلمان بر سر این که معنی درست کدام است نظرات مختلفی دارند. اولین آیه در این سوره بیان می‌کند که «ما آن (قرآن) را در شب قدر نازل کردیم . . . شب قدر بهتر از هزار ماه» (آیات ۱ و ۳ سوره قدر، ترجمه مکارم شیرازی[۸]).[۵این مطلب از قرآن همچنین با دریافت کتاب مقدس مسلمانان توسط محمد گره زده شده است. این اعتقاد به نظر می‌رسد که روایات اولیه را نقض می‌کند، و با روایاتی که محمد قرآن را به طور تدریجی در طول ۲۳ سال آخر زندگی‌اش دریافت می‌کند هم‌نوا نیست.[۳][۵برای آشتی دادن این دو دیدگاه مفسران مسلمان این طرح را پیشنهاد کرده اند که فرشتگان ابتدا آن را در یک شب از «لوح محفوظ» (کتاب آسمانی خداوند) به پایین‌ترین سطح آسمان فرود آورده‌اند و آن را جبرئیل از آن جا به طور تدریجی به محمد در مکه و مدینه وحی کرد. با این حال باقی همچنان می گویند که این رویداد فقط به اولین وحی محمد در غار حرا اشاره دارد. محققان مطالعات اسلامی اروپایی-آمریکایی خاطر نشان کرده اند که بزرگداشت یک تک لحظه از وحی، می‌تواند از سنت‌های پیش‌از اسلامی وحی یهودی و مسیحی الهام گرفته شده باشد، همچون وحی تورات در کوه سینا و تولد عیسی. شیعیان، سطحی دیگر از معنا را نیز به این شب اضافه کرده اند، برای این که آن ها معتقدند که این شب همچنین شبی است که فاطمه، دختر محمد و مادر امامان، متولد شده است، و علی ابن ابی طالب شهید شده است.[۵]

طبق احادیث، عبادت و انجام کارهای نیک در این شب بخشش خداوند را برای گناهان گذشته به دست می‌آورد. مسلمانان بسیاری، در حفظ معنای «قدر» به عنوان «سرنوشت» (شب سرنوشت) همچنین معتقدند که هر سال در این شب خداوند همه آن چه را که در سال آتی اتفاق خواهد افتاد مقدر می‌کند،[۵و این شب را به عنوان لحظه‌ای که الله سرنوشت هر شخص را برای سال پیش رو مقدر می کند می بینند. بنا به احادیث، الله گناهان همه کسانی که به عبادت و اعمال نیک در این شب می پردازند می‌بخشد.[۳][۹]

قرآن جزئیات بخصوصی، اگرچه نه کاملا منسجمی را، از زمانی که وحی شروع به پایین آمدن به محمد کرد ارائه می‌کند. این یا در یک «شب فرخنده» (لیلة المبارک) اتفاق افتاده است (سوره دخان، آیه ۳)، یا در «شب قدر» (سوره قدر، آیه ۱)، یا در طول ماه رمضان (سوره بقره، آیه ۱۸۵). بیش‌تر مفسران توضیح می‌دهند که تمام مطالب به یک شب یکسان و واحد اشاره دارد، به نام لیلة القدر، که در ماه رمضان قرار می‌گیرد.[۱۰سنت و روایات مسلمانان درباره این که منظور از «در ماه رمضان فرو فرستاده شده است» چیست، مردد هستند. یک نظر این است که این عبارت یاد اولین وحی محمد را زنده می کند، و نظری دیگر این که حاکی از «فرو فرستادن» کل قرآن (به پایین ترین آسمان) باشد.[۱۱] «لیلة المبارک»، شب فرخنده، یا با «لیلة القدر»، شب قدر، معادل شمرده می‌شود، یا این که در نظر گرفته می‌شود شب ۱۵ شعبان باشد، نقطه آغازین روزه گرفتن داوطلبانه. به زعم A.J Wnsinck، این دو شب دوره سال نوی باستانی ای را در حوالی انقلاب تابستانی متمایز می کردند، که در پس برقرارسازی روزه‌گرفتن در رمضان قرار دارد. Kees Wagtendonk می نویسد مفهوم دو شب سال نو در یک دوره چهل روزه نامحتمل است و تقویم عربی باستانی، مانند دیگران در منطقه، یک سال نویی را، یا در بهار یا در پاییز، قبول داشت، و بزرگداشت ۱۵ شعبان بیش‌تر به نظر می رسد محصول اسلام باشد.[۱۱]

بنابر آموزه‌های اسلامی خوابیدن در شب قدر مذموم و شب‌زنده‌داری در آن سفارش شده‌است و دعا و استغفار به علت توجه فوق‌العاده خدا به بندگان برای بخشایش گناهان آنان در این شب توصیه شده‌است.[۱۲روز قدر هم به اندازه شب آن ارجمند است.[۱۲]

پیرامون واژه

شب قدر را به معنی منزلت دانسته‌اند و بعضی دیگر آن را به معنی تنگی و گرفتاری دانسته‌اند. برخی نیز قدر را اندازه‌گیری و تقدیر امور معنی کرده‌اند و برخی بخاطر قدر دانی از خداوند است.

در پاسخ این سؤال، که چرا این شب، شب قدر نامیده شده، سخن بسیار گفته‌اند، از جمله این که:

شب قدر به این جهت «قدر» نامیده شده، که جمیع مقدرات بندگان در تمام سال در آن شب تعیین می‌شود، شاهد این معنی در آیات ۳ و ۴ سوره «دخان» است که می‌فرماید:إِنّا أَنْزَلْناهُ فی لَیْلَة مُبارَکَة إِنّا کُنّا مُنْذِرینَ * فیها یُفْرَقُ کُلُّ أَمْر حَکیم: «ما این کتاب مبین را در شبی پر برکت نازل کردیم، و ما همواره انذار کننده بوده‌ایم * در آن شب که هر امری بر طبق حکمت خداوند تنظیم و تعیین می‌گردد». این بیان، هماهنگ با روایات متعددی است که می‌گوید: در آن شب، مقدرات یک سال انسان تعیین می‌گردد، و ارزاق و سرآمد عمرها، و امور دیگر، در آن لیله مبارکه، تفریق و تبیین می‌شود. البته، این امر هیچگونه تضادی با آزادی اراده انسان و مسئله اختیار ندارد، چرا که تقدیر الهی به وسیله فرشتگان بر طبق شایستگی‌ها و لیاقت‌های افراد، و میزان ایمان، تقوا، پاکی نیت و اعمال آن‌ها است. یعنی: برای هر کس آن مقدر می‌کنند که لایق آن است، یا به تعبیر دیگر: زمینه‌هایش از ناحیه خود او فراهم شده، و این نه تنها منافاتی با اختیار ندارد، که تأکیدی بر آن است.

آن شب را از این جهت شب قدر نامیده‌اند که: دارای قدر و شرافت عظیمی است (نظیر آنچه در آیه ۷۴ سوره «حج» آمده‌است: ما قَدَرُوا اللّه حَقَّ قَدْرِهِ: «آنها قدر خداوند را نشناختند»).

به خاطر آن است که، قرآن با تمام قدر و منزلتش بر رسول والا قدر، و به وسیله فرشته صاحب قدر نازل گردید.[۱۳]

پیشینه

حال این سؤال مطرح می‌شود که آیا شب قدر در امت‌های پیشین نیز بوده‌است؟ می‌توان این‌گونه پاسخ داد که: ظاهر آیات سوره «قدر»، نشان می‌دهد: شب قدر مخصوص زمان نزول قرآن و عصر پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) نیست، بلکه، همه سال تا پایان جهان تکرار می‌شود. تعبیر به فعل مضارع (تَنَزَّلُ) که دلالت بر استمرار دارد، و همچنین تعبیر به جمله اسمیه «سَلامٌ هِیَ حَتّی مَطْلَعِ الْفَجْرِ» که نشانه دوام است نیز، گواه بر این معنی است. به علاوه، روایات بسیاری که شاید در حدّ تواتر باشد نیز، این معنی را تأیید می‌کند (این نسبت به آینده). ولی، آیا در امتهای پیشین نیز بوده‌است، یا نه؟. صریح روایات متعددی این است: این از مواهب الهی بر این امت می‌باشد، چنان‌که در حدیثی از پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله) آمده‌است: «خداوند شب قدر را به امت من بخشیده، و احدی از امت‌های پیشین از این موهبت برخوردار نبودند».[۱۴][۱۵]همچنین بیشتر شیعیان اعتقاد دارند در شب نوزدهم علی ابن ابیطالب به وسیله ابن ملجم مرادی در مسجد کوفه در حال خواندن نماز صبح ضربت خورد و در شب بیست و یکم درگذشت.

دیدگاه اهل سنت

اهل سنت اعتقاد دارند که طبق حدیث نبوی شب قدر در یکی از ده شب آخر ماه رمضان واقع شده‌است. اغلب شب بیست و هفتم را شب قدر می‌دانند و در آن شب به دعا و شب‌زنده‌داری می‌پردازند. مسلمانان سلفی اعتقاد دارند که در شب قدر در تمام روزگار همان شبی بود که قرآن در آن نازل گردید و دیگر تکرار نمی‌شود.[۱۶برخی نیز اظهار داشته‌اند که تا زمان زندگی محمد شب قدر در هر سال تکرار می‌شد اما پس از ارتحال محمد، شب قدر از بین رفته‌است.[۱۷برخی نیز معتقد بوده‌اند که شب قدر شبی‌است در تمام سال ولی در هر سال شب نامعلومی است، در سال بعثت در ماه رمضان بوده اما در سال‌های دیگر ممکن است در دیگر ماه‌ها باشد. مسلمانان اهل سنت در سراسر جهان به اعتکاف و احیای این شب‌ها می‌پردازند. آنان در این شب‌ها به خواندن قرآن، ادای صلاه تسبیح، ذکر و دعا می‌پردازند.

دیدگاه شیعه

بر اساس حدیث شیعه که از حماد بن عثمان که وی از حسان بن علی از پیشوا ششم شیعیان پیشوا جعفر صادق نقل شده‌است؛ شب قدر تا قیامت باقی است و در ماه رمضان واقع است.[۱۸در روایات شیعه آمده‌است که قدر یکی از سه شب ۱۹، ۲۱ یا ۲۳ در ماه رمضان است که احتمال شب بیست‌وسوم بیش‌تر است. در اصول کافی نیز آمده‌است که تقدیر در شب نوزدهم و ابرام در شب بیست و یکم و امضا در شب بیست و سوم است.[۱۹]

در قرآن

نوشتار اصلیقدر (سوره)

در قرآن دربارهٔ شب قدر چنین آمده‌است:

به راستی که ما آن را در شب قدر فرو فرستادیم؛ و چه تو را به شب قدر آگاه تواند کرد. شب قدر از هزار ماه برتر است. در این شب فرشتگان و روح به اذن پروردگارشان از هر امر فرود می‌آیند. این شب تا صبحگاه «سلام» است. (سوره قدر آیات ۱ تا ۵)[۲۰]

و نیز در سوره دخان آمده‌است:

سوگند به کتاب روشنگر. به راستی ما آن را در شبی مبارک فرو فرستادیم زیرا که به حقیقت هشداردهنده بودیم. در آن شبی که هر امری با حکمت معین و ممتاز و جدا می‌گردد. تعیین آن امر البته از سوی ما خواهد بود، که ما رسولان را فرستنده بودیم؛ و این البته از رحمت و مهربانی پروردگار توست، به راستی او شنونده داناست. (سوره دخان آیات ۱ تا ۶)[۲۱]

مسئله علمی

با توجه به این که شب قدر به خاطر اختلاف ساعات در مناطق مختلف کره زمین مختلف می‌شود برخی مفسرین آن را به عنوان یک بار چرخش کامل ناحیه تاریک زمین در سطح آن می‌دانند که طی آن هر بخش تاریک وارد شب قدر خودش می‌شود.[۲۲از پیامبر اسلام نقل است که هوای شب قدر معتدل است و خورشید در صبح آن طلوع می‌کند، بدون شعاع و نور[۲۳اما به نظر طباطبایی این نشانه‌ها نه دائمی است و نه اکثری.[۲۴]

در ادبیات فارسی

ترا قدر اگر کس نداند چه غم

 

شب قدر را می‌ندانند هم

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی

 

آن شب قدر که این تازه براتم دادند[۲۵]

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است

 

یا رب این تأثیر دولت در کدامین کوکب است[۲۵]

شب قدری چنین عزیز و شریف

 

با تو تا روز خفتنم هوس است[۲۵]

در شب قدر ار صبوحی کرده‌ام عیبم مکن

 

سرخوش آمد یار و جامی بر کنار طاق بود[۲۵]

 

  • عشقی عشقولانه

10 نکته برای اینکه پوست طبیعی زیبا و سالمی داشته باشیم

عشقی عشقولانه | سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۱۵ ب.ظ

چرا خدا چرا؟ آیا پوستی بی عیب و نقص فقط برای درخواست کردن زیاد است؟ یک اواخر شب منجر به محافل تاریک در صبح می شود. یک مهمانی آینده؟ اوه صبر کنید ، من یک جاسوسی را جاسوسی می کنم. بله بله ، ما از تکنیک اساسی CTM آگاه هستیم ... پاک کننده-تونر-مرطوب کننده. ما سعی می کنیم هر شستشوی صورت جدید ، ضد آفتاب ، کرم ضد پیری که به بازار می آید. اگر پوست خشک و پوست مرده ، پوست های روغنی و پوست های لکه دار کافی نبودند - اکنون پوست ترکیبی دارید! و ما همیشه حاضر هستیم تا هر چیزی را در زیر آفتاب امتحان کنیم تا پوست زیبایی به خود بگیرد. اما این یک معجزه یک شبه نیست. پوستی بی نقص ، لکه دار و بدون آکنه که همیشه آرزو کرده اید ، دیگر یک رویا نیست ، بلکه یک واقعیت است. در اینجا نکات زیبایی درخشان برای چهره برای به دست آوردن درخشش شما همیشه می خواستید. اسرار زیبایی ما را مرور کنید ، با مشکلات مربوط به مراقبت از پوست خود مقابله کرده و ترفندهای ما را به طور مرتب دنبال کنید تا به طور طبیعی پوست زیبایی به دست آورید. هیجان زده ، خوشحال یا استرس ، چهره شماست که به شما آرامش می بخشد. آیا تاکنون نمی دانید چگونه پوست درخشان به دست آورید؟ ما نکاتی درباره مراقبت از پوست را در مورد نگه داشتن لکه ها و افزایش زیبایی طبیعی شما گردآوری کرده ایم. چه وقت برای مراقبت فشرده در پوست داشته باشید و چه نخواهید ، با عمل کردن اصول اولیه ، خود را ترسو کنید.
برای شما خوشبختانه ، مراقبت از صورت را آسان می کنیم.


نکاتی برای زیبایی: 10 عدد و برای پوست طبیعی زیبایی خود را انجام ندهید

نکات زیبایی در مورد صورت: 10 دلار و برای پوست طبیعتا زیبا نیست
نکات برجسته
اسرار زیبایی نهفته در باستانی آیورودا است. تکنیک های مدیریت استرس راز زیبایی پوست است. خوردن خوب زیبایی جدید شما جدید است.
چرا خدا چرا؟ آیا پوستی بی عیب و نقص فقط برای درخواست کردن زیاد است؟ یک اواخر شب منجر به محافل تاریک در صبح می شود. یک مهمانی آینده؟ اوه صبر کنید ، من یک جاسوسی را جاسوسی می کنم. بله بله ، ما از تکنیک اساسی CTM آگاه هستیم ... پاک کننده-تونر-مرطوب کننده. ما سعی می کنیم هر شستشوی صورت جدید ، ضد آفتاب ، کرم ضد پیری که به بازار می آید. اگر پوست خشک و پوست مرده ، پوست های روغنی و پوست های لکه دار کافی نبودند - اکنون پوست ترکیبی دارید! و ما همیشه حاضر هستیم تا هر چیزی را در زیر آفتاب امتحان کنیم تا پوست زیبایی به خود بگیرد. اما این یک معجزه یک شبه نیست. پوستی بی نقص ، لکه دار و بدون آکنه که همیشه آرزو کرده اید ، دیگر یک رویا نیست ، بلکه یک واقعیت است. در اینجا نکات زیبایی درخشان برای چهره برای به دست آوردن درخشش شما همیشه می خواستید. اسرار زیبایی ما را مرور کنید ، با مشکلات مربوط به مراقبت از پوست خود مقابله کرده و ترفندهای ما را به طور مرتب دنبال کنید تا به طور طبیعی پوست زیبایی به دست آورید. هیجان زده ، خوشحال یا استرس ، چهره شماست که به شما آرامش می بخشد. آیا تاکنون نمی دانید چگونه پوست درخشان به دست آورید؟ ما نکاتی درباره مراقبت از پوست را در مورد نگه داشتن لکه ها و افزایش زیبایی طبیعی شما گردآوری کرده ایم. چه وقت برای مراقبت فشرده در پوست داشته باشید و چه نخواهید ، با عمل کردن اصول اولیه ، خود را ترسو کنید.

برای شما خوشبختانه ، مراقبت از صورت را آسان می کنیم.
مراقبت از صورت-نکات-زیبا-پوست 1

10 Dos و Don’t برای زیبایی پوست نیست

1. قانون طلایی
انجام: اطمینان حاصل کنید که همیشه (و منظور ما همیشه) آرایش خود را قبل از زدن ورق ها پاک کنید. پوست باید یک شبه تنفس کند. و آرایش از این امر جلوگیری می کند ، زیرا ترک آن در یک شب منافذی را که ممکن است باعث لکه های پوستی و یا جوش های سرسیاه شود ، مسدود می کند. آیا یک پاک کننده آرایش ندارید؟ کافی است مقداری روغن زیتون را روی یک پد پنبه قرار دهید و روغن را به آرامی روی صورت خود ماساژ دهید تا از شر آرایش و خاک خلاص شوید.
فراموش نکنید که لایه برداری ضروری است. حداقل یک یا دو بار در هفته ، پوست خود را لایه برداری کنید تا لایه های پوست مرده از بین برود ، مطمئناً شما را با درخشش سالم تر و پوست روشن تری رها می کند. شما همچنین می توانید خمیر گردو را به شکل پودر با ماست برای لایه برداری پوست خود بمالید ، زیرا آنتی اکسیدان های موجود در گردو به از بین بردن کثیفی و تقویت پوست درخشان کمک می کند.
 
لایه برداری - پوست خود را برای از بین بردن پوست مرده
هرگز از لکه های پوستی خود لایه برداری نکنید و قبل از اینکه شب بخواهید ، آرایش را از بین ببرید.

2. آفتاب و پوست

انجام دهید: از ضد آفتاب با SPF حداقل 15 استفاده کنید که هر دو اشعه UVA و UVB را مسدود می کند. از آنجا که طول عمر در معرض آفتاب می تواند باعث ایجاد چین و چروک ، لکه های سنی و سایر مشکلات پوستی شود ، باید پوست خود را از آفتاب محافظت کنید. اطمینان حاصل کنید که برچسب "noncomedogenic" یا "nonacnegenic" را بخواند تا محصول تمایل به مسدود کردن منافذ نداشته باشد.

نکنید: از ضد آفتاب استفاده کنید ، بیرون از هوا ابر و سرد باشد (بهانه ای نیست). اگر به سمت ساحل و یا در اطراف سطوح انعکاس دهنده مانند برف یا یخ می روید ، پوست خود را با کمی ضد آفتاب با SPF حداقل 30 بشویید.
 
ضد آفتاب-پوست-پوست-شما-که-اگر-دوست دارید-است
ضد آفتاب با SPF حداقل 15 است که هر دو اشعه UVA و UVB را مسدود می کند.

3. شما همان چیزی هستید که می خورید

انجام دهید: از آنچه در صفحه خود قرار می دهید یادداشت کنید. میوه های تازه ، سبزیجات ، پروتئین و ویتامین های کافی بخورید. رژیم غذایی سرشار از ویتامین C و کم چربی ها و قند باعث تقویت پوست درخشان می شود. یک رژیم غذایی با قند کم را در نظر بگیرید که می تواند سطح انسولین را پایین بیاورد و به سلول ها اجازه می دهد تعادل سالم حفظ کنند.

"نکن: غذاهای پرادویه و تخمیر شده ، نمک ، مرکبات ، غذای سرخ شده را بخور. در عوض غذاهای بلندی مانند برنج ، جو دوسر و سیب را به عنوان غذای سرخدار ترجیح می دهند."...

4- عرق کنید!

انجام دهید: مرتباً ورزش کنید. دویدن ، دویدن و یوگا گردش خون لازم را به بدن شما می بخشد و همچنین روند پاکسازی کل بدن را تسریع می کند. بعد از انجام کار ، متوجه درخشش در صورت خود خواهید شد. مسابقه با زمان؟ فقط قدم زدن در اطراف بلوک.

قبل از تمرین و بعد از تمرین ، پرش به پوست را نکشید. قبل از بیرون رفتن از تونر استفاده کنید تا به حداقل برسد تولید روغن. بعد از آن لایه برداری کنید و سپس کره مرطوب یا روغن زیتون را برای مرطوب کردن پوست بمالید.
 
در حال اجرا-به-به-بدن شما-خوب-گردش خون
دویدن ، دویدن و یوگا روند تمیز کردن بدن شما را تسریع می کند.

5. خواب زیبایی

انجام دهید: سعی کنید هر شب حداقل 8 ساعت بخوابید. اگر به اندازه کافی چشم بسته نشوید ، پوست شما مانند شما خسته می شود - می خیزد و کیف می کنید. پس خطر نکن همچنین می توانید هفته ای دو یا سه بار عسل را بر روی صورت خود بمالید تا به طور طبیعی پوست خود را تسکین داده و بهبود یابد.

"فراموش نکنید که قبل از رفتن به رختخواب ، صورت خود را بشویید و مرطوب کنید" ، دکتر روحول نگار ، متخصص پوست ، بیمارستان مکس ، توصیه می کند. برای پوست خشک از پاک کننده های ملایم و عاری از الکل استفاده کنید. مرطوب کننده زیادی بمالید و از آب داغ خودداری کنید زیرا پوست را بیش از حد خشک می کند. "
 
8 ساعت-خواب-ضروری است
هرگز فراموش نکنید که صورت خود را قبل از خواب بشویید و به خوبی مرطوب کنید.

6. H2O به Rescue

انجام دهید: خودتان را آبرسانی کنید. اگر بیشتر نیست ، روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید. همچنین ، میوه ها و سبزی هایی مصرف کنید که دارای مقدار زیادی آب مانند هندوانه ، خیار ، پرتقال ، توت فرنگی ، گریپ فروت و طالبی هستند. پزشک آیورودیس ، وانت لاد توصیه می کند که "آب را از یک بطری به رنگ آبی بنوشید" ، زیرا خاصیت خنک کننده دارد.

نکن: گلاب را نادیده بگیر. این ماده به جلوگیری و کاهش پف چشم در صبح کمک می کند ، تعادل pH را حفظ می کند و به طور طبیعی اگر در طول روز چربی می زنید پوست شما را آبرسانی می کند.
 
نوشیدن -8 لیوان-آب-امری ضروری است
آب گلاب تعادل pH را حفظ کرده و به طور طبیعی پوست را آبرسانی می کند.

7. خداحافظ آکنه

”انجام دهید: روزانه سه بار صورت خود را با آب گرم بشویید و به آرامی صورت خود را با حرکات دایره ای ماساژ دهید ، تا اطمینان حاصل شود که پاک کننده حاوی آلفا هیدروکسیل اسید یا بتا هیدروکسیل اسید است. بسته های صورت که حاوی mitti multani (زمین کامل) هستند نیز بسیار خوب کار می کنند. بعد از تمیز کردن ، لوسیون را خشک کرده و لوسیون حاوی بنزوئیل پراکسید را بمالید. "دکتر زاهر احمد ، متخصص پوست و مو ، بیمارستان های مکس پیشنهاد می کند. بنزوئیل پراکسید به دلیل اقدامات ضد باکتریایی به نظر می رسد موثر است.

نکنید: جوش های پاپ به دلیل اینکه می تواند منجر به تورم ، قرمزی و حتی زخم شود. احساس می کنید یک جوش در راه است؟ فقط کافی است منطقه را با گلاب تمیز کنید و یک کیسه چای سبز سرد را به مدت 10 دقیقه قرار دهید. همچنین ، اگر عینک یا عینک آفتابی دارید ، حتماً آنها را مرتباً تمیز کنید تا روغن از گرفتگی منافذ اطراف چشم و بینی خود جلوگیری کند.
 
مولتی-میتی-کارهای-شگفتی-برای-پوست
هرگز جوش های خود را پاپ نکنید. از کیسه های گلاب یا چای سبز سرد استفاده کنید.

8. به ریشه های خود برگردید

انجام دهید: برای تغذیه پوست از اسکراب های آیورودیس استفاده کنید و به نفس بهتر آن کمک کنید. خوشبختانه برای شما ، همه آنچه شما نیاز دارید در آشپزخانه شماست. 2 قاشق غذاخوری آرد نخود ، یک قاشق چایخوری پودر زردچوبه ، یک پیمانه کافور و چوب صندل با مقداری گلاب / شیر / آب بسته بندی مناسب پوست شما است. بله ، رازهای زیبایی در آیورودای باستان نهفته است.

اصول را فراموش نکنید. Sudarshan Kriya را مانتوی زیبایی خود قرار دهید. بله ، این آسان است تنفس درست می تواند شما را از لکه ها و جوش ها خلاص کند. ندیجی گورجا ، هنر زندگی ، می گوید: "سودارشان کریا یک تکنیک تنفس است که ریتم های طبیعی خاصی از نفس را در خود جای می دهد که بدن ، ذهن و احساسات را هماهنگ می کند. این کمک می کند تا فشارهای انباشته شده آزاد شود و تجربه هر فرد متفاوت است. "
 
آیورودیس-اسکراب-قابل استفاده-برای پاکسازی است
سودارزان کریا یک تکنیک تنفس است که ریتم های طبیعی خاصی را در خود جای داده و به آزادسازی استرس های انباشته شده کمک می کند.

9- روز اسپا هر روز؟

انجام: یک رژیم منظم برای مراقبت از پوست داشته باشید. برای پوست خشک از ماسک گیلاس تازه استفاده کنید. قبل از خواب ، خمیر گیلاس تازه را روی صورت خود بمالید. 15 دقیقه بگذارید و با آب ولرم بشویید.

فراموش نکنید که خود را تحت تأثیر قرار دهید. ماساژ ملایم صورت با روغن می تواند باعث شگفتی شود. بسته به نوع پوست خود ، روغن هایی از خردل ، نارگیل ، بادام یا کومکادی را انتخاب کنید زیرا این مواد مغذی عالی برای کمک به پوست درخشان هستند. هنوز هم بهتر - برخی از موسیقی های سازنده آرام بخش را روشن کنید. بعد از 20 دقیقه ، چه چیزی دارید؟ پوست زیبا و آرامش بخش شما.
 
شگفت انگیز-صورت-ماساژ-با-روغن-می تواند کار کند
گاهی اوقات با استفاده از روشهای درمانی آبگرم بخورید.

10. عادات سالم

انجام دهید: وقت خود را اختصاص دهید و سعی کنید تا حد ممکن از استرس خودداری کنید. آیا تاکنون متوجه شده اید که وقتی استرس دارید تمایل به بیرون آمدن بیشتر دارید؟ این بدان دلیل است که استرس باعث می شود بدن شما کورتیزول و سایر هورمون ها تولید کند و پوست را چرب تر کند. تکنیک های مدیریت استرس مانند تمرین های تنفسی ، یوگا و مراقبه را تمرین کنید. هرچه بیشتر مراقبه کنید ، بیشتر تابش می کنید.

 

راهنمای مراقبت از پوست

  • عشقی عشقولانه

چطور عینک آفتابی انتخاب کنیم که متناسب با صورتمان باشد؟

عشقی عشقولانه | يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴ ب.ظ

انتخاب عینک آفتابی جدید برای پوشیدن روزمره دقیقاً دانش موشکی نیست ، اما قبل از سرمایه گذاری در جفت بعدی خود ، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ابتدا در مورد عناصر عملکردی مورد نیاز خود - مانند لنزهای قطبی یا پوشش هایی که با بازتاب ، آب و روغن مبارزه می کنند - تصمیم بگیرید که یک شکل قاب را انتخاب کنید که صورت شما را تکمیل کند. هدف این است که بهترین ویژگی های خود را برجسته کنید و به طور کلی بهترین راه برای انجام این کار ، پوشیدن فریم هایی است که با چهره شما کمی تضاد دارد.

مطمئن نیستید شکل صورت شما چیست؟ به خودتان در آینه نگاه کنید و تصمیم بگیرید که صورت شما گرد ، مربع ، مستطیل ، قلب ، الماس یا مثلث باشد (ممکن است استفاده از یک عکس نیز به شما کمک کند تا بتوانید شکل را بهتر ببینید). سپس به توصیه های ما در زیر توجه کنید - گزینه های شیک زیادی برای برجسته کردن بهترین کیفیت های شما وجود دارد.

دور

از حلقه‌ها دور شوید ، مگر اینکه بخواهید شکل دور صورت خود را بیش از حد برجسته کنید. با هواپیما زیاد کار کنید یا به قاب های زاویه ای مربع و مربع بچسبید.

عینک آفتابی Ray-Ban Aviator


وقتی به عینک آفتابی فکر می کنید ، احتمالاً ری-بان یکی از اولین کسانی است که به ذهن خطور می کنید. لیست سبک های نمادین این بخش چشمگیر است ، به لطف بخشی از Aviator کلاسیک آن که در ایتالیا با لنزهای ضد تابش خیره کننده ساخته شده است.


عینک آفتابی Krewe x Billy Reid Court


این هواپیمای قدیمی مدرسه دارای یک قاب استات Black Tea با سخت افزار طلای 24K است. لنزهای گرادیان کهربا ظاهر پرتابی را کامل می کنند و برای تغییر شرایط نور مناسب هستند.


ژاک ماری ماژ فلینی نویر


عینک آفتابی ناشی از افتادگی ژاک ماری میگ از پرطرفدارترین سیاره زمین است. با الهام از فدریکو فلینی ، کارگردان ایتالیایی ، این قاب های debonair در ژاپن با استفاده از استات و ضخامت های بسیار ضخیم طلا در ژاپن ساخته می شوند.


بیضی

اشتباه کردن یک چهره بیضی دشوار است - بیشتر عینک آفتابی به نظر شما عالی خواهد رسید. فقط مطمئن شوید که قاب ها از چهره شما گسترده تر نیستند.

عینک آفتابی Neubau Hannes


این سایه های سبک ساخته شده در اتریش ، با قاب های استیل انعطاف پذیر و لنزهای پلی کربنات مقاوم در برابر ضربه ساخته شده اند. آنها به طیف وسیعی از رنگ ها می آیند ، بانک را نمی شکنند و سبکی بی انتها را ارائه می دهند که هر لباس را تعریف می کند.


عینک آفتابی دیوید Kind Richmond


عینک آفتابی ریچموند ، ساخته شده در ژاپن ، دیوید Kind با دستبند پنج بشکه ای با کیفیت ، استات قابل جلا و طیف رنگی ارائه می شود.


عینک آفتابی لانسکی بومی


عینک آفتابی Lansky که در ژاپن ساخته شده است ، بر اساس طرح های میانه ای ساخته شده است و دارای ویژگی های آبکاری طلا ، لنزهای G15 و استات آلی پنبه ای است.

  • عشقی عشقولانه

برخی از زنان از دست رفتار همسرانشان همیشه شکوه و شکایت می کنند که چرا همسرشان در یک زمان نمی تواند چندین کار انجام دهد؟ چرا مردان تک بعدی هستند؟

خانم های عزیز شما نمی توانید خلقت خداوند را تغییر دهید و با همسرتان طوری برخورد کنید که انگار آدم فضایی است و با تمام مردان روی کره ی زمین متفاوت است.

مردان در آن واحد نمی توانند چندین کار را انجام دهند، آنها را با خودتان مقایسه نکنید… این یک قاعده ی کلی است و تنها منحصر به همسر شما نمی باشد.

خانم ها می توانند در یک زمان واحد، صحبت کنند، آهنگ مورد علاقه ی خود را گوش کنند، آشپزی کنند و حتی آرایش کنند.

اما مردان چند منظوره نیستند و مغز مردان غرفه بندی شده است.

مردها در یک زمان تنها یک کار را می توانند انجام دهند، از آنها توقع بیش از حد نداشته باشید.

اگر همسرتان در حال تماشای فوتبال است از او توقع نداشته باشید که بتواند به حرفهای شما گوش کند؟

اگر موهای خود را رنگ کرده اید و همسرتان در سرکار با مدیرش دعوایش شده و به منزل می آید و هنوز فکرش پیش مشکل کاریش است، توقع نداشته باشید متوجه تغییر رنگ موهای شما شود!

اگر با مردی که در حال اصلاح ریش های صورتش است صحبت کنید، امکان اینکه صورتش را ببرد زیاد است!

و …

پس مردان مقصر نیستند، چون آنها در یک زمان می توانند روی یک کار متمرکز شوند، فقط می توانند بخوانند، فقط می توانند بشنوند، فقط می توانند رانندگی کنند، فقط می توانند و …

انجام دادن چندین کار همزمان برای مردها عذاب روحی است و از عهده ی چندین کار نمی توانند بر بیایند.

خانم های عزیز به هیچ وجه در مورد این مسائل خودتان را با همسرتان مقایسه نکنید و فکر نکنید چون خودتان همزمان می توانید چند کار را انجام دهید، همسرتان هم باید شبیه شما باشد و بتواند چند منظوره رفتار کند!

  • عشقی عشقولانه

6 راه برای خوش تیپ شدن + چطور خوش تیپ تر باشیم؟

عشقی عشقولانه | پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶ ب.ظ

به نظر می رسد بسیاری از بچه ها فکر می کنند "خوش تیپ بودن" یا "خوب نگاه کردن" چیزی است که توسط ژنتیک تعیین می شود.

بسیاری از بچه ها تصور می کنند که اگر آنها بهداشت عمومی را بپذیرند ، لباس مناسبی بپوشند و مدل مویی ‘مرسوم ، مد روز را انتخاب کنند ، همه تلاش خود را انجام می دهند تا به نظر خوب برسند و خود را برای جنس مخالف جذاب کنند.

یک واقعیت جوان جذاب در واقعیت ، این باور عمومی که شما نمی توانید خود را بهتر به نظر برسید یک مغالطه کامل و مطلق است.

به معنای واقعی کلمه صدها تکنیک وجود دارد که می توانید برای بهبود ظاهر خود و زیباتر شدن خود از آنها استفاده کنید ، و بسیاری از آنها صرفاً کارهایی هستند که می توانید در راحتی در خانه خود انجام دهید.

در حقیقت کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید انجام دهید و در زندگی روزمره خود تغییر دهید تا خودتان را خوش تیپ تر و جذاب تر از خانم ها کنید که من یک کتاب کامل در این زمینه نوشتم.

این سیستم دگرگونی ظاهر ظریف فاکتور نامیده می شود ، و در واقع راهنمای نهایی برای هر مردی است که به دنبال تغییر شکل خود از "گول" به "گل میخ" است.

هرچند نگران نباشید - لازم نیست برنامه من را بخوانید تا در این تکنیک ها شرکت کنید. در این مقاله ، 6 کارهایی را که اکنون می توانید انجام دهید برای تقویت جذابیت جنسی و خوش تیپ تر شدن با شما به اشتراک می گذارم. بیا شروع کنیم:

آیا واقعاً برای مردان مهم است؟
ممکن است بسیاری از ادعاها را شنیده باشید که برای مردان مهم نیست. آنها معتقدند که "زنان براساس ظاهر او به مردی جذب نمی شوند و حتی زشت ترین شخص ممکن است توسط یک مدل فوق العاده قرار بگیرد."

و:

تفاوتهای نسبتاً کوچک در نگاه فرد به طور مرتب به عواقب بزرگی در زندگی ترجمه می شود. (گوردون ال پاتزر ، منبع دکتری)

متأسفم که حامل خبرهای بد هستید ، اما این یک دروغ آشکار است. این "متخصصان" احتمالاً سعی داشتند چیزی را به شما بفروشند ، هنگامی که گفتند زنان به ظاهر مرد اهمیتی نمی دهند (اگر اینگونه نیست ، پس آنها فقط بسیار نادرست بودند!).

واقعیت این است: دقیقاً همانطور که شما ترجیح می دهید با مگان فاکس بخوابید بر روی آن جوجه معمولی که در وال مارت کار می کند ، زنان هنگام انتخاب مرد از ظاهر بدنی به عنوان یکی از معیارهای خود استفاده می کنند.

اگر خانمها واقعاً به ظاهر اهمیتی نمی دادند ، فکر می کنید چرا برد پیت و رایان رینولدز روی جلد مجله زنان هستند؟ چرا بازیکن خوش تیپ فوتبالیست همیشه تاریخ تشویق شگفت انگیز را رقم می زند؟

اکنون اشتباه نکنید ، اشتباه نکنید: زنان به چیزهای بیشتری از ظاهر یک پسر اهمیت می دهند ، و حتی Quasimodo احتمال دارد اگر او زمان و تلاش کافی را بگذارد ، می تواند یک مدل فوق العاده باشد.

اما فکر می کنید چقدر راحت است که یک پسر خوش ذوق برنده این مدل فوق العاده باشد؟ به بیان ساده تر ، خوش تیپ بودن در هنگام آشنایی یا خوابیدن با دختران داغ یک مزیت بزرگ است.

پشته ای از پول مزایای خوش تیپ بودن به هیچ وجه متوقف نمی شود. محققان ثابت کرده اند که ظاهر بر هر جنبه ای از زندگی شما تأثیر دارد.

مطالعات بی شماری نشان داده است که افراد با ظاهری بهتر از مشاغل موفق تر برخوردار می شوند ، درآمد بیشتری کسب می کنند ، دوستان بیشتری دارند و تمایل به گزارش سطح خوشبختی بالاتری دارند.

ظاهر شما حتی می تواند در شانس یافتن مجرم بودن در دادگاه تأثیر بگذارد!

بدیهی است ، مردان خوش تیپ از مزایای بسیاری برخوردار هستند. بنابراین چه کاری می توانید برای بهبود ظاهر خود و تقویت جذابیت جنسی خود انجام دهید؟

6 راه برای خودتان زیبا تر
موارد زیادی وجود دارد که می توانید برای تقویت ظاهر خود انجام دهید ، اما در اینجا شش مورد وجود دارد که می توانید همین حالا از آسایش منزل خود وارد عمل شوید:

1. یک سبک مد را انتخاب کنید و هماهنگ باشید
حتی مردانی که دارای حس عالی مد هستند اغلب این اشتباه معمول را مرتکب می شوند: آنها "سبکهای مختلف" لباس را با لباس شخصی یا روزهای جداگانه مخلوط می کنند و مطابقت دارند. اگرچه این ممکن است به نظر بزرگ نرسد ، اما در واقع می تواند تأثیر بزرگی در چگونگی درک دیگران از احساس سبک شما داشته باشد.

بهتر است یک ایده کلی در مورد "سبک" خود داشته باشید و فقط لباس هایی را انتخاب کنید که در آن قرار می گیرند. این بدان معناست که اگر شما یک پیراهن تیز و پیراهن گردن را پوشیده اید ، برای تطبیق دادن باید یک شلوار جین یا شلوار جین با رنگ تیره بپوشید ، نه یک جفت شلوار محموله پاره و محو. این بدان معنی است که اگر روز دوشنبه شلوارک و صندل بپوشید ، باید روز سه شنبه نیز چیزی گاه به گاه بپوشید - کت و شلوار و کراوات نیست.

2. از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید که مطابق با نوع پوست شما باشد
باور کنید یا نه ، تحقیقات زیادی در مورد ساخت محصولات مراقبت از پوست (مانند پاک کننده های صورت و مرطوب کننده ها) انجام می شود. در نتیجه ، بیشتر مارک های شناخته شده مراقبت از پوست ، محصولاتی را برای هر سه نوع پوست مختلف ایجاد می کنند: روغنی ، ترکیبی و خشک. هر کدام آرایش شیمیایی متفاوتی دارند و برای کسانی که از این نوع پوست خاص برخوردار هستند ، بهترین عملکرد را خواهند داشت.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که اصلاً دوست ندارند از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنند ، خوب است. اما وقتی تصمیم به خرید محصولاتی گرفته اید که پوست شما سالم تر و پر جنب و جوش تر به نظر می رسد ، کالایی خریداری کنید که مطابق با نوع پوست شما باشد! (نمی دانید چه نوع پوستی دارید؟ من یک لیست چک دستی دارم که به شما کمک می کند نوع پوست خود را در برنامه تغییر شکل ظاهری من تعیین کنید.)

3. از یک مایع موی بینی استفاده کنید (به طور جدی)
اصلاح کننده مو بینی فکر کنید یک موی بینی فقط برای پیرمردهای چروکیده و دارای مویی که موهایشان از گوششان بلند می شود نیست؟ دوباره فکر کنید یک اصلاح کننده مو برای ایجاد موهای زائد در نزدیکی پایه و بدون تیغه های در معرض آن که ممکن است پوست شما را قطع کرده یا موها را به روش دردناکی برش دهد ، طراحی شده است.

این باعث می شود موهای بینی شما ابزاری مناسب برای نظافت موها در اطراف ابرو ، سوزش های جانبی ، گوش گوش و بله بینی شما باشد.

سلام ، هیچ کس نگفت که خوش تیپ بودن یک تجربه مردانه است ، اما جزئیات کم نظیر این می تواند تفاوت زیادی در جذابیت جنسی شما ایجاد کند. و با هزینه کمتر از 10 دلار در داروخانه محلی خود ، چرا در کابینت حمام خود یکی را نمی خواهید؟

4. لباس هایی بپوشید که نقایص ژنتیکی شما را پنهان می کند
شلوار جین شیک بیشترین ما از ژنتیک بی عیب و نقص برخوردار نیستیم. بعضی از گربه ها قد بلند و لاغر هستند ، برخی دیگر کوتاه و چربی در میانه هستند.

هرچه نواقص شما باشد ، تقریباً مطمئناً وجود یک لباس خاص و خاص وجود دارد که دلپذیرتر از دیگران باشد.

با دانستن اینکه کدام سبک از لباس ، کدام رنگ و کدام آیتم ها برای نوع بدنتان به نظر می رسند ، می توانید بدون هیچ تلاش واقعی نقص های خود را پنهان کنید.

من درباره چه نوع چیزهایی صحبت می کنم؟ خوب ، بچه های دارای اضافه وزن و یا مبهم باید از پوشیدن نوارها جدا شوند ، بجز مچ پا های عمودی ، که در واقع می تواند به شما کمک کند نازک تر به نظر برسید.

مردان بسته بندی چند پوند اضافی همچنین باید سعی کنند در صورت امکان از رنگ های تیره بپوشند زیرا این باعث می شود خط کمر شما کوچکتر به نظر برسد. و اگر اتفاق می افتد که بیشتر از یک کشتی گیر سومو به یک بسکتبالیست نزدیک می شوید ، باید از لباس های تنگ خودداری کنید ، زیرا این امر تنها باعث می شود که ظاهراً کمرنگ تر به نظر برسید.

5- هرگز دوباره نفس بکشید
همه ما کسی را می شناسیم که دچار ناهنجاری مزمن (بد دهان) باشد. برای اکثر مردم ، این چیزی است که به راحتی قابل درمان است.

کلیدهای واقعی برای از بین بردن بوی بد یک بار و برای همیشه؟ ساده: همیشه در حال آبرسانی باشید. روزانه دو بار دندان های خود را مسواک زده و نخ دندان بزنید ، هر روز صبح قبل از ترک خانه از یک قراضه زبان استفاده کنید تا زبان خود را تمیز کند. اگر نمی توانید دندان هایتان را مسواک بزنید ، آدامس بدون قند را جوید.

برای اکثر آقایان ، اضافه کردن اسکرابر زبان به روال بهداشت دندان و اطمینان از چربی خوب بودن آنها از بوی بد دهان مزمن جلوگیری می کند.

6. مدل مویی را انتخاب کنید که با چهره شما مطابقت داشته باشد
آیا می دانید که تعداد انگشت شماری از شکل های مختلف چهره وجود دارد و اینکه هر شکل برای مدل های خاص مناسب است؟ در غیر این صورت ، باید به کتاب من نگاهی بیندازید ، جایی که من کلیه اشکال مختلف چهره را بیان می کنم (و به شما نشان می دهم که کدام یک را دارید) و به شما نشان می دهم کدام مدل مو هر شکل مختلفی را انتخاب می کند.

به عنوان مثال ، اگر صورت شما از حالت طولی برخوردار است ، می خواهید از مدل های موی بلند و بلند که جلوه طولانی و باریک صورت شما را برجسته می کند ، خودداری کنید. اگر صورت شما مربع تر است ، مطمئناً می توانید مدل موی تیز یا کثیف را انتخاب کنید ، اما احتمالاً نمی خواهید یک وزوز را انتخاب کنید.

دانستن تقریباً شکل صورت شما و انتخاب مدل مویی که تعارف کند ، به شما کمک می کند به ظاهر کلی شما بیفزاید ، حتی اگر در نگاه اول متوجه تفاوت ها نشوید.

شیطان در جزئیات
همانطور که در بالا به آن اشاره کردم ، ظاهر شما تأثیر زیادی در بسیاری از جنبه های زندگی ، به ویژه در مورد دوستیابی و رابطه جنسی دارد. پس چرا به خودتان بهترین فرصت ممکن برای موفقیت را نمی دهید؟ چرا هر کاری که می کنید انجام ندهید تا مطمئن شوید هر بار که از در خارج می شوید ، یک گل میخ خوش تیپ هستید؟

در پایان ، همه چیز به جزئیات می رسد - دانستن ترفندها و تکنیک های کمی که می توانید در کارهای روزمره خود بگنجانید تا جذابیت جنسی خود را به حداکثر برسانید و مزیت بیشتری نسبت به بقیه بسته ها بدست آورید.

وقتی همه این جزئیات ساده را اضافه می کنید ، نتایج اغلب قابل توجه است.

برای صدها روش و روش دیگر در منزل که می توانید از آن استفاده کنید تا بتوانید خود را خوش تیپ و جذاب جلوه دهید ، زیرا ژنتیک شما اجازه می دهد ، به وب سایت من مراجعه کنید و برای دریافت خبرنامه به سبک رایگان من برای دریافت نکات و پیشنهادات روزانه اقدام کنید.

و مثل همیشه ، اگر می خواهید در مورد این مقاله نظر دهید یا نکات مربوط به سبک و مد خود را ارائه دهید ، لطفاً از بخش نظرات در زیر استفاده کنید!

  • عشقی عشقولانه

18 راه برای ابراز عشق به کسی که دوستش دارید+ one love چیست؟

عشقی عشقولانه | پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶ ب.ظ

One Love اخیراً #LoveBetter را راه اندازی کرده است ، کمپین جدیدی با هدف کمک به ما در کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفتارهای روابط سالم و تعهد به داشتن در روابط سالم تر با افرادی که دوستشان داریم. بنابراین ، چگونه می توانید قسمت خود را به #LoveBetter انجام دهید؟ گفتن کلمات "من تو را دوست دارم" قطعاً مهم است ، اما فقط درصورتی که آماده باش با صدای بلند آنها را بیان کنی. اگرچه استفاده از سخنانتان برای ابراز قدردانی بسیار ارزشمند است ، روشهای زیادی برای نشان دادن S.O. وجود دارد. شما مراقبت می کنید بدون این که هیچ کلمه ای بگویید. هرچه کلیشه قدیمی پیش می رود ، اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند. با این حساب ، 19 راه برای نشان دادن S.O. شما وجود دارد. شما آنها را دوست دارید بدون گفتن چیزی.

 

1. یک شنونده فعال باشید
تفاوت زیادی بین شنیدن و شنیدن فعال وجود دارد. برای اکثر ما ، شنیدن به سادگی اتفاق می افتد. گوش های ما به طور خودکار صدا را درک می کنند. در مقابل ، گوش دادن چیزی است که آگاهانه برای انجام آن انتخاب می کنید. به عبارت دیگر ، شنونده خوب با هدف درک شخص دیگر توجه می کند. این شامل نه فقط منفعل کردن آنچه شخص دیگری است می گوید بلکه با پرسیدن سؤالات متفکرانه در گفتگو شرکت می کند. شنوندگان خوب همچنین توجه می کنند که چگونه S.O آنها. چیزی به آنها می گوید ممکن است زبان بدن درباره آنچه احساس می کنند بیشتر از آنچه می گویند آشکار کند. با شنیدن فعال ، شما S.O خود را نشان می دهید. که شما واقعاً به نحوه احساس آنها علاقه مند هستید. این ما را به سمت نوک بعدی ما سوق می دهد ...

 

2. از S.O خود بپرسید. چگونه آنها انجام می دهند
فقط از S.O خود نپرسید. چگونه آنها انجام می دهند ، خاص باشند. از آنها در مورد پروژه ای که از ابتدای سال در آن کار کرده اند ، سؤال کنید. از آنها درباره رئیس جدیدشان سؤال کنید. این به اندازه کافی ساده به نظر می رسد اما ما اغلب آنقدر گرفتار روال روابط می شویم که فراموش می کنیم با شرکای خود ارتباط برقرار کنیم. این نشان می دهد که شما به آنچه در زندگی آنها می گذرد اهمیت می دهید.

 

3. پیمایش و صحبت نکنید
19 راه برای نشان دادن S.O. شما آنها را دوست دارید بدون گفتن یک کلمه بیاموزید 2

ما به لطف رسانه های اجتماعی در دنیای کاملاً ارتباطی زندگی می کنیم. اگرچه برای تنظیم زندگی در اینترنت به صورت آنلاین عالی هستید ، همیشه برای روابط شما عالی نیست. چند بار به جای اینکه در S.O خود صحبت کنید ، در حال پیمایش اینستاگرام هستید؟ یا چک کردن ایمیل ما هنگام همزمان مکالمه. بعضی اوقات خوب است که در حال حاضر قطع و تمرکز کنید. سعی کنید برای تمرکز روی یکدیگر ، مانند صرف شام یا مقابله با یک پروژه ، مرتب وقت خود را کنار بگذارید. این به S.O شما کمک می کند. احساس کنید که آنها را جالب می بینید و می خواهید در کنار آنها باشید.

 

4. برای آنها زمان بگذارید
شما واقعاً می خواستید با دوستان خود توپ بازی کنید یا آن نمایشگاه هنری جدید را بدست آورید ، اما می فهمید که این دو هفته است که از طرف شما و S.O. با هم زمان با کیفیتی را سپری کرده ایم ممکن است احساس کنید که از دست رفته اما به خطر بیافتد تا زمان S.O خود را فراهم کنید. به آنها نشان می دهد که چقدر اهمیت می دهید. البته از شما انتظار نمی رود که تمام وقت خود را با S.O خود سپری کنید. اما تلاش برای گنجاندن آنها در برنامه های شما کاملاً ارزشمند است. یک رابطه سالم باعث می شود که هر اتاق بتواند علایق خود را دنبال کند و در عین حال زمان دیگری را نیز ایجاد کند.

 

5- با دوستانشان در ارتباط باشید
دوستی های S.O شما به احتمال زیاد روابط شخصی شما را پیش بینی می کند ، بنابراین سعی کنید آنها را بشناسید. تلاش برای آشنایی با دوستانشان به S.O شما نشان می دهد. که شما به افرادی که به آنها اهمیت می دهند اهمیت می دهید و می خواهید بخشی از دنیای آنها باشید.

 

6. پیام های ناز تصادفی برای آنها ارسال کنید
ارسال GIF های خنده دار ، ایموجی های زیبا یا پیام های شیرین فقط تصادفی مانند "فکر کردن به شما" یا "سلام زیبا ، امیدوارم روز خوبی داشته باشید" روشی زیبا برای نشان دادن S.O شماست. آنها در ذهن شما هستند

 

7. یادداشت عشق را ترک کنید
دریافت یادداشت های دستنویس امری عادی نیست زیرا اکنون می توانیم به راحتی و به سرعت از طریق راه های دیگر ارتباط برقرار کنیم. اما در مورد پیدا کردن یادداشت بر روی بالش یا گرفتن کارت پستال در نامه ، واقعاً رمانتیک وجود دارد. حرکات کوچک مانند این نشان می دهد که شما به فکر S.O هستید. و به اندازه کافی از آنها قدردانی می کنیم تا یک یادداشت متفکر برای آنها بنویسند.

 

8- در عموم علاقه نشان دهید
ما در اینجا در مورد نمایش بیش از حد محبت صحبت نمی کنیم ، یک فشار خوب کوچک و یک لگد روی گونه چیزهایی است که شما برای نشان دادن S.O خود دارید. شما بدون اینکه افراد اطراف خود را ناراحت کنید ، اهمیت می دهید.

 

9- بلندترین حامی S.O باشید
آیا S.O شما است برای آن تبلیغ سخت کار می کنید؟ آیا آنها روی پروژه ای کار کرده اند که به آن علاقه دارند؟ از آرزوهای آنها پشتیبان باشید و آنها را با سخنان و اعمال خود تشویق کنید. آیا شما مهارت خاصی دارید که می تواند به پیشبرد پروژه S.O. شما در جلو کمک کند؟ پیشنهاد کمک کنید آیا S.O شما به هیئت مدیره صدایی نیاز دارید تا ایده های خود را گزاف گویی کنید؟ خوب ، این زمان خوبی است تا بتوانیم آن مهارت های گوش دادن فعال را که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم به کار ببرد. با تشویق و حمایت از S.O. در اهداف خود به آنها نشان می دهید که می خواهید آنها را به خوبی انجام دهند و به خوشبختی آنها اهمیت دهند.

 

10. دریافت S.O. میان وعده مورد علاقه آنها
19 راه برای نشان دادن S.O. شما آنها را دوست دارید بدون گفتن یک کلمه بیاموزید 4

آیا می دانید میان وعده مورد علاقه S.O شما چیست؟ آن را در راه خود انتخاب کنید تا آنها را ببینید. این یک روش ساده و آسان برای قرار دادن لبخند بر روی چهره آنها است. همچنین به آنها نشان خواهد داد که آنها را مانند پشت دست خود می شناسید.

11. شام مورد علاقه S.O خود (یا صبحانه در تختخواب) تهیه کنید
صرف غذا خوردن با هم بسیار آسان است و با داشتن بسیاری از گزینه های غذاخوری ، می توانید به کاری تبدیل شوید که به صورت مکانیکی شروع به کار کنید. برای تغییر کمی کارها و انجام کارهای ویژه برای شریک زندگی خود ، سعی کنید شام مورد علاقه آنها را آماده کنید یا آنها را صبحانه در رختخواب درست کنید. تهیه وعده غذایی ویژه برای S.O. تلاش خود را از طرف شما انجام می دهد اما این اشکالی ندارد زیرا این چیزی است که باعث خاص بودن آن می شود.

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی آشپزخانه را تهدیدآمیز کنید ، یا این دستور العمل های شگفت انگیز تاریخ شب را اینجا و صبحانه در دستور العمل های تختخواب اینجا ببینید. من شخصاً S.O خود را می شناسم. عاشق استیک خوب است. وقتی می خواهم یک چیز فوق العاده خاص بسازم ، دوست دارم یک Filet Mignon خوب با سس قارچ آماده کنم (دستور غذا را در اینجا ببینید).

 

12. از S.O. پشتیبانی کنید. از طریق Tough Times
مواردی را که S.O خود را می شناسید دنبال کنید. نگران است به سختی می توان چیزی را مطرح کرد که وزن شما را پایین بیاورد ، بنابراین سؤال از موقعیتهای خاص که از آن آگاه هستید ، به S.O شما کمک می کند. باز کن. و به یاد داشته باشید ، شما می خواهید حامی باشید ، نه موعظه. به سادگی می توانید به شریک زندگی خود فرصت خالی کردن بدون ارائه مشاوره بدهید ، در این راه پیش خواهد رفت. پیدا کردن تعادل سالم بین اجازه دادن به شریک زندگی خود و کمک به آنها برای یافتن راه حل هایی که باعث ناراحتی آنها می شود ، کار دشواری است اما یک قانون خوب این است که از شریک زندگی خود بخواهید که آیا آنها قبل از ارائه توصیه های شما را بشنوند.

 

13. بار آنها را سبک کنید
19 راه برای نشان دادن S.O. شما آنها را دوست دارید بدون گفتن یک کلمه بیاموزید 5

آیا S.O شما از انجام ظرفها متنفرم؟ یا پیاده روی سگ؟ با انجام کارهایی که بیشتر از آنها دوست ندارند آنها را شگفت زده کنید. تا زمانی که احساس نکنید مانند شما انتظار می رود همیشه همه کارهای خانه را انجام دهید ، این یک ژست خوب است و مطمئناً آنها را خوشحال خواهد کرد.

 

15. چیزهای کوچک عرق نکنید
هیچ چیز برای یک رابطه سالم سمی تر از خشم نیست. نادیده گرفتن نیاز به حرف آخر و دانستن چگونگی رها کردن کارها به شما کمک می کند تا یک پایه محکم برای یک رابطه سالم بسازید.

 

16. قدردانی را نشان دهید
آیا شما عاشق این هستید که چگونه همیشه می توانید روی S.O خود حساب کنید. وقتی به آنها احتیاج داری؟ آیا شما عاشق این هستید که چگونه آنها را در نامناسب ترین زمان ها می خندید؟ به آنها بگویید که از آنها قدردانی می کنید یا به دیگران بگویید که از S.O خود قدردانی می کنید. وقتی در یک گروه هستید همچنین گفتن با تشکر از شما خیلی پیش می رود. خاص باشید و S.O خود را نشان دهید. از اینکه از شما سپاسگزار هستید ، این حتی می تواند به معنای تشکر از آنها باشد که فقط آنها هستید!

 

17. جشن آنچه آنها را منحصر به فرد می کند جشن بگیرید
همه ما می خواهیم احساس پذیرفته و قدردانی کنیم ، خصوصاً توسط افرادی که دوستشان داریم. تعداد کمی از شخصیت های عجیب و غریب S.O خود را جشن بگیرید و بگذارید خودشان باشند. با انجام این کار ، شما یک فضای امن برای S.O خود ایجاد می کنید. تا نگهبانشان پایین بیاید و خود واقعی آنها باشید.

 

رسم و رسوم بوسیدن

  • عشقی عشقولانه

سنت های بوسیدن+ رسم و رسومات که درباره بوسیدن وجود دارد

عشقی عشقولانه | پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ق.ظ

بسیاری از جوامع سنت هایی دارند که بوسیدن را شامل می شود. بوسیدن می تواند نشان دهنده شادی باشد یا از آن به عنوان بخشی از سلام استفاده شود. بوسیدن شامل لمس کردن لب به لب یا قسمت دیگر بدن مانند گونه ، سر یا دست شخص دیگر است. بعضی اوقات افراد اغلب به عنوان روشی برای خوشبختی یا حتی نشان دادن احساسات ، دوستان یا بهترین دوستان خود را می بوسند.
در دنیای غرب ، بوسه ژست معمول تبریک است و در بعضی مواقع بوسه انتظار می رود. در تمام فرهنگ ها مردم به عنوان نشانه شناخت ، محبت ، دوستی و تکریم از یکدیگر تبریک می گویند. بسته به مناسبت و فرهنگ ، سلام ممکن است به صورت دست و پا ، آغوش ، تعظیم ، گره زدن ، مالش بینی ، بوسه بر روی لب با دهان بسته یا بوسه یا بوسه بر روی گونه باشد. بوسیدن گونه ها بیشتر در اروپا و آمریکای لاتین متداول است و در اروپا لاتین به یک تبریک استاندارد تبدیل شده است.

در حالی که بوسیدن گونه ها در بسیاری از فرهنگ ها یک تبریک مشترک است ، هر کشور روش بوسیدن خاصی دارد. در اسلوونی ، کرواسی ، صربستان ، مقدونیه ، مونته نگرو ، روسیه ، هلند ، سوئیس ، لهستان و لبنان معمول است که "سه بار بوسه بر روی گونه های جایگزین" ببوسید. " مکزیک و بلژیک فقط یک بوسه لازم است. در اکوادور ، زنان فقط بر روی گونه راست بوسه می زنند [2] و در عمان این غیر معمول نیست که مردان بعد از دست دادن ، یکدیگر را روی بینی ببوسند.


تعداد بوسه ها در فرانسه

گونه ای که برای اولین بوسه در فرانسه داده می شود
فرهنگ فرانسه انتظار دارد که بوسه ها بر روی گونه در سلام باشد ، گرچه آداب و رسوم متفاوت است. دو بوسه در سراسر فرانسه رایج است اما در پرووانس سه بوسه داده می شود و در نانت چهار مورد رد و بدل می شود. [4]

بوسیدن سریع روی لب ها که دهان بسته است ، یک تبریک معمولی است که در برخی از نقاط فرهنگ غربی مانند آفریقای جنوبی وجود دارد

مرا در نیمکت بوسه ببوس
کلاس ارشد دانشگاه Siracuse در سال 1912 یک نیمکت سنگی پشت سر گذاشت. با این حرکت ، کلاس فارغ التحصیلان امیدوار بودند که "شروع به کار کلاس های فارغ التحصیلی از کلاس های خود کند که هدایای مشابهی را به شما می بخشد و زیبایی دانشگاه را بیشتر می کند." [5] در حالی که این نیمکت زیبایی چهار گوش دانشگاه Siracuse را تقویت می کند ، نیمکت بوسه ای دارد. خیلی بیشتر از یک صندلی معمولی شوید. در دهه 50 گفته شد که اگر زنی در حالی که روی نیمکت نشسته بود بوسه می شد ، "از خطر تبدیل شدن به اسپینسر جلوگیری می کرد." [5] با این حال ، در 1970 1970 این سنت گسترش پیدا کرد که بیان می کند زن باید روی آن بوسه شود. نیمکت برای فارغ التحصیلی و ازدواج. در حال حاضر این سنت حاکی است که اگر دو نفر هنگام نشستن روی نیمکت بوسه ببوسند ، سرانجام ازدواج خواهند کرد. [6] از زمان شروع این سنت در دهه 50 بسیاری از زوج ها زندگی مشترک خود را در نیمکت بوسه آغاز کرده اند.

با من در پست بوسه ملاقات کن
پست بوسیدن ، که از اتاق ثبت نام الیس جزیره پشتیبانی می کند ، ستونی معروف است که در آن میلیون ها مهاجر آمریکایی با خانواده مجدداً عضو می شوند. در اتاق ثبت نام ، مراحل نهایی روند مهاجرت به پایان رسید. سپس ، هنگامی که مهاجران به سمت ستون حرکت کردند ، یک لحظه مهم در سفرشان مشخص شد. مهاجران پردازش شده اعضای خانواده را که برای ملاقات با آنها در پست بوسه بودند جستجو می کنند. این پست معمولی بعنوان عکس العمل در مورد "مراسم شادمانی" و بوسه بین اقوام و عزیزان ، توسط کارمندان در جزیره الیس ، پست بوسه زنی نامگذاری شد. [7] مهاجران نه تنها گذرگاه طولانی به ایالات متحده را تحمل کردند بلکه با ورود آنها تحت یک روند بازرسی طولانی قرار گرفتند. [7] این روند عاطفی شامل معاینات بدنی ، بازداشت های پزشکی ، جلسات دادگاه برای زنان و کودکان بی همراه و جدایی از اعضای خانواده بود. [8] دیدن پست بوسیدن در پایان سفرشان به آمریکا نتیجه ای عاطفی برای تجربه آنها بود. پست بوسه نشانگر آزادی ، اتحاد دوباره و آغاز جدید است.

بوسیدن سنگ بلارنی

توریستی در حال بوسیدن سنگ بلارنی
بوسیدن سنگ بلارنی (همچنین به آن سنگ فصاحت نیز گفته می شود) یک عرف محبوب در قلعه بلارنی در ایرلند است. این سنگ در زیر نبردهای موجود در پارکت قرار دارد و بوسیدن سنگ دشوار است. در اصل ، مردم با پاهای خود بر فراز کفپوش آویزان شده و برای رسیدن به سنگ پایین می آیند. با این حال ، پس از مرد در اثر سقوط ، سیستم جدیدی ایجاد شد. این فرد در حال حاضر روی کسی قرار دارد که پای خود را ایمن کند ، و هنگام نگه داشتن ریل های آهنی ، خود را به سمت پایین پایین می آورد. سپس ، آنها می توانند به سنگی که مردم صدها سال از آن بوسه زده اند ، برسند. چگونگی شروع این سنت ناشناخته است ، اما گفته می شود به افرادی که موفق به بوسیدن سنگ می شوند ، هدیه فصاحت داده می شود. یکی از افسانه ها پیرزنی را توصیف می کند که از غرق شدن توسط پادشاه مونستر نجات یافته است. او با ریختن طلسم بر روی سنگی که توانایی صحبت کردن جادویی را به او می دهد پاداش می داد ، هر زمان که او آن را بوسید. داستان دیگری از یک حاکم گذشته قلعه بنام درمونت مک کارتی حکایت دارد که به خاطر عدم تسلیم قلعه خود به ملکه الیزابت اول گفته شد.

 

  • عشقی عشقولانه

چطور مدیریت زمان داشته باشیم؟

عشقی عشقولانه | سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹ ب.ظ

زمانی که تجارت خود را اداره می کنید ، ارزشمند است. به خصوص اگر این تجارت تازه شروع شده باشد. در حالی که رئیس خود شما برای بسیاری از افراد رویایی است ، مسئولیت زیادی را به همراه دارد. بدون شک ، شما هیچ وقت نمی توانید همه موارد موجود در لیست کارهای خود را چک کنید.

از حسابداری گرفته تا مدیریت موجودی ، تبلیغات آفلاین تا بازاریابی دیجیتال ، شبکه سازی تا استراتژی های رشد - به نظر می رسد تعداد بی پایان کارها و هرگز زمان کافی وجود ندارد.

اگر می خواهید برخی از تعادل کار و زندگی را حفظ کنید ، مهارت های مدیریت زمان شما باید مورد توجه واقع شود. از این گذشته ، هرگز بیش از 24 ساعت در روز وجود ندارد. برخی از کارآفرینان با تمرکز و هدف به این واقعیت زندگی پاسخ می دهند. دیگران دزدگیر می شوند.

اگر خود را در گروه دوم می یابید ، نگران نباشید.

با استفاده از تکنیک های درست مدیریت زمان ، می توانید زمان خود را کنترل کنید ، کار خود را کارآمد ، تولیدی و نسبتاً عاری از استرس کنید. نکات مربوط به مدیریت زمان زیر می تواند به شما اطمینان دهد که کار خود را هنگام حضور در دفتر انجام می دهید ، بنابراین می توانید از وقت خود نیز به دور از کار لذت ببرید.

1. اهداف را تعیین کنید
تنظیم اهداف برای هر استراتژی مدیریت خوب زمان بسیار مهم است. برای اینکه اطمینان حاصل کنید که درگیر فعالیتهایی هستید که اهداف تجاری شما را پشتیبانی می کند ، کوتاه مدت و بلند مدت ، باید آن اهداف را با اصطلاحات واضح و قابل دستیابی تعریف کنید. از این گذشته ، اگر هدف شما فقط "رشد کسب و کار" باشد ، ممکن است خود را تحت الشعاع قرار دهید و نمی دانید از کجا شروع کنید.

برای مقابله با این فلج ، بسیاری از شرکت ها دریافتند که روش شناسی اهداف SMART به نگه داشتن آنها در کار و پیگیری کمک می کند. اهداف SMART برای اهداف "هوشمند ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مرتبط و با محدودیت زمانی" ، اهداف واضح و گام به گام را برای کمک به شما در رسیدن به مکان مورد نظر خود ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، یک هدف SMART ممکن است باشد: "افزایش سفر در وب سایت من از 1000 به 5000 بازدیدکننده ماهانه منحصر به فرد در شش ماه آینده." هنگامی که تجزیه شدیم ، می توانیم ببینیم که این در واقع هدف SMART است:

خاص: هدف دقیقاً آنچه را که باید بدست آید بیان می کند.
قابل اندازه گیری: هدف را می توان با یک ابزار خاص ، در این مورد ، Google Analytics اندازه گیری کرد.
قابل دستیابی: به جای مایل به مایل به افزایش بازدید کنندگان - یا تعیین هدف برای رسیدن به هدف بسیار زیاد - این هدف تعداد مشخصی را بیان می کند که به خوبی در محدوده امکان قرار دارد اما هنوز هم جاه طلب است.
مرتبط: به جای سنجیدن چیزی مانند جلسات سایت یا بازدیدکنندگان کلی سایت ، هدف دستیابی به مشتریان بالقوه جدید است - همیشه هنگام رشد یک تجارت کوچک بسیار مهم است.
زمان محدود: برای رسیدن به این هدف موعد مقرر در پایان شش ماه تعیین شده است.
هنگامی که اهداف SMART خود را تعیین می کنید ، می توانید به عقب کار کنید تا مراحل فردی را که برای رسیدن به اهداف خود نیاز دارید تعیین کنید. همه چیز دیگر هدر رفتن زمان بالقوه است. برنامه روزانه شما باید در مورد کار بر روی کارها و فعالیتهایی باشد که به طور مستقیم با رشد مشاغل شما و ایجاد درآمد مرتبط است.

2. با خردمندانه اولویت بندی کنید
وقتی اهداف خود را تعیین کردید و تکالیف فردی را که برای رسیدن به آنها باید انجام دهید تعیین کردید ، زمان آن است که اولویت بندی کنید. البته می خواهید مطمئن شوید که کارها را انجام می دهید ، اما آنها باید چیزهای مناسبی باشند.

استفان کاوی — نویسنده کتاب کلاسیک 7 عادت افراد بسیار مؤثر و همکار نویسنده First Things First - در مورد چگونگی کار از طریق فهرست کارهای خود بر اساس فوریت توصیه می کند. توصیه او این است که آنچه را که در صفحه شما قرار دارد ارزیابی کنید و هر کار را در یکی از سطل های زیر قرار دهید:

مهم و فوری: اگر یک کار در این دسته قرار می گیرد ، می دانید که باید بلافاصله انجام شود. قبل از حرکت به موارد حساس به زمان کم ، انرژی خود را در انجام کارهای مهم و فوری خود متمرکز کنید.
مهم اما فوری نیست: اینها کارهایی هستند که ممکن است مهم به نظر برسند ، اما با بررسی دقیق تر ، در صورت لزوم می توانند به تاریخ بعدی موکول شوند. در حالی که این موارد احتمالاً برای اجرای صحیح تجارت شما یکپارچه هستند - شاید شما نیاز به به روزرسانی وب سایت خود داشته باشید و یا یک راه حل کارآمدتر برای حقوق و دستمزد پیدا کنید - آنها عملی نیستند و نمی میرند.
فوری اما مهم نیست: کارهایی که بیشترین سر و صدایی را ایجاد می کنند ، اما با موفقیت انجام می شوند ، ارزش پایداری کمی دارند و یا ندارند. در این گروه ، ممکن است یک تماس با فروش از یک فروشنده بالقوه پیدا کنید که به دنبال همکاری با شما باشد ، یا شاید یک همکار به طور غیر منتظره ای از طرف میز شما بیفتد و از او درخواست کند. در صورت امکان این وظایف را تفویض کنید.
فوری و مهم نیست: موارد کم اولویتی که توهم شلوغ بودن را ارائه می دهد. بعداً این کارها را انجام دهید
سه یا چهار کار "مهم و فوری" خود را که باید امروز مورد توجه قرار گیرد ، بنویسید. با تکمیل هر یک ، آن را از لیست خود حذف کنید. این حس موفقیت را به شما منتقل می کند و می تواند شما را برای حرکت به پایین لیست انگیزه دهد ، بنابراین می توانید به موقع با موارد کمتری نیز مقابله کنید.

3. فقط بگو نه
شما رئیس هستید اگر مجبور هستید درخواست خود را رد کنید تا آنچه را که واقعاً مهم و ضروری است به صفر برسانید ، در این کار دریغ نکنید. همین مسئله در مورد هر پروژه یا فعالیتی که تعیین کرده اید به هیچ کجا هدایت نمی شود. آماده باشید تا تلفات خود را کاهش داده و به سمت کارهای سازنده تری بروید.

اگر می خواهید تصمیم بگیرید که آیا کاری انجام دهید ، اگر ترس دارید...

3. فقط بگو نه
شما رئیس هستید اگر مجبور هستید درخواست خود را رد کنید تا آنچه را که واقعاً مهم و ضروری است به صفر برسانید ، در این کار دریغ نکنید. همین مسئله در مورد هر پروژه یا فعالیتی که تعیین کرده اید به هیچ کجا هدایت نمی شود. آماده باشید تا تلفات خود را کاهش داده و به سمت کارهای سازنده تری بروید.

اگر تصمیم می گیرید کاری انجام دهید ، اگر چیزی کمتر از "وای! این شگفت انگیز خواهد بود! کاملا! جهنم آره! " - سپس بگویید "نه"

اما ، چگونه می توانید تعیین کنید که چه چیزهایی به هم می خورد؟ توصیه های Derek Sivers در این جبهه قدرتمند است:

برای جلوگیری از اتلاف وقت بعد ، از تجربه بیاموزید. و به یاد داشته باشید ، برای هر "بله" که می تواند به حرفه و شغلی بزرگ تبدیل شود ، یک ارتش از تعداد زیادی ایستاده است.

4- برنامه ریزی کنید
یکی از بدترین کارهایی که می توانید انجام دهید پرش به روز کار بدون داشتن ایده روشن در مورد کارهایی است که باید انجام شود. در حالی که به نظر می رسد به جای اینکه مستقیم به کار بیفتید ، پنج تا ده دقیقه وقت فکر کردن را هدر دهید ، اما وقت شما را هدر می دهد ، تعجب می کنید که با اختصاص کمی وقت برای برنامه ریزی بقیه ، چقدر کارآمدتر هستید. از روز

اگر زمان خود را عاقلانه برنامه ریزی کنید ، می توانید به جای هدر دادن زمان پریدن از یک چیز به چیز دیگر ، روی یک کار تمرکز کنید (و بندرت اتمام هر کاری). این به شما امکان می دهد تا باهوش تر کار کنید ، نه سخت تر. بسته به شخصیت شما ، یکی از گزینه های زیر بخشی از کارهای روزمره خود را انجام دهید:

شب قبل را برنامه ریزی کنید: در پایان روز ، 15 دقیقه وقت بگذارید تا میز خود را تمیز کرده و لیستی از مهمترین کارهای روز بعد را جمع کنید. این یک روش عالی برای رفع فشار است و شما احساس می کنید صبح بهتر در یک میز تمیز بنشینید.
اولین کار را در صبح برنامه ریزی کنید: چند دقیقه زود برسید و لیست کارهای اولویت بندی شده خود را جمع کنید (به نکته دو مراجعه کنید). این ممکن است اثربخش ترین بخش روز شما باشد.
5- حواس پرتی ها را از بین ببرید
توجه کنید به تعداد دفعاتی که شخص هنگام وقفه در کار شما مهم است ، قطع می کند. وقایع ناشی از خود ، به ویژه موارد متنوع در رسانه های اجتماعی را دنبال کنید. تلفن هوشمند شما بسیار مفید است ، اما همچنین بسیار اعتیاد آور و در زمره مخرب ترین اتلاف وقت شناخته شده برای انسان است.

ممکن است تمرین قدرتمندی در قدرت اراده انجام شود اما درب را خاموش کرده و تلفن خود را خاموش کنید تا بیشترین زمان خود را داشته باشید. به جای "همیشه روشن بودن" ، یک روز استراحت برای برنامه ریزی برای دریافت ایمیل ، برقراری تماس تلفنی ، صحبت با کارمندان و غیره برنامه ریزی کنید.

6. بیشتر از اینها نماینده کنید
اگر استخدام کارمندان با استعدادی ، اختصاصی شده اید ، یکی از تأثیرگذارترین ابزارهای مدیریتی که در اختیار شما قرار دارد قدرت واگذاری است. اجرای یک کسب و کار کوچک موفق ، به توانایی صاحبخانه بستگی دارد که در مورد آنچه در پیش رو است فکر کند و در کارهای روزانه از کار بیفتد. به دنبال فرصت هایی باشید تا مسئولیت کارهای خاص را به دیگران در تیم خود واگذار کنید. این چیزی است که شما آنها را برای آنها استخدام کرده اید ، اینطور نیست؟

7. زمان خود را پیگیری کنید
در واقع در هر هفته چند دقیقه بارگیری می کنید؟ ردیابی زمان ابزاری بسیار مؤثر است که به شما کمک می کند دقیقاً چقدر زمان انجام یک کار واحد به شما کمک کند. با استفاده از یک ردیاب صفحه ساده ، می توانید به سرعت و به راحتی ساعتها از داخل کارهای مختلف یا پروژه ها را انجام دهید.

با استفاده از این برنامه ردیابی زمان تلفن همراه یا زمان پیگیری مستقیم از دسک تاپ ، کارها یا کارها را با یک کلیک تغییر دهید. سپس گزارش های محکم و واقعی را تهیه کنید تا دقیقاً با ارزش ترین دارایی خود را در کجا خرج کنید - و کجا تلف می شود.

8- برای خود وقت بگذارید
این نکته اغلب در فشار و شلوغی برای اداره یک تجارت موفق فراموش می شود. با این وجود ، مراقبت از خود - یعنی خوابیدن و ورزش کافی - برای حفظ هر مسیر رشد رو به رشد بسیار مهم است.

در حقیقت ، یک مطالعه از دانشگاه هاروارد نشان داد که بی خوابی می تواند باعث شود که میانگین کارگران هر سال حداکثر 11.3 روز بهره وری را از دست بدهد ، در حالی که در یک مطالعه دیگر مشخص شد که ورزش منظم به بهبود تمرکز ، تیز کردن حافظه ، سرعت بخشیدن به توانایی شما در یادگیری و حتی پایین آمدن شما کمک می کند. سطح استرس

اطمینان از داشتن هر روز وقت آزاد برای گذراندن افراد و چیزهایی که در خارج از کار خود دوست دارید برای سلامتی روانی شما مهم است و می تواند به شما در حفظ انرژی و اشتیاق در کار خود کمک کند. از این گذشته ، مهم است که مسائل را چشم انداز نگه دارید. شما تصمیم گرفتید که صاحب مشاغل کوچک شوید و هر روز می توانید بیدار شوید تا روزی پر از امکاناتی که برای خودتان ایجاد کرده اید ، بیدار شوید.

عشق و دلدادگی چیست؟

  • عشقی عشقولانه

3 دوست خوب برای خود پیدا کنید

عشقی عشقولانه | دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰ ق.ظ

دوستی های محکم یکی از مطمئن ترین راه های پیدا کردن آرامش و لذت در زندگی است.

مطالعات اخیر نشان می دهد کسانی که روابط اجتماعی زیادی دارند و بیشتر می خندند و کمتر نگران هستند.

اما دوستی ها مثل تمام چیزهای خوب زندگی به زمان، انرژی و تعهد نیازدارند.

به جرات می گویم که با این تعهد و انرژی که برای دوستی هایتان می گذارید، پاداش زیادی به دست خواهید آورد.

قرن پیش فیلسوفی نوشت،((هیچ چیز در دنیا با ارزش تر از دوستی نیست.

آنهایی که دوستی را از زندگی شان جدا می کنند، گویی خورشید را از زمین جدا کرده اند، زیرا تمام هدایای طبیعت، زیباترین و خوشایند ترین هستند.))

وقتی بزرگ شدم، پدرم اغلب می گفت:(( کسی که سه دوست خوب دارد، شخص ثروتمندی است.))

من هرگز این پند را فراموش نکرده ام و شما را تشویق می کنم تا آن را به ذهن تان بسپارید.

برای ایجاد دوستی های عمیق، باید تصمیم بگیرید که از کنج راحتی تان حرکت کنید و یخ خود را با افرادی که خوب نمی شناسید آب کنید و ارادت خود را به آنها نشان دهید.

اگر دانه ی دوستی را بکارید، درخت تنومند دوستی به دست می آورید.

درمهمانی ها شهامت داشته باشید و به سمت فردی که دوست دارید بهتر بشناسید بروید و خودتان را معرفی کنید.

همه ی انسان ها نیاز زیادی به محبت دارند و اکثر مردم خوشحال خواهند شد که شما پیش قدم شوید.

اگر آنها به شما پاسخ مثبت ندادند چه؟

از آنها دلخور نشوید بلکه به این شکل به آن بنگرید که آنها ضرر کرده اند و سپس محترمانه به سمت نفر بعدی بروید تا او از تمام چیزهایی که به او ارائه می دهید سود ببرد.

چند وقت پیش، خودروی مادرم، در حالیکه در راه انجام کارهای روزمره بود، پنچر شده بود.

او از غریبه ای که داشت چمن های جلوی خانه اش را آبیاری می کرد درخواست کرد که اگر اشکال ندارد، خودرو را جلوی خانه ی او بگذارد و از پمپ بنزین نزدیک کمک بیاورد.

زن گفت: اشکالی ندارد و مادرم خودرو را آنجا گذاشت.

بعد از بازگشت و تعویض لاستیک، مادرم جلوی در خانه ی آنها رفت و به خاطر این محبت خیلی گرم از آن زن تشکر کرد.

او هم مادرم را به صرف چای به داخل دعوت کرد.

طی یک ساعت بعدی، هردوی آنها متوجه شدند که در یک شهر، یک مدرسه بزرگ شده اند و درس خوانده اند و دوستان مشترک زیادی دارند.

دوستی بسیار خوبی شکل گرفت، زیرا مادرم در برقراری رابطه ی دوستی پیشقدم شد.

 

سلامت ژولی پولی

 

  • عشقی عشقولانه