از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

تفاوت عشق و دوست داشتن چیست؟+ تفاوت مابین عشق و محبت چیست؟

عشقی عشقولانه | شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳ ب.ظ

عشق چیست
عشق به طیف گسترده ای از احساسات و احساسات اشاره دارد. در درجه اول از جمله این احساسات عبارتند از: محبت ، دلسوزی ، دوست داشتن و دلبستگی. این احساسی است که نسبت به یک فرد نزدیک احساس می کنیم. عشق اغلب به عنوان یک محبت قوی تعریف می شود. به عنوان مثال ، فرهنگ لغت آکسفورد عشق را به عنوان یک احساس محبت قوی تعریف می کند و فرهنگ لغت Merriam-Webster آن را به عنوان یک احساس محبت قوی یا ثابت برای یک شخص تعریف می کند.

عشق همیشه با احساسات مثبتی مانند مراقبت ، گرما و خوشبختی همراه است. به گفته یونانیان باستان چهار نوع عشق وجود دارد که به نام های storge ، phileo ، eros و agape شناخته می شوند. استورگ به عشقی اشاره دارد که نسبت به خانواده و روابط احساس می کنیم. فیلیو به عشق گرم ، محبت آمیز و افلاطونی اشاره دارد. این نوع عشقی است که نسبت به دوستان احساس می کنیم. اروس عشقی پرشور است که بین دوستداران وجود دارد. این با میل و اشتیاق مشخص می شود. آگاپه بر خلاف اروس ، به عشق خالص و ایده آل اشاره دارد. همانطور که این طبقه بندی ها نشان می دهند ، عشق فقط به عشق پرشور یا عاشقانه اشاره نمی کند. این می تواند به عشق به والدین ، ​​خواهر و برادر ، والدین ، ​​فرزندان و غیره اشاره داشته باشد.

عشق یک احساس پیچیده است زیرا از طیف گسترده ای از احساسات تشکیل شده است و بیانگر آن است. عشقی که نسبت به شخص احساس می کنیم با توجه به آشنایی و ارتباط با آن شخص متفاوت است. احساس نسبت به کودک متفاوت با عشقی است که برای یک معشوق داریم. عشق به کودک با عواطف دیگری مانند مراقبت ، گرما ، مهربانی ، محبت و محافظت ، در حالی که عشق به یک معشوق با عواطف مانند میل ، گرما ، جذابیت و محبت گره خورده است.

محبت چیست
محبت را می توان به عنوان یک احساس ملایم از علاقه ، دلسوز یا دوست داشتنی تعریف کرد. این یک احساس یا احساس متوسط ​​در مقایسه با عشق است. برخلاف عشق ، محبت شامل احساسات پرشور یا عاشقانه نمی شود. با این وجود ، محبت باعث می شود احساس امنیت و مراقبت از شما صورت گیرد. محبت را می توان در رابطه کودک و مادر ، دو دوست ، همسر و شوهر و غیره مشاهده کرد به عبارت ساده ، وقتی عاشق کسی هستید ، نسبت به آن شخص نیز احساس محبت می کنید. اما محبت چیزی است که می توانید برای کسانی که دوستشان ندارید نیز احساس کنید. به عنوان مثال ، ممکن است نسبت به همسایه خود احساس محبت کنید ، اما این بدان معنی نیست که شما همسایه خود را دوست دارید.

محبت را می توان از طریق حرکات ، کلمات یا لمس ها برقرار کرد. بغل کردن ، بوسه بر پیشانی ، گونه یا بینی از حرکات محبت محسوب می شوند.

تفاوت بین عشق و محبت

تفاوت بین عشق و محبت
تعریف
عشق یک محبت قوی و عمیق است.

محبت احساس مهربانی از علاقه ، دلسوز یا دوست داشتن است.

شدت
عشق از محبت قوی تر و عمیق تر است.

محبت یک احساس خفیف در مقایسه با عشق است.

شور
عشق ممکن است دلالت عشق یا شور عاشقانه داشته باشد.

محبت از احساسات پرشور و عاشقانه تشکیل نمی شود.

  • عشقی عشقولانه

تفاوت عشق و دوست داشتن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی