از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

بیوگرافی ماه چهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی و پسرش پرواز و علت درگذشت

عشقی عشقولانه | يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵ ب.ظ

ماه‌چهره خلیلی زادهٔ ۲۵ دی ۱۳۵۵ در تهران – درگذشته ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ در لندن بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی بود.

زندگی‌نامه

ماه‌چهره خلیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان بود و همچنین یک دوره بازیگری را در مدرسه متد (Method School) در لندن گذرانده بود.

او که نوهٔ دختریِ پروین سلیمانی بود، بازیگری در تلویزیون را با سریال مختارنامه ساخته داود میرباقری و بازی در سینما را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد.

درگذشت

ماه‌چهره خلیلی در ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ بر اثر سرطان لوزالمعده در ۴۳ سالگی در لندن درگذشت.

فیلم‌شناسی

ماه‌چهره خلیلی

سینمایی

اشنوگل (۱۳۹۵)

قرارمون پارک شهر (۱۳۹۵)

یادم تو را فراموش (۱۳۹۵)

صله سحر (۱۳۹۴)

سوت دل (۱۳۹۳)

قلب سفید قاصدک‌ها (۱۳۹۳)

رنج و سرمستی (۱۳۹۲)

فصل انار (۱۳۹۲)

سلام بر فرشتگان (۱۳۹۱)

شبکه (۱۳۸۹)

پرنده باز (۱۳۸۹)

مرگ کسب‌وکار من است (۱۳۸۹)

شور شیرین (۱۳۸۸)

سایه وحشت (۱۳۸۷)

موش (۱۳۸۷)

پرونده هاوانا (۱۳۸۴)

تله (۱۳۸۴)

نقاب (۱۳۸۳)

چشمان سیاه (۱۳۸۱)

عشق و خیانت

مجموعه تلویزیونی

مرضیه (۱۳۹۸)

دختر گمشده (۱۳۹۷)

گذر از رنج‌ها (۱۳۹۳)

کلاه پهلوی (۱۳۹۱)

در چشم باد (۱۳۸۷)

مختارنامه (۸۹۱۳۸۳)

تله فیلم

از میان سایه ها (۱۳۹۲)

ماه‌چهره خلیلی در سال ۱۳۹۵

زمینه فعالیت

سینما

تلویزیون

تئاتر

تولد

۲۵ دی ۱۳۵۵
تهران، ایران

مرگ

۱۷ مرداد ۱۳۹۹ (۴۳ سال)
لندن، بریتانیا

علت مرگ

سرطان لوزالمعده

محل زندگی

تهران، لندن

ملیت

ایرانی

پیشه

بازیگر

سال‌های فعالیت

۱۳۸۱۱۳۹۹

همسر(ها)

ابراهیم اشرفی

فرزندان

پرواز

 

  • عشقی عشقولانه

فواید بوسیدن لب برای سلامتی چیست؟

عشقی عشقولانه | سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵ ب.ظ

رهاکننده و تقویت کننده خلق و خوی.
نکات برجسته داستان
بوسیدن نه تنها سرگرم کننده است بلکه می تواند سالم باشد
یک صاف کننده به کاهش فشار خون کمک می کند
همچنین می تواند گرفتگی و سردرد را کاهش دهد
(upwave.com) آه ، بوسه. این می تواند موارد زیادی باشد: شیرین ، دوست داشتنی ، بی دست و پا ، شدید ، حمل و نقل ، ناامیدکننده ، کسل کننده ، متعالی ، تغییر زندگی.

در طرف خوشمزه و پرشور طیف ، یک smooch می تواند یک تمرین میکرو سالم قلب ، آزاد کننده هورمون و تقویت کننده خلقی باشد. همچنین سرگرم کننده است - و یک راه عالی برای ارتباط با شخصی که به شما اهمیت می دهد.
آندره دمیرجیان ، نویسنده کتاب "بوسه: هر آنچه را که همیشه می خواستید درباره یکی از شیرین ترین لذت ها بدانید" می گوید: "رابطه جنسی به همان اندازه که جالب است ، می تواند کمال باشد." "بوسیدن صمیمی است: شما در فضای روح خود حق با شماست. به هسته قلب و روح شما می رسد زیرا این چنین روشی دوست داشتنی برای بیان و دریافت عشق و محبت است. بوسه در روز واقعا می تواند پزشک را حفظ کند. دور."
1. بوسیدن به کاهش فشار خون کمک می کند
بیرون آمدن فقط برای قلب هیجانی شما مناسب نیست بلکه به آناتومیک شما نیز یک تمرین می دهد. دمیرجیان می گوید: "بوسه با شور و شوق باعث می شود ضربان قلب شما به روشی سالم احیا شود که به کاهش فشار خون کمک می کند." "این رگهای خونی شما را گشاد می کند - خون به شکلی خوب و محکم جریان می یابد و به تمام اندام های حیاتی شما می رسد."
2. بوسیدن گرفتگی و سردرد را کاهش می دهد
دمیرجیان می گوید: "بوسیدن در صورت سردرد یا گرفتگی قاعدگی بسیار عالی است." شما ممکن است تمایل به پیشرفت موج داشته باشید وقتی که به یک توپ دستی تبدیل می شوید ، اما گشاد شدن رگ های خونی که توسط یک جلسه صاف کننده طولانی انجام می شود ، واقعاً می تواند به کاهش درد شما کمک کند. در واقع ، دمیرجیان توصیه می کند خط "نه امشب عزیزم - سردرد دارم" را جایگزین خط "عزیزم ، من سردرد دارم. بیا مرا ببوس!"
3. بوسیدن حفره ها را می جنگد
smooch-thon ، مایعات ، از جمله بزاق شما را می گیرد. دمیرجیان می گوید: "هنگام بوسه ، بزاق بیشتری در دهان شما ترشح می شود." "این مکانیسم است که پلاک را بر روی دندان های شما می شکند و منجر به حفره می شود." (خیلی سرگرم کننده تر از جار زدن!)
4- بوسیدن باعث تقویت هورمونهای شاد شما می شود
دمیریرجیان می گوید: "اگر احساس استرس یا خشمگین شدن می کنید ، کمی بوسیدن یا دوست داشتن [در واقع] اکسیر مورد نیاز برای احساس ... بهتر است." "این باعث آرامش ، ترمیم و احیای شما خواهد شد .... مواد شیمیایی خوبی در مغز متلاشی می شوند: سروتونین ، دوپامین ، اکسی توسین - چیزهایی که می توانید از عجله ورزش بدست آورید."
5. بوسیدن می سوزاند (چند) کالری
این نمی تواند به مدت 30 دقیقه با بیضوی مقایسه کند ، اما یک جلسه جذاب قبل می تواند 8 تا 16 کالری را در هر صافی بسوزاند. او می گوید: "بوسیدن و عشق ورزیدن اگر کاملاً درگیر شوید می تواند یک ورزش جدی باشد." "شما باید بوسه ای پرشور داشته باشید [برای سوزاندن این کالری ها] ، اما لازم نیست که یک جلسه 10 ساعته قبل باشد."
6. بوسیدن باعث افزایش عزت نفس می شود
یک مطالعه آلمانی نشان داد که مردانی که قبل از عزیمت به کار ، بوسه آبدار خوبی از همسران خود گرفته اند ، درآمد بیشتری کسب کردند. دمیریرین توضیح می دهد: "اگر او خانه خود را خوشحال کند ، در محل کار بیشتر تولید می کند ، زیرا احساس اضطراب نمی کند ، بنابراین می خواهد پول بیشتری کسب کند." "بوسیدن بسیار با عزت نفس و احساس دوست داشتن و ارتباط داشتن ارتباط دارد."
7. بوسیدن می تواند صورت (نوع) زیبایی به شما بدهد
به گفته دمیرجیان ، بوسه های عمیق می تواند گردن و فک را شکل دهد ، که اغلب نقاط مشکل برای افراد نگران پیرتر شدن است. او می گوید: "دهان شما دارای تعدادی از عضلات صورت است." "هنگامی که آن ها مشغول بوسیدن هستند ، می توانید آنها را محکم و تنگ کنید."
8- بوسیدن یک فشار سنج برای سازگاری جنسی است
دمیرجیان می گوید: این می تواند یک روش عالی برای بررسی شریک زندگی احتمالی قبل از درگیری برهنه و عاطفی باشد. اما اگر اولین لپ تاپ شما با یک شریک جدید من است ، او توصیه می کند که به او یک شلیک دیگر بدهید.
او می گوید: "بعضی اوقات هنگام اولین بوسه ، مردم احساس ناخوشایند ، عصبی یا خجالت می کنند." "این ممکن است فریبنده ترین و سکسی ترین تجربه را ایجاد نکند." بوسه دوم خنده دار است ، هم؟ این نشانه شماست که لبهایتان را بگیرید - و بقیه شما - در جای دیگر.
© 2015 upwave، کلیه حقوق محفوظ است.

  • عشقی عشقولانه

بهترین سن برای ازدواج چه زمانی است؟

عشقی عشقولانه | يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹ ب.ظ

هنگام ازدواج و سن ، یک استاندارد دو برابر جدی برای زنان و مردان وجود دارد. اغلب به مردان گفته می شود تا زمانی که احساس آمادگی کامل کنند - تا زمانی که بالغ باشند ، از نظر مالی ، در شغل خود راحت باشند و با خود راحت باشند ، منتظر بمانند تا ازدواج کنند. شوهر خودم به پدر و مادرم توصیه شد که حتی در سن 35 سالگی حتی ازدواج را در نظر نگیرند. او توصیه های آنها را به سطح بعدی برد و در 40 سالگی ازدواج کرد.

این به مردان امکان می دهد تا بزرگسالی طولانی مدت داشته باشند و زمان بیشتری برای یافتن فرد مناسب داشته باشند. اما به زنان امتیاز مشابهی داده نمی شود. فیلم ها و افسانه های اصلی زنان به فکر عروسی ها از دوران کودکی هستند و اکثر کمدی های عاشقانه این پیشنهاد را به عنوان پایان مبارک ترجیح می دهند ، در حالی که بیشتر قهرمانان قهرمان فقط سه مارک را فشار می دهند - اما بندرت از آن پیشی می گیرند.

فشار برای "حل و فصل" وقتی زنان به 20 سالگی خود می رسند ، افزایش می یابد و اگر تولد 30 سالگی زن بدون پیشنهادی بگذرد ، می توان احساس کرد که لحظه ای را از دست داده است.

آینده شخصی من به عنوان اسپینسر نزدیک بود. سپس با یک مرد هزاران مایل از خانه با یک قایق در وسط اقیانوس آرام ، در یک سفر کاری در جزایر گالاپاگوس آشنا شدم. او سه ماه بعد پیشنهاد داد و ما درست در 35 سالگی من ازدواج کردیم. از خدایان زناشویی تشکر می کنم! به طور جدی. این مسئله است: زنانی که بعد از 35 سالگی ازدواج می کنند ، واقعاً می توانند خود را برای ازدواج های شادتر از زنانی که در 20 سالگی خود ازدواج می کنند ، تنظیم کنند. و آیا این چیزی نیست که همه ما می خواهیم؟ پس از آن واقعاً خوشبختانه.

بیشتر دوستان من در 28 سالگی ازدواج کردند. کمتر از یک دهه بعد ، نیمی از آنها طلاق می گیرند. بسیاری از متخصصین ازدواج ، افرادی که به رفع ازدواج های ناراضی کمک می کنند ، اعتقاد دارند که دلیل این امر این است که خرد واقعاً با افزایش سن همراه می شود.

وی گفت: "بعد از یک سن خاص ، زنان تمایل به بلوغ عاطفی بالاتری دارند. شما تجربیات گسترده تری برای ارزیابی یک همسر بالقوه خود دارید. "دکتر پیتر پیرسون ، بنیانگذار موسسه زوج ها ، به من گفت. "شما مستقل تر ، کم چرمی ، نیاز کمتری هستید. شما از نظر عاطفی مقاوم هستید ، در جدا کردن گندم از زیره باهوش هستید. "

از طلاق وحشت کردم. پس از همه ، من صبر کردم تا در نهایت گره را ببندم. در حقیقت ، من آنقدر عصبی بودم که سال اول ازدواج خود را به مشاوره شلوغی از سراسر دنیا گذراندم تا بفهمم چگونه در این امر شکست نخورم. پس از مصاحبه با صدها زن در پنج قاره و 20 کشور در مورد چگونگی ایجاد و حفظ مشارکت رضایت بخش ، یکی از "رازهای" من که آموختم این بود: صبر کنید.

هفت بار از 10 ، وقتی از یک زن در یک ازدواج ناخوشایند سؤال کردم چه چیزی باعث رضایت بیشتر اتحادیه وی می شود ، وی با تکرار جواب گفت: "ای کاش قبل از ازدواج بیشتر زندگی می کردم." کاملترین ازدواج هایی که در سراسر جهان با آنها روبرو شدم - در اسرائیل ، فرانسه ، هند ، قطر ، دانمارک ، سوئد ، هلند ، مکزیک ، شیلی و فراتر از آن - هنگامی که زنان 35 سال یا بالاتر داشتند ، آغاز شد که سن در ایالات متحده است. خودآگاهانه خود را "گذشته های نخستین" یا بدتر "خدمتکارهای قدیمی" می نامیم.

در دهلی ، کلکاتا و گواتاتی هندوستان با زنانی که در دهه 20 در ازدواج های ناکام آراسته بودند ، ملاقات کردم. آنها به همین ترتیب ازدواج هایی را در دهه 30 ترتیب داده بودند که احساس می کردند موفقیت آمیز هستند. تنها تفاوت آنها ، سن من بود. آنها احساس امنیت و امنیت بیشتری در خود داشتند. تجربه زندگی آنها در اواسط دهه 30 باعث شده است که آنها نسبت به همسران خود برابر باشند ، به طوری که آنها به من گفتند در نهایت باعث می شود که احساس رضایت بیشتری در ازدواجشان داشته باشند.

در پاریس ، من با دوجین زن مصاحبه کردم ، همه آنها به من گفتند که تصور می کنند که بسیاری از زنان آمریکایی قبل از آماده شدن ، فقط به این دلیل که می خواهند ازدواج کنند ، وارد ازدواج می شوند. "چرا شما زنان آمریکایی از اینکه می ترسید خیلی هراس دارید؟" یک زن پاریسی به خصوص پیشرفته از من سؤال کرد. "آیا نمی خواهید وقت بفهمید که چه کسی هستید قبل از اینکه به زندگی خود بپیوندید؟"

مورخ Stephanie Coontz ، نویسنده ازدواج ، یک تاریخ و روشی که ما هرگز نبوده ایم ، پیشرفت تاریخی به سمت سن مادر پیشرفته را می بیند که منجر به رضایت بیشتر زناشویی می شود.

کونتز برای من توضیح داد: "در دهه 1960 ، افراد می توانند جوان تر ازدواج کنند و این نتیجه می یافت زیرا زن برای انجام کاری کمتر از همسر خود بود." وی گفت: "امروز ، ما با انتظارات بسیار بالاتر به ازدواج می رویم - دوستی ، صمیمیت ، منافع متقابل ، گشودگی به یادگیری از یکدیگر. ما می خواهیم به عنوان برابر مذاکره کنیم. " وی افزود: "اینها چیزهایی است که با ایجاد تحصیلات ، بلوغ و خودکارآمدی ناشی از تأسیس خود در حرفه خود ایجاد می شود. این قبیل ازدواج ، روشی بود که شما شروع به رشد کردید ، اما اخیراً ، ازدواج فقط در صورت بزرگ شدن به کار خود ادامه می دهد.

زنان باید اجازه دهند زندگی و تجربیات قبل از ورود به اتحادیه با شخص دیگری شخصیت های خود را شکل دهند. به ما فرصت داده می شود تا مشاغل و پیشرفت شخصی خود را در اولویت قرار دهیم ، زیرا مهم نیست که کسی چه بگوید ، ازدواج سخت است. به زمان ، تلاش ، صبر ، بلوغ و کار نیاز دارد. و بیشتر خانم ها خوشحال می شوند که قبل از اینکه به زندگی خود با شخص دیگری پیوند زنند ، از اعتماد به نفس ، قاطعیت و توانایی همکاری با دیگران برخوردار شده اند.

در اواخر دهه 20 ، هنگامی که هر کسی را که می شناختم شکار لباس کامل است ، و هفته های 80 ساعت کار کردم و دو مدرک فوق لیسانس را دنبال کردم ، خودم را متقاعد کردم که گم شده ام و باید ازدواج کنم با بدن گرم بعدی که همراه شد خوشحالم که نکردم. خوشحالم که منتظر ماندم. از آنجا که درست هنگامی که من دیگر احساس نمی کردم برای اینکه از نظر مالی یا عاطفی از امنیت روبرو شوم ، باید ازدواج کنم - این همان موقعی است که شخص مناسب ظاهر شد و پایان خوشحالم شروع شد.

Jo Piazza پرفروش ترین نویسنده خاطرات جدید How To Married: آنچه در پنج قاره از زنان واقعی آموخته ام درباره زنده ماندن سال اول ازدواج من (واقعاً سخت) است.

  • عشقی عشقولانه

30 جولای روز جهانی دوستی مبارک+ روز جهانی دوستی چه روزی است؟

عشقی عشقولانه | سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹ ب.ظ

تقسیم روح انسان از طریق دوستی
جهان ما با چالش ها ، بحران ها و نیروهای تقسیم فراوانی - از جمله فقر ، خشونت و نقض حقوق بشر - در میان بسیاری دیگر روبرو است که صلح ، امنیت ، توسعه و هماهنگی اجتماعی در بین ملل جهان را تضعیف می کند.

برای مقابله با آن بحران ها و چالش ها ، باید با ترویج و دفاع از روحیه مشترک همبستگی انسانی که اشکال مختلفی به خود می گیرد - علل اصلی آنها را مورد بررسی قرار داد - ساده ترین آن دوستی است.

از طریق دوستی - با انباشت پیوندهای دوستی و ایجاد پیوندهای محکم و اعتماد - می توانیم به تغییرات اساسی که برای دستیابی به ثبات پایدار ضروری هستند ، کمک کنیم ، یک شبکه ایمنی بپوشیم که از همه ما محافظت کند ، و اشتیاق به دنیای بهتری را فراهم می کند که در آن همه برای خیر بیشتر متحد هستند.

زمینه
روز جهانی دوستی در سال 2011 توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد با این عقیده اعلام شد که دوستی بین ملت ها ، کشورها ، فرهنگ ها و افراد می تواند الهام بخش تلاش های صلح و ایجاد پل هایی بین جوامع باشد.

این قطعنامه بر مشارکت جوانان ، به عنوان رهبران آینده ، در فعالیت های جامعه که شامل فرهنگ های مختلف می شود و باعث افزایش درک و احترام بین المللی برای احترام به تنوع می شود ، تأکید می کند.

سازمان ملل متحد ، به مناسبت روز جهانی دوستی ، دولتها ، سازمانهای بین المللی و گروههای جامعه مدنی را به برگزاری رویدادها ، فعالیتها و ابتکارهایی که در تلاشهای جامعه جهانی برای ارتقاء گفتگو میان تمدنها ، همبستگی ، تفاهم متقابل و آشتی کمک می کند تشویق می کند.

روز جهانی دوستی ابتکاری است که به پیشنهاد پیشنهادی یونسکو در مورد تعریف فرهنگ صلح به عنوان مجموعه ای از ارزش ها ، نگرش ها و رفتارهایی که خشونت را رد می کند و تلاش می کند از طریق درگیری علل اصلی آنها با هدف حل مشکلات خود جلوگیری کند ، دنبال می شود. سپس در سال 1997 توسط مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسید

  • عشقی عشقولانه

بهترین روشهای معاشقه قبل از ارتباط با همسرتان

عشقی عشقولانه | يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱ ب.ظ

از اولین باری که تا آخرین لحظه با سپری کردن با محبوب خود ملاقات می کنید ، معاشقه ابزاری اساسی برای ابراز علاقه و جذابیت است. اگرچه ممکن است در بعضی مواقع دست و پا چلفتی و دست و پا گیر به نظر برسد ، اما معاشقه واقعی نقش محوری را ایفا می کند و انسان ها در انجام آن تکامل یافته اند. با این حال نگران نباشید اگر به طور طبیعی به شما نرسد. در این مقاله با همه چیزهایی که باید درباره معاشقه با بچه ها بدانید یاد خواهید گرفت.

چه چیزی شما را از پرواز پشت سر می گذارد
گوش دهید ، اگر با معاشقه احساس وحشت کنید - و توسط افرادی که چشم شما را جلب می کنند ، تنها نیستید. همه افراد یک لاس زدن متولد طبیعی نیستند. دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است در معاشقه مردد باشید.

شما درونگرا هستید.
شما اعتماد به نفس کم دارید.
در گذشته رد شده اید
وقتی شخصی سعی کردید لاس بزنید ، کسی از شما خوشگذرانی می کند.
فکر نمی کنید جذاب باشید.
شما مطمئن نیستید که به یک غریبه نزدیک بگویید.
شما نمی خواهید گنگ به نظر برسید.
عصبی هستی
برای شما سخت است که بگویید چه کسی با شما معاشقه می کند.
به یاد داشته باشید که حتی با تجربه ترین معاشقه گاه عصبی می شود. بعلاوه ، اگر او به درون شما باشد ، ممکن است برخی از همین موارد را احساس کند. او فقط انسان است

بسیاری از مردم با معاشقه می جنگند. می تواند کوی باشد. ظریف و حتی مرموز است.

کمی آسیب پذیر بودن می تواند چیزی باشد که شما با آن پیوند برقرار کنید. این دو نفر حتی می توانید در مورد لرزهای عصبی خود بخندید و اگر اوضاع به خوبی پیش برود ، می توانید از روشی که در آینده با آن روبرو هستید بخندید!

قدرتمندترین ترفندها و نکات جنسی من در این سایت نیست. اگر می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید و به مرد خود ارگاسم های عقب افتاده ، انگشت پا ، جیغ و فریاد بزنید که او را وسواس جنسی شما قرار می دهد ، پس می توانید این تکنیک های مخفی رابطه جنسی را در خبرنامه شخصی و با احتیاط من بیاموزید. همچنین می توانید 5 اشتباه خطرناک را که زندگی و رابطه جنسی شما را خراب می کند ، بیاموزید. بیار اینجا.

و حتی اگر او یکسان نیست؟

شما چیزی را از دست نداده اید. شما قبل از قرار دادن خود در آنجا وضعیت بدتری نسبت به گذشته ندارید. در حقیقت ، می توانید خود را به خاطر این کار تبریک بگویید و یک درس را در این فرآیند یاد بگیرید.

چیز دیگری که می تواند شما را از معاشقه باز دارد؟ فکر نمی کنید که باید این کار را انجام دهید زیرا قبلاً با این مرد در ارتباط هستید.

اشتباه!

بسیاری از زنان اشتباه معاشرت می کنند. شما نباید فقط برای ملاقات با پسر رویاهایتان از معاشقه استفاده کنید.

برای نگه داشتن او باید از آن استفاده کنید.

معاشقه هرگز نباید در روابط شما متوقف شود (حتی وقتی 60 سال دارید) ... مگر اینکه بخواهید مرد خود را از دست دهید.

 

کاملاً درست است معاشقه یک راه عالی برای تفریح ​​با یک پسر و جذب اوست. اما فقط به این دلیل که شما برای جذب او از معاشقه استفاده می کنید ، به معنای این نیست که حالا که با او رابطه برقرار کرده اید ، باید آن را فراموش کنید.

شما باید هر روز از رابطه خود با او معاشقه داشته باشید.

پیشگویی از پرواز
ما جنبه های فردی مراحل معاشقه را در زیر می گوییم. اگر کاملاً مطمئن نیستید که چگونه لاس زدن را بیابید ، اینجا سریع خراب است.

تو به او توجه می کنی: و فکر می کنی که او خوب به نظر می رسد. شاید او در همان نوار یا مهمانی شما باشد. یک دوست مشترک ممکن است حتی مقدمه ای هم بگذارد.
مخاطب چشمی وجود دارد: اگر او نگاه شما را نگه دارد ، این نشانه خوبی است که او به عنوان تماس چشمی اظهار علاقه و ترجیح را دوست دارد لاس زدن [2]. یک لبخند حتی بهتر است! در این مرحله می توانید از زبان بدن شلخته مانند لیس زدن یا گاز گرفتن لب ، بازی با موهای خود یا لمس کردن بخشی از بدن با دست خود استفاده کنید. در نظر بگیرید که نوشیدنی خود را دوباره پر کنید.
یکی از شما مسافت را می بندد: اگر می خواهید به طور شفاهی با او معاشقه کنید ، باید در گوش خود باشید (گرچه ، این ممکن است همیشه هدف نباشد!). اگر به تازگی با او معرفی شده اید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مکالمه را ادامه دهید. شما ممکن است به اندازه کافی شجاع باشید که به او نزدیک شوید ، و این یک تاکتیک عالی برای نشان دادن علاقه شماست. با این وجود ، می توانید از بهانه نوشیدن نوار در نوار ، نگاهی دقیق تر به هنر در نزدیکی او یا حتی گرفتن یک صندلی در نزدیکی او استفاده کنید.
مکالمه را شروع کنید: اینجاست که شما درباره چیزی درباره محل مشترک یا شخص وی به طور خاص اظهار نظر می کنید. در این مرحله ، شما چیزهای زیادی راجع به او نمی دانید ، بنابراین ممکن است مباحث شما محدود باشد. نکته اصلی این است که در مورد مشترکات به شیوه ای جذاب اظهار نظر کنید ، نه یک کسل کننده. شما همچنین می توانید کمی تصادفی باشید و یک تکه از چیزهای بی اهمیت یا شوخی بیان کنید ، اما اگر خیلی عجیب به نظر برسد می تواند اشتباه پیش برود.
لاس زدن ، لاس زدن ، لاس زدن: برای انتقال علاقه به این شخص از زبان بدن و کلمات استفاده کنید.
سنجش علاقه او: آیا او تلافی می کند؟ آیا می توانید کمی جسارت تر شوید؟ آیا او حوصله به نظر می رسد؟ اگر چنین است ، مکالمه را خاموش کنید.
رقم های مبادله: اگر هدف شما این است که پس از این رویداد با وی تماس بگیرید ، در نهایت لازم است اطلاعات مخاطب را تبادل کنید. انجام این کار می تواند مانند یک امر بزرگ احساس شود ، اما به یاد داشته باشید که بسیاری از مردان وقتی زنان در این شرایط ابتکار عمل می گیرند از آن لذت می برند. اگر علاقه ای به وی نشان دهد ، احتمالاً با تبادل اطلاعات موافقت خواهد کرد. اگر چه ، اگر او تنها نیست ، ممکن است شما را مطلع کند.
بدانید چه موقع باید ترک شود: اگر مکالمه خوب پیش نمی رود ، ممکن است به راحتی لبخند بزنید ، خداحافظی کنید و ادامه دهید. هر تعامل ضربه ای نخواهد داشت. در حقیقت قدرت دانستن چه موقع تماس با چیزها وجود دارد. اگر تعامل خوب پیش می رود و با پسری که از شما لذت می برد ، معاشقه می کنید ، همیشه می توانید او را بخواهید که بیشتر بخواهد. شاید به بخش دیگری از میهمان یا مهمانی بروید و با صراحت بگویید "من اگر می خواهید من آنجا خواهم بود." اگر واقعاً می خواهید او را روی قلاب بگذارید ، می توانید این کار را انجام دهید. این ریسک پذیر است ، اما اگر یک دوست متقابل دارید ، ممکن است آنها بتوانند اطلاعات مربوط به مردی را که با آن معاشقه داشته اید (یا برعکس) به شما ارائه دهند.
شاید به نظر نرسد ، اما ترک مکالمه گاهی مهمترین قسمت معاشقه است. بیش از حد استقبال شما می تواند تعامل مثبت را به یک تعامل منفی یا کسل کننده تبدیل کند. با این حال ، شما نمی خواهید به فرار ، یا. در مکالمه به دنبال یک بلال طبیعی باشید. این پسر را به یک یادداشت مثبت بگذارید ، حتی اگر او به نظر نمی رسد کمی علاقه داشته باشید یا گپ بزنید ، اما نمی خواهد شماره را تبادل کند.

این ما را به نکته بعدی خود سوق می دهد.

می دانید چه زمانی برای پرواز کردن
بعضی از شرایط نسبت به سایرین برای معاشقه مفیدتر است. ممکن است شما بتوانید کمی در محل کار معاشقه کنید ، اما باید از نقشهای خود آگاه باشید و هرگز با یک زیردست معاشقه نکنید [3]. درک کنید که اعمال شما ممکن است به عنوان آزار و اذیت خاتمه یابد حتی اگر قصد معاشقه داشته باشید [4].

اگر به او دوستانه پرداخت شود و شما مشتری باشید ، او احتمالاً کار خود را انجام می دهد ، نه معاشقه. می توان تفاوت بین دوستی و معاشقه را دشوار دانست [5].

اگر ساعت ها وقت است و در یک نوار یا مهمانی هستید ، احتمالاً زمان خوبی برای شروع گفتگو است. اگر تنها باشد ممکن است او به خصوص در صحبت کردن و معاشقه پذیر بودن باشد.

آگاه باشید که او می تواند منتظر کسی باشد.

همچنین بررسی کنید تا مطمئن شوید که وی در اشغال افراد یا فعالیت های دیگر نیست. حرکت در راه شما می تواند بی ادب یا مضر به نظر برسد. با این حال ، اگر شما می توانید با احتیاط از دوستش بخواهید شما را با این مرد آشنا کند یا به عنوان جسورانه ای بگوید "من فقط باید فهمیدم که کی هستید / در مورد چه چیزی هستید" ، ممکن است امتیاز خود را بدست آورید.

اگر با "زمان" خوب هستید اما با "چگونه" تلاش می کنید ، این راهنمایی را برای نزدیک شدن به یک پسر یا این نکات برای شروع مکالمه با یک پسر بررسی کنید.

چه کار می کند وقتی که با افراد گله می زند
آیا می خواهید بدانید که چگونه با یک پسر معاشقه کنید؟ در زیر ، برخی از نکات بسیار احمقانه پیدا خواهید کرد. به دنبال تکنیک های خاص تری هستید؟ این نکات معاشقه را بررسی کنید.

1. رقابت با او ... یک LITTLE
هنگامی که یاد می گیرید چگونه با یک پسر معاشقه کنید ، کمی رقابت می تواند خوب باشد. اول ، این می تواند طرف سرگرم کننده شما را نشان دهد و لذت بخش باشد. دوم اینکه ، به شما می دهد که روی آن تمرکز کنید (هرچه رقابت باشد) و می تواند شما را از سرتان خارج کند.

بعلاوه ، کمی رقابت باعث می شود قلب شما سریعتر ضرب و شتم شود. این بسیار هیجان انگیز است - مانند یک چرخ دستی یا ، می دانید ، معاشقه!

دلیلی وجود دارد که مردم فعالیتهای روز اول را توصیه می کنند که قلب شما را پمپاژ می کند: هورمون های درگیر باعث می شوند احساس سرخوشی کنید ، درست مثل عاشق شدن. این فوق العاده است وقتی یک پسر با شما ارتباط برقرار می کند.

مرتبط: 11 نکته اول تاریخ برای سهولت درهم زدن و تفریح!

همچنین به یاد داشته باشید که بسیاری از مردان کمی رقابتی هستند ، بنابراین آنها فقط نمی توانند در برابر اصرار مقاومت کنند! و اگر یک رقیب ماهر هستید ، او خیلی سخت تلاش خواهد کرد تا شما را مورد ضرب و شتم قرار دهد ، و شما فقط می توانید احترام او را در این روند کسب کنید.

2. تعادل تعادل با آموزش
ساده ترین نوع معاشقه ، آزار مرد شما است.

درست مثل اینکه رقابت با یک پسر به او نشان می دهد که شما توانایی نگه داشتن خود را دارید ، اذیت می کنید به او بگویید که شما چندان از او وحشت نمی کنید (حتی اگر واقعاً هم باشید). شما مقداری از قدرت را حفظ می کنید ، که باعث می شود معاشرت با کسی که عصبی کمتری دارد ، برقرار کند. احساس اینکه شما کنترل دارید نیز تفاوت بین معاشقه و آزار جنسی است [6].

با این حال ، شما می خواهید مطمئن شوید که تعادل بین تحریک کردن و تعارف کردن او وجود دارد. به او بگویید که شما علاقه مندید ، اما همچنین به این دلیل که تندی او را نگرفته اید ، نیست. طعنه را دوستانه نگه دارید ، نه بی رحمانه. اظهارات ظالمانه به عنوان تعارف پشت پرده بیرون می آیند. اطلاعات بیشتر در مورد آن در اینجا.

هدف شما این نیست که به مرد خود اهانت کنید ، بلکه باید واکنشی از او دریافت کنید.

بنابراین برای آزار دادن مرد خود ، می توانید چیزی مثل این را بگویید:

کفش خنک ، مادر شما همیشه بهترین لباس ها را به شما می دهد. فقط به یاد داشته باشید وقتی این حرف را می زنید لبخند شیطانی داشته باشید!
دفعه بعد که او می گوید خط مقدم مشهور یا خط ، شما می توانید بگویید: "وای ، من نمی دانستم مردم هنوز این را می گویند. دوباره در چه سنی هستی؟ "
راهنمایی های بیشتر مانند این موارد را در راهنمای اذیت کردن مرد خود دریافت کنید.

به یاد داشته باشید که لبخند گونه ای را به او تحریک می کنید تا او بداند که معاشقه می کنید و در واقع معنا نیست.

به هر حال ، اگر به دنبال راه هایی برای تعارف یک پسر هستید ، باید این را بخوانید.

3. STYLE FLIRTING خود را پیدا کنید
شاید کتابهایی مانند 5 زبان عاشقانه خوانده اید (آشنا نیستید؟ این پست را بررسی کنید). خوب ، شخصی کتابی را به طور خاص درباره سبکهای معاشقه نوشت ، به اسم The Five Flirting Styles. در واقع ، نویسنده استاد ارتباطات به نام جفری هال است ، بنابراین او خوب است که او می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کند!

هال نشان می دهد پنج سبک معاشقه عبارتند از:

جسمی: ​​شما تمایل دارید افراد را بازیگوشانه لمس کنید ، شاید بر روی بازو ، شانه ، قفسه سینه یا حتی صورت. ممکن است زبان بدن شما بیش از آنچه که دهان شما انجام می دهد بگوید به همین دلیل ، اگر در اتاق شلوغی باشید که شنیدن شخص دیگری دشوار باشد ، بیش از حد نگران نیستید. به عنوان مثال ، پوشاندن صورت شما می تواند وفاداری را منتقل کند. اما مراقب باشید ، همچنین می تواند نشان دهد که مردد هستید [7].
سنتی: شما مردی را ترجیح می دهید که اولین حرکت را انجام دهد و شاید کارهایی مانند پرداخت خرما را انجام دهد. بعد از اینکه یک پسر اولین حرکت را انجام داد ، لاس زدن شما گرسنه تر می شود.
مودب: شما این شخص را به خوبی نمی شناسید ، بنابراین شما مودب هستید حتی وقتی سعی می کنید با او معاشقه کنید! شما از زبان خام استفاده نمی کنید ، هر چیزی را بیش از پیش آشکار می کنید یا به فضای شخصی او حمله نمی کنید.
تسنیم: آنچه می بینید همان چیزی است که می دهید. شما می خواهید به روش واقعی متصل شوید و برای انجام این کار باز شوید. اینجا خنده تقلبی وجود ندارد. شما روی شریک معاشقه خود تمرکز می کنید.
بازیگوش: دوست دارید به خاطر لاس زدن لاس بزنید و ممکن است با کسی این کار را انجام دهید حتی اگر واقعاً به او علاقه ای ندارید. به همین دلیل ، شما ممکن است کمی بزرگتر لاس بزنید - کلمات لمسی بیشتر و بازدارتر. این بسیار آسان است که بگویید چه موقع معاشقه می کنید.
ممکن است خودتان را در این سبک ها بشناسید. یا می توانید در بخش منابع زیر مسابقه را بگیرید تا ببینید کدامیک از بهترین ها متناسب است.

درک سبک معاشقه شما می تواند به شما توضیح دهد که چرا ممکن است وقتی کسی با او معاشقه می کنید ، کسی از نشانه های شما استفاده نمی کند. یا ممکن است نشان دهد که اگر سبک او بسیار متفاوت است یا اگر او معاشقه می کند ، چیز دیگری را از یک زن ترجیح می دهد.

سبک های معاشقه همچنین می تواند بین افراد مستقیم و همجنسگرا متفاوت باشد [8] ، بنابراین اگر سعی می کنید با یک زن دیگر معاشقه نکنید به جای اینکه با یک مرد معاشقه کنید ، این را در خاطر داشته باشید!

4. یک نسخه متفاوت از خود باشید ، نه برخی از دیگران
گاهی اوقات ، هنگامی که شما در مورد چگونگی معاشقه کردن با یک پسر یا حتی چگونه سکسی بودن تمرکز می کنید (بیشتر بدانید) ، شما تقلید می کنید که از شخص دیگری کاملاً تقلید کنید. و بسیار ناخوشایند به نظر می رسد. و شما خیلی مشغول تلاش برای اقدام برای تفریح ​​و سرگرمی هستید.

کلید معاشقه با پسر شما است؟ فقط یک نسخه دوستانه تر از خود باشید.

در غیر این صورت ، شما ریسک می کنید که جدی نگیرید [9].

لبخندها ، خنده ها ، لمس کردن ، انرژی ، برونگرایی را تقویت کنید. آن صفات را در خودتان شدت دهید. کم بودن انرژی با فعالیت های کم تحرک و جذابیت ارتباط دارد [10] سعی نکنید شخص دیگری باشید.

5. او را لمس کنید
معاشقه جسمی با مرد اشکال مختلفی به خود می گیرد. سرگرم کننده است و همچنین می تواند بسیار قدرتمند باشد ، خواه بخواهید فقط با او سرگرمی داشته باشید یا می خواهید او را روشن کنید. در حقیقت ، این یکی از مؤثرترین راههای لاس زدن با یک پسر است [11] در حالی که زنان مردی را ترجیح می دهند که معاشرت نشان دهنده تعهد عاطفی است [12].

پس چگونه می توانم از نظر جسمی با مرد خود معاشقه کنم آیا می توانید چند مثال برای من بگذارید؟

مشکلی نیست ، در اینجا نمونه های زیادی وجود دارد ...

ضربه زدن به مرد خود را بر روی شانه اشتباه - این یکی واقعا کودکانه است. اما واقعاً خوب عمل می کند اگر خودتان هرگز این کار را نکرده اید ، به احتمال زیاد شما این کار را توسط شخص دیگری کرده اید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پشت مرد خود دزدکی کنید. سپس وقتی پشت او هستید ، کمی به سمت چپ او حرکت کرده و در همان زمان او را روی شانه راست خود ضربه بزنید. او سپس به سمت راست خود می رود و کسی را نمی بیند و تشخیص خواهد داد که کسی با او در حال آشفتگی است.

سپس وقتی او به سمت شما برگردد ، تنها کاری که باید انجام دهید لبخند زدن است.

دست از چهره شما بزرگتر است - شاید قبلاً این مورد را شنیده باشید. در حین مکالمه به او بگویید که اخیراً خوانده اید که اگر دست شما از چهره شما بزرگتر است ، شما سه برابر بیشتر از همه به سرطان مبتلا می شوید.

اگر او تا به حال از این یکی نشنیده باشد ، دست خود را به صورتش می زند تا بررسی کند. همانطور که او انجام می دهد ، به آرامی دست خود را به سمت صورت خود بکشید و بگویید ، "Gotcha!"

این برای انسان شما کمی شرم آور است ، اما یک راه واقعا خوب برای معاشرت جسمی با او است.

چیزی روی ژاکت شما - همه ، همه جا در مورد این یکی شنیده اند ، اما او هنوز هم به خاطر آن سقوط خواهد کرد. به سمت ژاکت او نگاه کنید و سپس به آن اشاره کنید. سپس به او بگویید که او چیزی در این مورد دارد. همانطور که او به پایین نگاه می کند ، دست خود را به سمت بالا بکشید و یک لرزش ملایم به بینی بدهید.

لبخند تند و تیز را فراموش نکنید!

کفش های شما بدون استفاده - این شبیه به سایر موارد فوق است. به مرد خود بگویید که کفشهای او دست نخورده است. این مخصوصاً خنده دار است اگر او کفش بدون توری می پوشد!

همه این مثالها کاملاً کودکانه است. اما واقعیت این است که آنها کار می کنند.

چرا؟

از آنجا که آنها بازیگوش ، سرگرم کننده هستند و از همه مهمتر کثیف هستند. اگر از یادگیری چگونگی معاشقه با مرد خود لذت می برید اما دوست دارید چیزی کمی سخت تر از آن باشد که او را خوشحال کند ، پس از این ویدیوی آموزشی ، قدرتمندترین تکنیک های کار ضربه را خواهید آموخت. لذت بردن!

6. آن را شخصی کنید
آیا تاکنون با کسی معاشرت کرده اید که متوجه شوید که آنها یک الگوی اختصاصی برای معاشقه دارند؟

فرقی نمی کند شما چه کسی باشید ، به اندازه کسی که با او معاشقه می کنید و ممکن است شب را به خانه ببرید. اکنون ، اگر هر دو معاشقه بازیگوش باشید (خوب به سبک های معاشقه مراجعه کنید) این خوب و خوب است. اما اگر سبک معاشقه شما صادقانه باشد یا اگر می خواهید یک ارتباط واقعی انسانی برقرار کنید ، می تواند احساس انزجار باشد.

در حالی که می توانید چند خط / یخ شکن داشته باشید یا یک رویکرد کلی برای معاشقه داشته باشید ، می خواهید از این امر که از الگویی کار می کنید جلوگیری کنید. در مرحله اول ، اگر مکالمه شما متوقف شود ، شما نمی دانید که چگونه ادامه دهید.

در عوض این کار را امتحان کنید: روی او تمرکز کنید. در مورد ظاهر او ، دوستانش ، رفتارهای او یا حتی نوشیدنی او چیزی را انتخاب کنید که می توانید در مورد آن صحبت کنید. از او سؤال کنید و همزمان با پیشرفت مکالمه به جوابها مراجعه کنید. این به شما نشان می دهد که به اندازه کافی به گوش دادن اهمیت می دهید ، بلکه به این معنی است که لازم نیست به همان اندازه به اسکریپت هایی که قبلاً تهیه کرده اید اعتماد کنید.

7. دریافت یک شیرین LITTLE
بخش کاملی از کتاب مقدس دختران بد به صحبت کردن کثیف با مرد شما اختصاص یافته است.

معاشقه با صحبت کردن با کثیف بودن با مردتان متفاوت است که با اذیت کردن او ، معاشقه کنید. وقتی با مردتان کثیف صحبت می کنید ، تقریبا همیشه سعی می کنید او را روشن کنید یا وقتی در اطراف نیستید او را به فکر شما بیاندازد.

حال اگر به دنبال برقراری رابطه هستید و نه فقط رابطه جنسی (اگرچه ، رابطه جنسی گاه به گاه کاملاً خوب است) ، ممکن است بخواهید خیلی کثیف نشوید. به همین ترتیب ، ممکن است راحت با کسی صحبت نکنید که آن را خیلی خوب نمی شناسید. اما اشاره به طرف شیطان شما قطعاً می تواند توجه یک پسر را جلب کند.

اگر می خواهید یک مستر کلاس در مورد چگونگی صحبت کثیف با مرد خود داشته باشید ، حتماً فیلم آموزشی آموزش کثیف صحبت کنید.

8. نگه داشتن کنفرانس
یکی از مهارت های مهم برای معاشقه این است که بتوانید مکالمه را به صورت طبیعی ادامه دهید. این در واقع سخت تر از آن چیزی است که ممکن است به نظر برسد ، به خصوص اگر شما برای گفتگو با غریبه ها تلاش می کنید یا می خواهید هر شکافی را پر کنید (گاهی اوقات سکوت راحت و خوشایند است).

شما نمی خواهید گوش او را گپ بزنید یا از ورود او به سخنان خود جلوگیری کنید.

یک چیز برای انجام این کار اظهار نظر در مورد چیزی است که او قبلاً گفته بود ، و این گفتگو را باز نگه می دارد.

نکته دیگر: از سؤالاتی که می توان با "بله" یا "نه" پاسخ داد ، خودداری کنید.

ممکن است به اولین پاسخ با "بله" و کمی توضیح داده شود. اما اگر این پسر خواهر و برادر نداشته باشد ، ممکن است در حالت ایستاده گیر شوید. با مثال دوم ، او ممکن است هیچ خواهر و برادر نداشته باشد ، اما ممکن است با دیگر اعضای خانواده نزدیک باشد یا داستانی خنده دار با پدر بزرگش داشته باشد.

شما همچنین ممکن است امتیاز خود را برای نشان دادن علاقه خود به این پسر به هنگام لاس زدن دریافت کنید!

چند پیام در کتاب مقدس دختران بد وجود دارد که توصیه های بیشتری را ارائه می دهند:

14 سوال اول تاریخ برای ادامه جریان مکالمه
از سکوت گرفته تا تعامل: چگونه مکالمه را ادامه دهیم
12 آغازگر مکالمه قاتل برای کشتن هرگونه سکوت ناخوشایند
20 سوال جالب و سرگرم کننده برای پرسیدن یک پسر
البته این امر می تواند در مورد مکالمات با هرکسی در زندگی شما کاربرد داشته باشد تا شما را به یک ارتباط بهتر تبدیل کنید.

9. سرگرم کننده است
اگر در زندگی لاس زدن چندان طبیعی یا اجتماعی نیستید ، این ایده که معاشقه می تواند سرگرم کننده باشد ممکن است خلاف واقع به نظر برسد. با این حال ، کاملاً می تواند باشد. در حالی که به راحتی در ذهن شما گرفتار تعامل است ، سعی کنید این کار را انجام ندهید.

درعوض ، بر این نکته تأثیر بگذارید که تعامل با شخصی با روحیه معاشقه ، قدم گذاشتن در خارج از منطقه راحتی شما ، کمی جالب باشد.

چه کسی از پرواز با یک شخص اجتناب می کند
با یک لیست در حال اجرا "نمی شود" را در سر خود وارد تعامل نکنید. شما فقط روی کاری که نباید هنگام معاشقه انجام دهید ، تمرکز خواهید کرد و این می تواند شما را به انجام دقیقاً آن کارها سوق دهد. اما هنوز هم باید بدانید که هنگام معاشرت چه کاری نباید انجام دهید.

بیش از حد منفی نباشید - همه کارها را با ذکاوت و به روز نگه دارید
زیاده روی نکنید - بگذارید کمی درباره شما تعجب کند
درباره موارد بحث نکنید - این قطعاً زیاد می گوید
خودتان را کاهش ندهید - حتی اگر این احساس را ندارید ، هوای مطمئن قرار دهید
در صورت فقیر ماندن روی آن سکونت نکنید - همیشه دفعه بعد
آیا او بازگشت به عقب است؟
ساده ترین راه برای اینکه بگویید آیا کار خوبی را با معاشقه انجام داده اید این است که به دنبال علائمی باشید که او دوباره معاشقه می کند. بنابراین اگر او لبخند می زند ، می خندد ، اشک می زند و بازی می کند ، این یک چیز خوب است.

مرتبط: 13 روش برای گفتن اینکه آیا یک مرد با شما معاشقه می کند

نکته دیگری که باید بررسی کنید زبان بدن وی است. اگر او با شما روبرو است ، باز به نظر می رسد و تکیه می کند ، شانس اینکه او به عقب برگردد - و احتمالاً برای شما نیز - خوب است [13]! اما اگر او از راه دور یا دور باشد ، ممکن است وارد آن نشود.

در مورد زبان بدن و اینکه چگونه می تواند به شما کمک کند بگویید که چه فکر می کند یاد بگیرید.

دوستان شما ممکن است بتوانند به شما بگویند اگر او با شما معاشقه می کند. اگر می خواهید وقتی کسی معاشقه می کند بگویید به راحتی روی خودتان پیش بروید. مردان از نظر زن در هنگام معاشقه نسبت به زنان با مردان کمی بهتر هستند [14].

وقتی تشخیص دادید که او در حال معاشقه است ، ممکن است وقت آن رسیده که شماره خود را به او بدهید!

به یاد داشته باشید که او ممکن است معاشقه کند ، اما ممکن است علاقه ای نداشته باشد. معاشقه ممکن است با انگیزه های مختلف رانده شود [15]. سبک معاشقه او فقط می تواند بازیگوش باشد و شاید سرگرم کننده باشد. به خودتان اجازه دهید بدون تأکید زیاد بر آن از تعامل لذت ببرید.

دریابید که چگونه بگویید پسری شما را دوست دارد یا خیر.

آن را به متن بزنید
شماره اش رو گرفت؟ برو تو او قطعاً به چیزی علاقه مند است.

اکنون زمان نوشتن متن است. معاشقه کردن متن کمی متفاوت است زیرا فاقد نشانه های زبان بدن ، هم او و هم شخص خود هستید. اما می تواند سرگرم کننده باشد. و می توانید عناصری مانند عکس ، فیلم ، کلیپ صوتی ، ایموجی و موارد دیگر را اضافه کنید.

برای یادگیری نحوه معاشقه با یک پسر با متن ، می توانید این پست را بررسی کنید.

این پیام های متنی معاشقه همچنین می توانند مکالمه شما را تقویت کنند.

این یک علامت خوب است اگر او بلافاصله پاسخ دهد ، اما به یاد داشته باشید که او ممکن است مشغول چیز دیگری باشد.

اگر او علاقه ای نداشته باشد چیست؟
بعضی اوقات ممکن است به نظر برسد که یک پسر وقتی او واقعاً علاقه ای ندارد ، علاقه ندارد. این ممکن است موردی باشد که وی بیش از حد خجالتی یا مرعوب شما برای پاسخ به شما باشد. همچنین ممکن است این باشد که او فقط نشانه های معاشقه شما را انتخاب نکرده است. شما ممکن است با معاشقه خود بسیار طاقت فرسا باشید.

یا ممکن است او در پاسخ دادن یا خواندن شما مشکل داشته باشد زیرا در طیف اوتیسم قرار دارد ، و این مانع از توسعه برخی مهارت های معاشرت برخی از افراد می شود [16]. این حتی می تواند باعث شود وی با عصبانیت نسبت به تلاش های شما برای معاشقه واکنش نشان دهد [17].

شاید فقط لازم باشد گلوله را گاز بگیرید و به یک پسر بگویید که او را دوست دارید (یاد بگیرید که چگونه) یا به جای اینکه فقط با او معاشقه کنید جذب او می شوید. شما همچنین می توانید مستقیماً با پرسیدن از او مستقیم باشید.

بیشتر بخوانید: چگونه یکنواخت از یک فرد بیرون بیایید و با بی حوصلگی روبرو شوید

چگونه می توان با رد رفتار کرد
گاهی اوقات خود را در آنجا قرار می دهید و به سختی تعطیل خواهید شد. ممکن است یک مرد مستقیماً شما را نادیده بگیرد یا چیزی بی رحمانه بگوید. یا ممکن است او مستقیماً از شما زن مستقیم باشد زیرا زنان تمایل دارند که مؤدبانه تر بپذیرند [18].

تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که دور شوید و سر خود را بلند نگه دارید. اگر روحیه ای برای انجام این کار (و در مکان مناسب) دارید ، برای او یک نوشیدنی ارسال کنید. از سراسر نوار به او رجوع کنید. این یک حرکت قدرت درجه یک است.

 

منبع

  • عشقی عشقولانه

قیمت واکسن کرونا چقدر است و کی وارد ایران می شود؟

عشقی عشقولانه | پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱ ق.ظ

برای اطلاع از قیمت واکسن کرونا در ایران و زمان توزیع و عرضه واکسن ویروس کرونا با ژولی پولی همراه باشید.

به تازگی دکتر مسعود مردانی عضو کمیته کشوری کرونا درباره قیمت واکسن کرونا در ایران و نحوه توزیع آن صحبت کرده است.

دکتر مسعود مردانی در برنامه طبیب با اجرای پیمان طالبی حاضر شد و درباره قیمت و زمان عرضه واکسن کرونا توضیحاتی را مطرح کرد.

زمان توزیع واکسن کرونا:

حداکثر تا اواخر پاییز و تا اوایل زمستان واکسن کرونا در بازار عرضه می شود.

از طرفی دو کمپانی آمریکایی در سطح وسیعی در حال تولید واکسن ویروس کرونا هستند و در حال حاضر عوارض جانبی آن بررسی می کنند.

کشور چین نیز واکسن ویروس کرونا را حدود ۲ تا ۳ ماهه ساخته است و در حال کارآزمایی بالینی آن هستند.

در مجموع ۲ تا ۲٫۵ میلیارد دوز واکسن تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی برای عرضه وارد بازار می شود.

قیمت واکسن کرونا در ایران:

در اتحادیه اروپا ۳ پوند برای واکسن کرونا در نظر گرفته اند که به پول ایران در حدود ۷۵ هزار تومان می شود.

البته قیمت ۷۵ هزار تومان برای آزاد این واکسن است و دولت برای این واکسن ارز ۴۲۰۰ تومانی در نظر خواهد گرفت که حتی مبلغ آن کمتر از ۷۰ هزار تومان خواهد شد.

بطوریکه عموم مردم و بخصوص گروه های حساس بتوانند در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

  • عشقی عشقولانه

7 راه برای اینکه روز شادی را شروع کنید+ چطور روز شادی را شروع کنیم؟

عشقی عشقولانه | پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷ ق.ظ

صبح ها می تواند شروع روشن روز جدید باشد. اما برای دیگران ، هنگامی که ساعت زنگ دار شما زنگ می خورد ، این یک آشفتگی آشفته است که خود را از رختخواب بیرون می کشید و مستقیم به سمت قهوه ساز می روید. اگرچه همه افراد صبحگاهی نیستند ، اما شروع روز تعطیل مثبت شما بسیار مهم است. مطالعات نشان می دهد که وقتی روز خود را با روحیه مثبت شروع می کنید ، با پیشرفت روز شانس خود را برای خوشحال کردن بیشتر می کنید.
آنچه در صبح انجام می دهید می تواند بر بقیه روزتان تأثیر بگذارد ، بنابراین چرا روز بقیه را با بیدار شدن از خواب در سمت اشتباه تخت شروع می کنید؟ ایجاد عادت های صبحانه لزوماً به معنای این نیست که باید ساعت 6 صبح بیدار شوید تا به کلاس چرخش بروید یا یک روال یوگا را قبل از کار انجام دهید. کارهای اندکی وجود دارد که می توانید انجام دهید که فقط چند دقیقه طول بکشد ، اما می تواند روحیه ، عملکرد و رضایت کلی شما از روزتان را بهبود بخشد.

برای آن دسته از ما که اهل صبح نیستیم ، روش هایی وجود دارد که روز را به درستی شروع کنید که حتی شامل خارج شدن از رختخواب هم نیست. سعی کنید یکی از این هفت عادت را برای یک روز شادتر و پربارتر یکی از این عادت های صبحانه خود قرار دهید ، همه بدون اینکه مجبور شوید راحتی ورق و پتو دنج خود را ترک کنید.

 

1. برای قدردانی شخصی لحظه ای قدم بگذارید
استیسی کایزر ، سردبیر بزرگ زندگی مبارک می گوید: "به پنج چیز در مورد خود فکر کنید که از آنها سپاسگزار هستید ... که شما یک شخص مهربان هستید ، که سس اسپاگتی عالی درست می کنید ، بسیار سازمان یافته و غیره هستید."

مطالعات نشان می دهد افرادی که از زندگی خود ابراز قدردانی می کنند ، نسبت به زندگی خود خوش بین تر و خوشبخت تر عمل می کنند. به اندازه کافی جالب ، آنها همچنین تمایل به مراجعه به پزشک کمتری دارند ، اثبات می کند که ممکن است ارتباط آنها بین نگرش و سلامت جسمی باشد.

2. خودتان را پرورش دهید
کایزر می گوید: "یک فنجان چای مورد علاقه خود را بگیرید و هاپ را دوباره به رختخواب بریزید ، کمی از اخبار صبحگاهی تماشا کنید که از آن لذت می برید ، یک مجله بخوانید ، با همسرتان ، بچه های خود یا حیوان خانگی خود نوازش کنید."

انجام کاری که از نخستین کار لذت می برید در صبح کمک می کند تا لحن کلی شما برای بقیه روز تنظیم شود.

3. اهداف را تنظیم کنید

چه این یک چیز مهم مانند لگد زدن در نمایش بزرگ شما باشد یا چیز جزیی مانند لبخند زدن به یک غریبه ، تحقیقات نشان داده اند که ایجاد اهداف مشخص برای خودتان نه تنها شما را در مسیر صحیح موفقیت قرار می دهد ، بلکه به شما کمک می کند احساس شادی بیشتری داشته باشید.

4. گسترش برخی از خوشبختی
کایزر می گوید: "قبل از شروع روز خود ، لحظه به لحظه با یک دوست تماس بگیرید ، یک متن را به یکی از اعضای خانواده بفرستید یا از یک همکار برای شما ایمیل بفرستید."

این نه تنها به شخص دیگری کمک خواهد کرد که احساس خوبی داشته باشد بلکه می تواند به شما در شروع روز تعطیل نیز کمک کند. مطالعات حتی نشان داده اند که فکر کردن به یک دوست یا شخص مهم دیگر می تواند به کاهش درد و استرس کمک کند.

5. سازماندهی ذهنی کنید

هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید ، اغلب اوقات ممکن است افکار زیادی در ذهن شما جاری شود. نوشتن آنها نه تنها می تواند به شما در سازمان دهی کمک کند ، بلکه حتی می تواند منجر به شانس بهتری در انجام کارهایتان شود.

کایزر پیشنهاد می کند: یک کاغذ برای تلفن هوشمند خود بکشید و لیستی از کارهایی را که امیدوارید در طول روز به دست آورید ، ایجاد کنید. "این به شما کمک می کند تا آنچه را که مهم است به خاطر بسپارید ، و باعث می شوید که در روز آماده شوید."

6. کشش

برای انجام این تمرین نیازی به ضربه زدن به سالن ورزشی نیست. کشش در رختخواب فقط برای چند دقیقه باعث آزاد شدن دوپامین ، بهبود روحیه ، عزت نفس و افزایش انرژی شما می شود. انجام چند حرکات کششی و تمرین تنفس شما می تواند به آرامش شما برای بقیه روز کمک کند.

7. برنامه ریزی سرگرم کننده برای پایان روز
کایزر می گوید: "به کاری فکر کنید که دوست دارید پس از اتمام روز انجام دادن خود بپردازید و به خودتان قول دهید که چنین کاری را انجام خواهید داد." "دادن به خود چیزی لذت بخش برای نگاه کردن به جلو می تواند به شما کمک کند لبخند بر روی صورت خود برای کل روز بگذارید."

حتی علم مجبور است موافقت کند: مطالعات نشان می دهد که پیش بینی یک چیز هیجان انگیز می تواند شما را به همان اندازه هیجان هیجان به ارمغان آورد....

  • عشقی عشقولانه