از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

1. در آغوش گرفتن خطر ابتلا به سرماخوردگی را کاهش می دهد.

زندگی بعضی اوقات ممکن است سخت باشد و بسیاری از ما تجربه کرده ایم که تحت فشار روانی بالا ، ما بیشتر بیمار می شویم و دچار سرماخوردگی یا چیز بدتری می شویم. آنچه به ما کمک می کند تا دوره های استرس زا را در زندگی خود تحت فشار قرار دهیم ، بدیهی است که کاملاً فردی است ، اما برای بسیاری از افراد ، لمس جسمی دلسوز ، مانند یک آغوش دلچسب ، می تواند یک تسکین دهنده عالی باشد. سؤال جالب اینجاست: آیا این امر همچنین به ما کمک می کند از نظر جسمی سالم تر باشیم؟ پاسخ احتمالاً بله است.

مدارک و شواهد این ایده در یک مطالعه 2015 منتشر شده در مجله علمی Psychological Science (کوهن و همکاران ، 2015) ارائه شده است. نویسندگان در مورد رابطه بغل کردن ، حمایت اجتماعی و احتمال بیمار شدن در 404 داوطلب منطقه پیتسبورگ تحقیق کردند. ابتدا داوطلبان هر شب به مدت 14 روز فراخوانده می شدند و از روابط اجتماعی خود و اینکه آیا در آن روز در آغوش گرفته شده بودند سوال می شد. به طور متوسط ​​، شرکت کنندگان در 68 درصد روزها در آغوش گرفتند و رابطه واضحی وجود داشت که افرادی که بیشتر در آغوش گرفته بودند نیز احساس می کردند از حمایت اجتماعی بیشتری برخوردار شده اند.

حال برای بخش جالب مطالعه: مدتی پس از اتمام مصاحبه های تلفنی ، داوطلبان به یک طبقه جداگانه از یک هتل محلی دعوت شدند و در اتاق های جداگانه قرنطینه شدند. سپس محققان به آنها قطره بینی حاوی ویروسی دادند که باعث بیماریهای شایع سرماخوردگی شد. به طور کلی ، 78 درصد از شرکت کنندگان به این ویروس آلوده شده اند. جالب اینجاست که هر چند وقت یکبار کسی در آغوش گرفته شده به وضوح بر خطر عفونت تأثیر گذاشته است. داوطلبانی که بیشتر در آغوش گرفته بودند ، خطر ابتلا به عفونت کاهش یافته است. علاوه بر این ، در بین داوطلبانی که به این ویروس آلوده شده اند ، افرادی که بیشتر در آغوش گرفته بودند ، علائم شدیدی کمتری داشتند ، به عنوان مثال ، بینی آنها کمتر چاق بود نویسندگان نتیجه گرفتند که بغل کردن روشی مؤثر برای کاهش استرس و خطر عفونت با انتقال حمایت اجتماعی است. بنابراین ، دفعه بعدی که احساس می کنید سرماخوردگی دارید ، در آغوش گرفتن کسی را در نظر بگیرید: این ممکن است چیزی باشد که شما را سالم نگه می دارد.

2. بغل کردن فشار خون را کاهش می دهد.

به نظر نمی رسد سرماخوردگی تنها بیماری در آغوش گرفتن است. بیماریهای قلبی عروقی از مهمترین دلایل مرگ در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر است. یکی از مهمترین عوامل خطر در بروز بیماری های بالقوه مرگبار قلب ، فشار خون بالا است. جالب است بدانید ، بغل کردن برای کاهش فشار خون پیشنهاد شده است ، و شواهدی از این ایده در یک مطالعه 2005 که در ژورنال علمی Biological Psychology منتشر شده است ارائه شده است (لایت و همکاران ، 2005).

در این مطالعه ، 59 زن بین 20 تا 49 سال که در روابط طولانی مدت بودند به همراه شرکای خود به آزمایشگاه محققان دعوت شدند. به محض ورود ، آنها به مدت 30 دقیقه از شرکای خود جدا شدند و پس از آن شرکای آنها دوباره به مدت 10 دقیقه به آنها پیوستند. در این دوره ، زوج ها بر روی یک محبت نشسته بودند و برای دستیابی به آنها ترغیب می شدند. آنها همچنین یک فیلم عاشقانه را تماشا کردند و به آنها دستور داده شد تا در پایان دوره زمانی 20 ثانیه یکدیگر را بغل کنند. پس از آن شرکا مجبور به ترک اتاق شدند و زنان مجبور بودند در یک تست استرس شرکت کنند که شامل سخنرانی آزاد در مورد یک رویداد است که باعث می شود آنها احساس استرس کنند. قبل ، حین و بعد از این تست استرس ، اکسی توسین ، هورمون اتصال جفت انسان ، اندازه گیری شد. زنان همچنین چندین فشارخون را اندازه گرفتند و مجبور شدند پرسشنامه ای را در مورد اینکه چند بار شریک زندگی خود را در آغوش می گیرند ، پر کنند. نتایج؟ بغل های مکرر بیشتر مربوط به سطح اکسی توسین بالاتر و فشار خون پایین پایه بود. بنابراین ، بغل کردن مکرر شریک زندگی ، سلامت قلب و عروق را افزایش می دهد و بنابراین به طور بالقوه خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. بنابراین دفعه دیگر که خانه را ترک می کنید و به سر کار می روید ، فراموش نکنید که شریک زندگی خود را در آغوش بگیرید: این نه تنها برای رابطه شما مناسب نیست بلکه به شما در حفظ سلامت قلب کمک می کند.

مقاله پس از تبلیغات ادامه می یابد

3. بغل کردن می تواند روحیه شما را حتی در بدترین روزها روشن کند.

جنجال با کسی که دوستش داریم می تواند ما را با حالتی وحشتناک رها کند. بغل کردن باعث می شود حتی در چنین شرایط ناخوشایند چیزها بسیار روشن تر به نظر برسند. در یک مطالعه اخیر توسط مورفی و همکاران. (2018) ، چند صد بزرگسال هر شب به مدت دو هفته فراخوانده می شدند و از درگیری با افراد دیگر در زندگی خود سؤال می کردند ، چه احساس خوبی داشته باشند و چه بد ، و اینکه آیا آن روز یک یا چند آغوش گرفته اند. نود و سه درصد داوطلبان اظهار داشتند که حداقل در یکی از روزهای مصاحبه در آغوش گرفته اند و 69 درصد داوطلبان در یکی از روزهای مصاحبه حداقل یک درگیری با شخص دیگر را تجربه کرده اند. به طور کلی ، داوطلبان در روزهایی که حداقل یک بغل داشتند ، بهتر از حد معمول احساس می کردند و در روزهایی که درگیری با افراد دیگر را تجربه کرده بودند ، بدتر از حد معمول بودند. جالب اینجاست که اگر آنها روزی در آغوش گرفتند که در آن نیز با کسی درگیری کنند ، به نظر می رسد که این درگیری منجر به افزایش کوچکتر در روحیه بد شود.

  • عشقی عشقولانه

منظور از "بوسه مثل شما که ازدواج کرده اید" چیست؟ یک قدم معمول ، بی جان و خونسرد؟ یا یک اسموک اشتیاق ، شهوانی ، بخار؟

پاسخ اول صمیمیت زناشویی کلیشه ای کسل کننده ، پس از ماه عسل را توصیف می کند. حالت دوم ، بیانگرهای تمام عیار و حساس به زندگی مادام العمر بین زن و شوهر است.

متأسفانه واقعیت این کلیشه را تأیید می کند: میانگین عادت های بوسه زناشویی خشک و مخرب است.

در فیلم Kiss Me Like You Mean ، دکتر دیوید کلارک با صراحت می نویسد که بوسیدن پرشور در 100 درصد از ازدواج ها محو می شود. با حمایت از این آمار ، بررسی اخیر بنیاد قلب بریتانیا نشان داد که از هر 5 زوج متاهل یک نفر بدون بوسیدن یک هفته می رود. و برای 40 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی ، بوسه های چند و چند فاصله بین پنج ثانیه بیشتر طول نمی کشد.

اما امید را از دست ندهید! در عوض ، به ازدواج خود هدیه صمیمیت هیجان انگیز ، در داخل و خارج از اتاق خواب بدهید. در ادامه بخوانید تا شلاق و نحوه بوسه زدن راه خود را برای رسیدن به یک رابطه ادویه تر یاد بگیرید.

چرا بوسه؟

برای درک قدرت بوسه ، متوجه شوید که بوسه بیشتر از آن است که لب را برآورده کند. حتی اگر همه اینها در ذهن باشد ، نویسنده Sheril Kirshenbaum خوش بین است. در علم بوسیدن: آنچه لب هایمان به ما می گوید ، توضیح می دهد که لبها به طور نامتناسب نسبت به سایر قسمتهای بدن بر فضای عصبی شما تسلط دارند. این بدان معنی است که لب ها بسیار حساس هستند ، بنابراین یک بوسه حسی تنها باعث افزایش فعالیت انتقال دهنده عصبی و فعالیت هورمون ها می شود. به عنوان مثال ، سنبله در دوپامین باعث افزایش لذت و اشتیاق می شود ، افزایش اکسی توسین باعث پیوند و افزایش سروتونین باعث افزایش احساس رضایت می شود.

به نوبه خود ، مطالعه ای که توسط استاد دانشگاه ایالتی آریزونا انجام شد ، نشان داد که لذت جسمی به رضایت زناشویی تبدیل می شود. تحقیقات جالب توجه او نشان می دهد که وقتی زوجین در طی یک دوره شش هفته بوسیدن خود را افزایش دادند ، میزان کلسترول و استرس آنها کاهش یافته و رضایت از رابطه آنها بالا می رود.

به عنوان یک امتیاز ، علم نشان می دهد که مردان تستوسترون را از طریق بزاق خود منتقل می کنند! از آنجا که تستوسترون باعث افزایش میل جنسی در زنان و مردان می شود ، تعویض بزاق می تواند میل جنسی را بالا ببرد. نیازی به گفتن نیست ، در حالی که بوسیدن میل می کند و می تواند شما و همسرتان را برای صمیمیت جسمی بیشتر مقدم کند ، لازم نیست همیشه به مقاربت منجر شود.

چگونه بوسه نکنیم

بوسیدن خوب یک زن و شوهر پیوند می زند. بوسیدن ضعیف باعث از بین رفتن صمیمیت زناشویی می شود. لحظه ای سرمایه گذاری کنید تا سرگرم کننده "تست بوسه" کلارک را به پایان برسانید تا مشخص کنید که بوسه های شما در این چهار دسته زیر چطور قرار می گیرند:

بوسه کوچک پتیک بوسه: زن و شوهر لب های خود را برای یک میلی ثانیه ثمر می دهند ، انگار با اکراه یا تصادفی.
بوف لب بوفی: زن و شوهر چند پا با یکدیگر فاصله دارند و دو مجموعه لب لب بلند دراز شده و برای رسیدن به یک نقطه تماس تلاش می کنند. لمس لب. اجساد نمی شوند
بوسه Sound Effect: زن و شوهر از کنار یکدیگر ایستاده اند و یک همسر هم لب های خود را دنبال می کند تا یک بوسه صدا کند.
بوسه Dreaded on the Cheek: بوسیدن گونه یک تبریک رایج در اروپا است - بین دوستان. به عنوان عاشقان پرشور ، زن و شوهر باید فراتر از این سلام و احوال پرسی حرکت کنند.
البته ، هیچ ذاتی با این نوع بوسه ها اشتباه نیست. اما آنها باید تنها بخشی از یک رژیم متعادل باشند. به خودی خود ، این بوسه های بی جان می تواند به یک ازدواج نادرست منجر شود.

هشت نکته برتر در مورد بوسیدن
برای یک ازدواج پرشورتر ، دوستانه و جذاب ، این هشت نکته را تمرین کنید:

بوسه به خاطر بوسیدن: بوسه به عنوان یک عمل اساسی صمیمیت زناشویی سزاوار احترام و توجه است. بدون اولویت بندی صحیح ، آغوش سرسخت و دودل های شهوت انگیز در یک موج دست و یک قله برای یک زوج که در فشارهای بچه ها ، لوایح و شلوغی غرق شده اند ، حل می شوند. اعطا می شود ، شما ممکن است در حین مقدمه بوسیدن حسی کنید ، و این خوب است. اما اگر بوسه وابسته به عشق شهوانی فقط قبل از مقاربت اتفاق بیفتد ، کلارک این مسئله را "اشتباه بزرگ و نشانه کاهش اشتیاق" عنوان می کند. علاوه بر این ، اگر بوسیدن صرفاً به عنوان پیشرو در رابطه جنسی مورد توجه قرار گیرد ، ممکن است یکی از شرکاء آن را در شرایطی که بیشتر از این روبرو نیستند ، دوری می کند ، کارن ولز ، متخصص ازدواج و خانواده خود را احتیاط کند.

بدن خود را در آن قرار دهید: آیا "لمس کردن آرایش" یک هنر گمشده در ازدواج شما است؟ اگر چنین است ، بدن خود را مجدداً مرتب کنید - و همسرتان. کلارک می نویسد: "آغوش نفسانی تمام بدن ، با لمس تمام قسمت ها ، لمس کردن بخشی از یک بوسه عالی است." سعی کنید از آغوش خود برای در آغوش گرفتن زن و شوهر خود استفاده کنید. صورت ، پشت ، شانه ها و پاها را لمس کنید. به آرامی گردن همسرتان را نوازش کنید. به طرز اغوا کننده دوسر شوهر خود را فشار دهید. بوسیدن مثل شما که ازدواج کرده اید باید به معنی لمس کردن باشد ، نه کمتر!

با یک بوسه سلام کنید: روشی که شما به همسرتان سلام می کنید ، لحن را برای بقیه عصر تنظیم می کند. شب را درست با یک بوسه 20 ثانیه شروع کنید ، که کلارک می گوید قالب را می گوید: "حال شما چطور است؟" و در عوض می گوید "من از تو دیوانه ام!" وقت گذاشتن برای سلامتی جسمی ، صمیمی نیز باعث می شود قبل از اینکه یکی یا هردو از شما شروع به تمایل به روز کند ، یک منطقه بافر برای یک شوهر استرس زا و همسر دیوانه کننده فراهم شود.

بوسه و گفتن: شاید شما از بوسه لذت نبرید. شاید باعث ناراحتی جسمی یا عاطفی شما شود. یا شاید شما فکر می کنید زن و شوهر شما بوکسور بدی هستند. ولز به جای اینکه خود را در مقابل ازدواج کمتر از بوسیدن رها کنید ، پیشنهاد می کند که با همسرتان گفتگوی آزادانه داشته باشید و از دیدگاه "یادگیری" به موضوع نزدیک شوید تا از سرزنش یا خجالت خودداری کنید. او توصیه می کند از عبارات مثبت مثلاً استفاده کنید ، "من نمی دانم که آیا می توانیم سعی کنیم این راه را ببوسیم ، زیرا فکر می کنم برای من واقعاً تحریک کننده است." شما همچنین می توانید یک بازی ساده "بوسه و گفتن" بازی کنید. شروع کنید تا از همسرتان بخواهید یک دقیقه در حالی که شما می خواهید بوسیدید ، در حالت ایستاده بماند. نقش های معکوس ، سپس در مورد ترجیحات خود بحث کنید.

چشمان خود را باز کنید: بوسه را تجربه کنید که چشم باز کند - به معنای واقعی کلمه! آیا در ابتدا مشکل ناخوشایند خواهد بود؟ بله ، اما این یک چیز خوب است اگر همه چیز از بین نرفت و بوسه زدن با چشم باز به چیزی بیش از یک تمسخر متناسب با همسرتان منجر نمی شود ، حداقل شما با هم می خندید ، ولز برجسته می شود! با این همه جدی تر ، در حالی که می بوسیدید ، عمیق به چشمان یکدیگر نگاه می کنید ، وقتی شما را می بوسیدید ، شما را مجبور به مقابله با ناامنی های خود می کند. بعلاوه ، بوسیدن چشم باز شما را در حال حاضر نگه می دارد. برای نشان دادن ، لنا * اعتراف کرد که وقتی بیش از چند ثانیه همسر خود را بوسید ، از هم جدا شد. ذهن او به طور معمول لیست کارهای خود را اسکن می کرد ، یا حتی در مورد صحنه های فیلم عاشقانه خیال پردازی می کرد. اکنون که او از نظر جسمی چشمان خود را به صمیمی که از او گذشته بود باز کرد ، لنا آرزوی زنده ای برای همسرش دارد!

به کمیت و کیفیت متمرکز شوید: Rhett Butler ، قهرمان عاشقانه نماد در رفته با باد ، معشوق خود را به آغوشش می کشد و می گوید: "شما باید بوسیدید ، و غالباً - و توسط کسی که می داند چگونه". برای شما و همسرتان هم همینطور است! هدف شما این است که مرتباً همسر و همسر خود را با بهترین بوسه هایی که می توانید حمام کنید. هنگامی که فکر می کنید یک رکوع انجام خواهد داد ، "لرزیدن و بوسه های متعدد" را انتخاب کنید ، "کلارک توصیه می کند. تمرکز روی کمیت و کیفیت باعث حفظ جریان پایدار احساسات عاشقانه می شود ، بنابراین هیچ طلسم خشک دیگری در ازدواج شما وجود ندارد.

بوسه توسط کتاب: آهنگ سلیمان را بخوانید و بگذارید کتاب مقدس راهنمای شما (بوسه زدن) باشد. پادشاه سلیمان ، بزرگترین عاشق کتاب مقدس ، این کتاب را با تمجید از عشق زناشویی ، اشتیاق ، صمیمیت - و بوسیدن پر کرد. در حقیقت ، آیه دوم در آهنگ به صافی اشاره می کند: "بگذار او را با بوسه های دهانش ببوسد!" بعداً با نوشتن اینکه عسل و شیر زیر زبان عاشق اوست ، سلیمان با اشاره به بوسیدن فرانسوی ، چیزهایی را گرم می کند (4:11)! کلارک یادداشت می کند: "تمام بوسه های توصیف شده در آهنگ ، تلاش های خوب ، محکم ، قلب و روح شما هستند."

به هر حال بوسه: بدون شک روزهایی وجود دارد که احساس نمی کنی همسر خود را نگاه کنی ، چه رسد به بوسیدن آنها. در روزهایی که احساس صدمه ، ناامید یا عصبانی می کنید ، کلارک توصیه می کند که به هر حال بوسه بزنید. "ابتدا باید درگیر رفتارهای عاشقانه شوید و سپس احساسات شور و اشتیاق شما - عمیق تر و صمیمی تر" دنبال خواهد شد. " ازدواج بر اساس دوست داشتن و احترام گذاشتن به همسرتان بدون توجه به آنچه صورت می گیرد ، انجام می شود و عمل بوسه های پرشور این پیام را با صدای بلند و واضح بیان می کند.

 

بوسیدن چه فوایدی دارد؟

  • عشقی عشقولانه

بهترین داروهای خانگی برای درمان زود انزالی

عشقی عشقولانه | دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴ ق.ظ

بررسی اجمالی
نگرانی های جنسی از جمله انزال زودرس (PE) نسبتاً شایع است. انزال زودرس هنگامی اتفاق می افتد که مرد قبل از او و شریک زندگی خود در طول رابطه جنسی می خواست اوج خود را بگیرد. مردانی که با انزال زودرس سروکار دارند ، در طی یک دقیقه از تحریک جنسی به ارگاسم می روند و معمولاً قادر به تأخیر در انزال نیستند.

این وضعیت به تعداد 1 نفر از 3 مرد مبتلا می شود و می تواند منجر به سرخوردگی و اضطراب شود. برخی از مردان با انزال زودرس ممکن است در نتیجه از رابطه جنسی جلوگیری کنند. اما درمان هایی وجود دارد که می تواند کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روشهای درمانی خانگی و گزینه های درمانی طبیعی برای انزال زودرس ، در ادامه بخوانید.

درمانهای طبیعی و داروهای خانگی برای PE
داروی گیاهی آیورودیس
آیورودا سیستم درمانی سنتی هند است. برای درمان همه چیز از دیابت گرفته تا التهاب به هزاران گیاه تکیه می کند. تصور می شود برخی از داروهای آیورودا ، مانند kaunch beej ، kamini vidrawan ras ، و yauvanamrit vati ، انزال زودرس را هنگام مصرف در فرم کپسول دو بار در روز با آب ولرم درمان می کنند. از داروهای آیورودیس نیز برای درمان اختلال نعوظ استفاده شده است.

یک مطالعه پزشکی جنسی در سال 2017 نشان داد که مردانی که از داروی آیورودیس استفاده می کردند ، در مدت زمان لازم برای انزال در طول رابطه جنسی ، اندکی افزایش اما قابل توجه مشاهده کردند. عوارض جانبی احتمالی شناخته شده عبارتند از:

دل درد
سرگیجه
درد خفیف
کاهش میل جنسی
داروی گیاهی چینی
یک دوز هفتگی یا روزانه از داروهای گیاهی چینی - به ویژه ، قرص های Yimusake یا قرص Qilin - ممکن است با تقویت استقامت جنسی و بهبود انرژی ، انزال زودرس را درمان کند. همان مطالعه پزشکی جنسی نشان داد که انواع مختلف گیاهان دارویی چینی می توانند حدود دو دقیقه زمان انزال را افزایش دهند. عوارض جانبی احتمالی شناخته شده عبارتند از:

دل درد
سرگیجه
درد خفیف
کاهش میل جنسی
کرمهای موضعی
کرمهای بی حسی موضعی بدون نسخه حاوی ماده بی حس کننده ای هستند که می توانند با کاهش احساس و تأخیر اوج ، انزال زودرس را درمان کنند. 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی ، کرم را روی آلت تناسلی خود بمالید تا موثر واقع شود. مطالعه پزشکی جنسی 2017 نشان داد که کرمهای موضعی می توانند به افزایش مدت زمان لازم برای انزال چند دقیقه کمک کنند. اگرچه به طور کلی قابل تحمل است ، کرم های بیحسی می توانند باعث شوند:

درد خفیف
احساس سوزش خفیف
کاهش میل جنسی
از دست دادن موقت حساسیت
اسپری لیدوکائین
مانند کرمهای موضعی ، اسپری لیدوکائین با حساس تر شدن آلت تناسلی آلت تناسلی مرد و کاهش حساسیت به آلت تناسلی زودرس کمک می کند. 10 تا 15 دقیقه قبل از رابطه جنسی از اسپری استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن انجام شود. عوارض جانبی احتمالی شناخته شده شامل کاهش میل جنسی و کاهش حساسیت موقتی است.

مکمل های روی
روی نه تنها از ایمنی سالم و رشد سلول پشتیبانی می کند ، بلکه ماده معدنی ضروری به تولید تستوسترون و همچنین تقویت میل جنسی و انرژی شما نیز کمک می کند. تحقیقات پیوندی معتبر بین کمبود روی و اختلال عملکرد جنسی در مردان پیدا کرده اند ، بنابراین مصرف 11 میلی گرم روی در روز - مقدار توصیه شده - ممکن است باعث بهبود زمان انزال شود.

یک مطالعه انجام شده در سال 2009 روی موش ها نشان داد که مکمل های روی می توانند تستوسترون را افزایش دهند ، که ممکن است مشکلات جنسی مانند انزال زودرس را بهبود بخشد. مصرف زیاد روی ممکن است باعث شود:

حالت تهوع
استفراغ
اسهال
آسیب کلیه و معده
طعم فلزی در دهان شما
تغییرات رژیم غذایی
براساس تحقیقات ، علاوه بر روی ، منیزیم در سلامت جنسی شما نیز نقش دارد و می تواند در انزال زودرس منبع معتبر نقش داشته باشد. ترکیب مواد غذایی در رژیم غذایی سرشار از روی و منیزیم ممکن است به افزایش زمان لازم برای اوج گرفتن کمک کند. این غذاها عبارتند از:

صدف
دانه کدو تنبل
سویا
ماست
اسفناج
غلات جوانه گندم
بادام ها
لوبیا قرمز
نخود
دانه کنجد
گوشت گاو و گوسفند
شکلات تیره
سیر
نخود فرنگی

تکنیک مکث
تکنیک مکث ممکن است به شما اجازه دهد تا قبل از اوج اوج ، درمان انزال زودرس شود. وقتی احساس می کنید آماده انزال هستید ، متوقف شوید و شریک زندگی خود را در قسمت انتهایی آلت تناسلی خود که سر به شافت می رود فشار دهید. به آنها اجازه دهید چندین ثانیه فشار را نگه دارند تا دیگر نخواستید اوج بگیرید. این روند را تا حد لازم تکرار کنید. در نهایت ، شما ممکن است بتوانید انزال را بدون کمک به تأخیر بیندازید.

روش توقف شروع
روش توقف شروع ، همچنین به عنوان کنترل ارگاسم یا "لبه" شناخته می شود ، می تواند با جلب لذت لذت به تأخیر بیندازد. هنگامی که احساس انزال را احساس می کنید ، فعالیت جنسی را به طور کامل متوقف کنید. هنگامی که احساس تحریک کمتری می کنید ، به آرامی دوباره فعالیت جنسی خود را شروع کنید. این روند را تا حد لازم تکرار کنید تا به شما در کنترل انزال کمک کند.

تمرینات کف لگن
تقویت عضلات کف لگن شما می تواند تأثیر زیادی بر مدت زمان رسیدن اوج شما داشته باشد. یک منبع پیشرفت درمانی در سال 2014 در مطالعه اورولوژی برای انجام تمرینات کف لگن:

عضلات مناسب را با متوقف کردن جریان میانی در هنگام خم شدن یا سفت کردن عضلات که مانع عبور گاز می شود ، عضلات مناسب پیدا کنید.
در حالی که دراز می کشید ، به مدت 3 ثانیه عضلات کف لگن خود را منقبض کنید و سپس 3 ثانیه استراحت کنید. این کار را حداقل 10 بار پشت سر هم انجام دهید. حداقل 3 بار در روز تکرار کنید.
به تدریج تعداد ثانیه ها با افزایش قدرت عضلات افزایش یابد. موقعیت های جدید مانند ایستادن ، پیاده روی یا نشستن را امتحان کنید.
نفس را فراموش نکنید و یادتان باشد که فقط روی عضلات کف لگن تمرکز کنید. شکم ، ران یا باسن خود را محکم نکنید.
کاندوم های "کنترل اوج"
به طور کلی کاندوم ممکن است حساسیت را کاهش داده و شما را از انزال زودرس باز دارد. اما کاندوم های کنترل اوج کنترل بدون نسخه نیز وجود دارند که یا از یک ماده لاتکس ضخیم تر ساخته شده اند یا حاوی ماده بی حس کننده ای هستند که به معنای تأخیر اوج است.

برای یک دوره زمانی از رابطه جنسی خودداری کنید
به نظر می رسد این کار خلاف واقع است ، اما تمرکز بر روی انواع دیگر فعالیت های جنسی به جای مقاربت ممکن است به فشار آوردن از برخوردهای جنسی شما کمک کند. نفوذ تنها راه رسیدن به رضایت جنسی نیست ، بنابراین به راه های دیگری فکر کنید که شما و شریک زندگی تان می توانید احساس لذت کنید که باعث هیچ گونه ناراحتی و ناامیدی نمی شود.

  • عشقی عشقولانه

بوسیدن چه فوایدی دارد؟+ بوسیدن در روابط چه فایده هایی دارد؟

عشقی عشقولانه | دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶ ب.ظ

آیا بوسه در رابطه شما کمرنگ شده است؟ آیا شما در هنگام خوش آمد گویی به دوستان خود "بوسه هوایی" از نوع "بوسه واقعی" هستید؟ آیا وقتی می بینید عمه شما برای بوسه بزرگ در کارکردهای خانوادگی در حال آمدن است ، چنگ می زنید؟ ممکن است وقت آن رسیده باشد که بخوابیم!

معلوم می شود که بوسیدن - حتی خانواده و دوستان شما - دارای مزایای ذهنی و جسمی است که باعث می شود طرح صوتی شما به طور کامل ارزش آن را بگیرد. این چیزی است که علم می گوید.

1. این "هورمونهای شاد" شما را تقویت می کند
بوسه زدن مغز شما را ترشح می کند تا با نادیده گرفتن مراکز تفریحی مغز ، یک کوکتل از مواد شیمیایی آزاد کند که احساس خوبی را به شما بدهد.

این مواد شیمیایی شامل اکسی توسین ، دوپامین و سروتونین هستند که می توانند احساس سرخوشی کنند و احساس محبت و پیوند را تشویق کنند. همچنین سطح کورتیزول (هورمون استرس) شما را پایین می آورد.

2. که به شما در پیوند با شخص دیگر کمک می کند
اکسی توسین یک ماده شیمیایی است که با پیوند جفت مرتبط است. عجله اکسی توسین که هنگام بوسیدن آزاد می شود باعث ایجاد احساس محبت و دلبستگی می شود. بوسیدن شریک زندگی خود می تواند رضایت رابطه را بهبود بخشد و ممکن است در روابط طولانی مدت از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.


3. و بر عزت نفس شما تأثیر محسوس دارد
علاوه بر تقویت هورمونهای شاد شما ، بوسه می تواند سطح کورتیزول شما را کاهش دهد - که به طور بالقوه باعث بهبود احساس ارزش خود می شود.

محققان در یک مطالعه سال 2016 دریافتند که شرکت کنندگان که از ظاهر بدنی خود ناراضی نبودند ، سطح کورتیزول بالاتری داشتند.

اگرچه تحقیقات بیشتری لازم است ، اما هر بار که ببوسید ، یک افت موقت کورتیزول را تجربه نمی کنید روش خوبی برای گذر زمان نیست.

4- استرس را نیز تسکین می دهد
صحبت از کورتیزول ، بوسه نیز سطح کورتیزول و استرس را کاهش می دهد. بوسه و سایر ارتباطات محبت آمیز ، مانند بغل کردن و گفتن "من تو را دوست دارم" ، فرآیندهای فیزیولوژیکی مربوط به مدیریت استرس را تحت تأثیر قرار می دهد.

5- و اضطراب را کاهش می دهد
مدیریت استرس شامل میزان برخورداری از استرس و اضطراب است. هیچ چیز کاملاً شبیه بوسه و برخی از محبت ها برای کمک به آرام کردن شما وجود ندارد. اکسی توسین باعث کاهش اضطراب و افزایش آرامش و سلامتی می شود.


6. رگهای خونی شما را گشاد می کند و این به کاهش فشار خون کمک می کند
به گفته آندره دمیرجیان ، نویسنده کتاب ، "بوسه: هر آنچه را که همیشه می خواستید درباره یکی از شیرین ترین لذت ها بدانید ، ضربان قلب شما را به گونهای که رگهای خونی شما را رقیق می کند ، افزایش می دهد."

هنگامی که رگ های خونی شما رقیق می شوند ، جریان خون شما افزایش می یابد و باعث کاهش فوری فشار خون می شود. بنابراین این بدان معنی است که بوسیدن برای قلب خوب است ، به معنای واقعی کلمه و استعاره!

7. این همچنین می تواند به تسکین گرفتگی کمک کند
اثر رگهای خونی گشاد شده و افزایش جریان خون می تواند به تسکین گرفتگی ها کمک کند - افزایش مواد شیمیایی حس خوب و تسکین گرفتگی دوره های زمانی؟ گرفتن طرح صاف خود را هنگامی که در یک دوره بد خراب هستید می توانید فقط ارزش آن را داشته باشید.

خبرنامه بهداشت
ایمیل هفتگی افسردگی خود را دریافت کنید
برای کمک به شما در پیشگیری و مدیریت قسمتها ، ما راهنمایی های تخصصی ، داستانهای شخصی دلسوزانه و نکاتی را برای شما ارسال خواهیم کرد.

ایمیل خود را وارد کنید
حریم خصوصی شما برای ما مهم است

8- و سردردها را تسکین دهید
بهانه خداحافظ "نه امشب عزیزم ، من سردرد دارم". این اتساع رگ های خونی و کاهش فشار خون نیز می تواند سردرد را تسکین دهد. بوسه همچنین ممکن است با کاهش استرس ، که یک محرک شناخته شده سردرد است ، مانع از سردرد شوید.

9. این می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند
تعویض تف می تواند با قرار گرفتن در معرض میکروب های جدید تقویت کننده سیستم ایمنی بدن ، ایمنی شما را تقویت کند. یک مطالعه در سال 2014 نشان داد که زوجینی که بوسه می زنند اغلب همان میکروبی در بزاق خود و بر روی زبان خود دارند.

10. و پاسخ آلرژیک را کاهش دهید
نشان داده شده است که بوسه باعث تسکین قابل توجهی از کهیر و سایر علائم واکنش آلرژیک مرتبط با گرده و کنه های گرد و غبار خانگی می شود. استرس همچنین واکنشهای آلرژیک را بدتر می کند ، بنابراین اثر بوسیدن بر استرس ممکن است واکنش آلرژیک را نیز از این طریق کاهش دهد.

11. این به پیشرفت در کلسترول کل گره خورده است
یک مطالعه در سال 2009 نشان داد که زوجینی که فرکانس بوسه های عاشقانه را افزایش داده اند ، در کلسترول سرم خود بهبود یافته اند. چک کردن کلسترول خود را در معرض خطر ابتلا به چندین بیماری از جمله بیماری های قلبی و سکته مغزی قرار می دهد.

12. حتی با افزایش تولید بزاق به جلوگیری از حفره ها کمک می کند
بوسه غدد بزاقی شما را تحریک می کند و این باعث افزایش تولید بزاق می شود. بزاق دهان شما را روغن می کند ، به بلع کمک می کند و به چسباندن مواد باقی مانده مواد غذایی به دندان های شما کمک می کند ، که می تواند به جلوگیری از پوسیدگی دندان و حفره کمک کند.

13. این یک فشارسنج خوب برای سازگاری جسمی با یک شریک عاشقانه است
معلوم است که آهنگ "Shoop Shoop" در سال 1964 درست بود - در بوسه او بود! یک مطالعه در سال 2013 نشان داد که بوسیدن ممکن است به شما در ارزیابی مناسب بودن شریک زندگی احتمالی کمک کند. طبق گفته زنان مورد بررسی ، بوسه اول می تواند در هنگام جذب او آن را ایجاد کرده یا آن را بشکند.

14. و بوسیدن یک شریک عاشقانه باعث تقویت انگیزه جنسی شما می شود
بوسیدن رمانتیک منجر به برانگیختگی جنسی می شود و غالباً نیروی محرک تصمیم زن برای برقراری رابطه جنسی با کسی است. بزاق همچنین حاوی تستوسترون است - هورمون جنسی که در برانگیختگی جنسی نقش دارد. هر چه طولانی تر و با اشتیاق بیشتری ببوسید ، تستوسترون بیشتر آزاد می شود.

15- هرچه بیشتر بوسیدید ، ماهیچه های صورت خود را محکم تر و سفت تر خواهید کرد
عمل بوسیدن می تواند در هر جایی بین 2 تا 34 عضله صورت درگیر شود. بوسیدن اغلب و استفاده از این ماهیچه ها به طور منظم مانند یک تمرین برای صورت شما - و گردن اگر واقعاً وارد آن شوید!

این ممکن است به تقویت عضلات صورت کمک کند. کار کردن عضلات صورت شما همچنین می تواند باعث افزایش تولید کلاژن شود که به پوست محکم تر و جوان تر کمک می کند.

16. حتی کالری می سوزاند
استفاده از آن عضلات صورت نیز کالری را می سوزاند. بسته به میزان علاقه شما بوسه می توانید 2 تا 26 کالری در هر دقیقه بسوزانید. اگر سعی در کاهش وزن دارید ، ممکن است این بهترین رژیم تمرینی نباشد ، اما مطمئناً عرق کردن مربی بیضوی را ضرب می کند!

  • عشقی عشقولانه

13 روش برای اینکه لبهایی سالم و زیبا داشته باشیم

عشقی عشقولانه | جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۶ ق.ظ

14 راه برای رسیدن به لب های سالم

لبهای سالم
لب های نرم و پر ظاهری ممکن است زیبا به نظر برسند ، اما نگه داشتن لبهای شما هیدراته و سالم از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر دوست دارید اکثر مردم ، لبهای شما نرم و صورتی و لجباز به نظر برسند بدون اینکه کمی به پوست دهان خود توجه کنند. برای یادگیری 14 داروی خانگی لبهای آبرسان و سالم ، خواندن را ادامه دهید.

1. لبهای خود را لایه برداری کنید
قبل از اینکه شبانه به رختخواب بروید ، از مومیایی کردن لب با کیفیت خوب استفاده کنید. بعد از بیدار شدن از خواب ، دستمال مرطوب و یا مسواک استفاده کنید تا پوست مرده یا خشک را به آرامی مالش دهید. این امر باعث افزایش گردش خون در منطقه نیز می شود.


2. یک اسکراب لب خانگی را امتحان کنید
با استفاده از این دستور العمل ، می توانید پوست نازک روی لب های خود را با شکر خام و در حالی که رطوبت را با روغن بادام و عسل قفل می کنید ، لکه دار کنید.

خرید روغن بادام و عسل.

طراحی شده توسط پروژه Rubicon
3. آهسته بمانید
یکی از شایع ترین دلایل خشکی پوست ، نوشیدن آب کافی نیست. دریافت هشت لیوان آب در روز به روش های زیادی به بدن شما منتهی می شود و لب های کامل تر یک مزیت اضافه است.


4- کابینت پزشکی خود را بررسی کنید
همه محصولات زیبایی لب به طور یکسان ایجاد نمی شوند. موهای زائد لب حاوی کره شی ، کره کاکائو و روغن نارگیل به لب شما سدی طبیعی برای محافظت در برابر گرما و آلودگی می دهد. اما سایر ترکیبات مانند کافور می توانند لبهای شما را خشک کنند. اطمینان حاصل کنید که شما همچنین محصولات منقضی شده را رها کرده اید.

خرید موهای زائد لب با کره shea ، کره کاکائو و روغن نارگیل.


5- از ویتامین E استفاده کنید
اگر کپسول ویتامین E دارید ، می توانید یک عدد باز را برش داده و محصول را مستقیماً روی لب خود بمالید. ویتامین E باعث افزایش گردش خون می شود و ممکن است به تولید سلول های جدید پوست کمک کند و لب های شما نرم تر شود.

خرید کپسول ویتامین E.

6. با آلوئه ورا مرطوب کنید
برای این روش درمانی می توانید ژل آلوئه ورا خالص خریداری کرده و یا حتی یک برگ از گیاه آلوئه موجود در خانه خود خرد کنید. آلوئه ورا دارای خاصیت تسکین دهنده و درمانی است و به لبها کمک می کند تا بهترین حالت خود را پیدا کنند.

خرید محصولات آلوئه ورا.

تحقیق خواندنی
لطفاً یک بررسی سریع 1 دقیقه ای انجام دهید
پاسخ های شما به ما در بهبود تجربه کمک می کند. تو بهترینی!

7. از اسکراب لب مبتنی بر توت استفاده کنید
توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است ، که آنها را به یک ماده عالی برای تغذیه پوست روی لب های شما تبدیل می کند.

خرد کردن توت فرنگی و اضافه کردن آن به مخلوط عسل و روغن زیتون دستور اصلی این داروی خانگی است. در صورت تمایل به آزمایش با تغییرات آنتی اکسیدان بسته بندی شده در زغال اخته نیز تجربه کنید.

8- لب ها را با مرکبات بیدار کنید
با استفاده از چند قطره آب لیمو ، می توانید لب هایتان روشن تر و نرم تر از پوست مرده به نظر برسد. فقط کافی است آب لیمو را روی پوست خود مالیده و قبل از چشمان خود ، پوست روشن خود را تماشا کنید. قبل از استفاده از این درمان اطمینان حاصل کنید که لبهای شما ترک خورده و یا فوق العاده خشک نشده است ، زیرا ممکن است باعث لک شدن و بدتر شدن اوضاع شود.

9. از لبها در برابر آفتاب محافظت کنید
این دانش رایج است که پوست صورت شما در معرض آسیب قرار گرفتن در معرض آفتاب است. اما ، یک منبع تحقیق در سال 2005 نشان داد که از 299 نفری که ضد آفتاب را به درستی از بدن خود استفاده کرده اند ، تنها 37 درصد از محافظت لب استفاده می کنند.

استفاده از SPF 15 یا بالاتر روزانه ، حتی در روزهای ابری یا سرد ، باعث کند شدن علائم پیری می شود. لب های شما در اثر تابش اشعه ماوراء بنفش ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب یا حتی تخت های برنزه بدون آفتاب آسیب می بیند.

اطمینان حاصل کنید که از مومیایی کردن لب با یک ماده SPF استفاده می کنید. استفاده مجدد از ضد آفتاب به صورت ساعتی به لب های شما بهترین نتیجه را می دهد.

10. از رنگهای گیاهی طبیعی استفاده کنید
اگر به دنبال یک رنگ یکنواخت لب هستید که کمی قرمزتر از رنگ پوست شما است ، رنگهای گیاهی طبیعی مکان مناسبی برای شروع هستند. آنها همچنین مانند لبهای سنگین تحریک یا خشک نمی شوند. آب تمشک یا آب انار که به طور مستقیم روی لبهای شما اعمال می شود می تواند به طور موقت لب های شما را به رنگ صورتی مبهم بکشد.

تبلیغات
در هر زمان و هر زمان جوابهای خود را از متخصص پوست بگیرید
سوالات پزشکی دارید؟ با یک متخصص پوست با مجوز ، دارای مجوز در هیئت مدیره به صورت آنلاین یا تلفنی ارتباط برقرار کنید. متخصصان اطفال و سایر متخصصان نیز 24/7 در دسترس هستند.

11- قرار گرفتن در معرض سموم را محدود کنید
هوای آلوده ، دود و مواد شیمیایی می توانند زودرس پوست شوند و باعث می شوند لب ها تیره یا چروک شوند. عادت هایی مانند سیگار کشیدن می تواند این تأثیر را تشدید کرده و رنگ لب شما را لکه دار جلوه دهد.

اجتناب از سیگار و دود دست دوم می تواند نحوه نگاه لب های شما را بهبود بخشد. پوشیدن روسری برای پوشاندن لب ها نیز ممکن است آنها را از وجود بیش از حد محافظت کند.

12. قبل از خواب آرایش خود را بردارید
خوابیدن در آرایش شما برای پوست شما مناسب نیست و لبهای شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. حتی اگر در پایان روز هیچ رژ لب یا محصول قابل مشاهده ای روی لب شما نیست ، قبل از ضربه زدن به بالش ، با یک پاک کننده آرایشی به آنها ضربه تند وشدید زدن بزنید.

خرید دستمال مرطوب.

13- روغن نعناع را برای تقویت گردش خون امتحان کنید
استفاده از روغن نعناع روی لب شما باعث افزایش گردش خون در منطقه می شود. همچنین احساس خنک کننده ای را ایجاد می کند که می تواند لب هایی که احساس خشکی می کنند را تسکین دهد.

مخلوط کردن روغن نعناع با روغن حامل مانند روغن بادام یا روغن نارگیل باعث ایجاد یک مومیایی فوق العاده لب لب می شود که می توانید دوباره در طول روز از آن استفاده کنید.

  • عشقی عشقولانه

چطور لب هایی نرم داشته باشیم؟

عشقی عشقولانه | سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳ ب.ظ

لب های پوسته پوسته سرگرم کننده نیستند ، اما خوشبختانه با محصولاتی که قبلاً متعلق به آنهاست ، رفع آنها آسان است. اکثر اسکراب های لب حاوی مخلوطی از شکر و روغن هستند که می توانید به آرامی روی لب های خود بزنید تا پوسته های پوستی از بین برود ، از ترک خوردگی بیشتر جلوگیری کرده و یک بوم صاف برای رژ لب یا براق به شما می دهد.

روال زیبایی 30 ثانیه ای
وازلین یک گزینه خارق العاده برای استفاده در یک اسکراب لب DIY است. ضخیم است ، بنابراین اسکراب را آسان می کند ، به علاوه برای آب بندی پوست در لب های نازک مناسب است. اگر گزینه طبیعی تری را ترجیح می دهید می توانید به جای وازلین از روغن نارگیل استفاده کنید.

یک تکه پنبه را درون وازلین فرو کنید تا در یک لایه نازک پوشیده شود.
همان سواب پنبه ای را که درون یک ظرف کم عمق ریخته اید ، درون شکر فرو کنید. شکر کاستور ریز دانه به بهترین وجه کار می کند.
لب های خود را با کمی آب مرطوب کنید تا هرگونه خشکی پوست نرم شود.
سوئیچ پنبه را به آرامی بر روی لب های خود در حلقه های کوچک مالش دهید.
هر محصول اضافی را با یک دستمال تمیز پاک کنید.
در ادامه با مومیایی کردن لب یا رژ لب همراه باشید.
تحقیق خواندنی
لطفاً یک بررسی سریع 1 دقیقه ای انجام دهید
پاسخ های شما به ما در بهبود تجربه کمک می کند. تو بهترینی!

موارد دلخواه اینترنت برای هیدراتاسیون لب
ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما لانولین موجود در Lansinoh Lanolin Nipplecreams یک ماده فوق ستاره است.
Rosebud Salve از سال 1892 یک فرقه کلاسیک بوده است.
Bite Beauty Agave Lip Mask ممکن است گزینه مناسبی باشد ، اما اگر کار دیگری نکند ، برای دیگران جلب می شود.
اگر 10 دقیقه دیگر وقت دارید ، ممکن است بخواهید ماسک لب را برای هیدراتاسیون اضافی امتحان کنید:

ماسک خواب Laneige کلاسیک است که به لب شما براق براق و شایسته پوشش مجله.
برای بهبودی یک شبه ، ماسک لب لب شب زنجبیل Aritaum را امتحان کنید. این ماسک تسکین دهنده برای خیلی ها امری ضروری است و باعث از بین رفتن لب های بیشتری نسبت به هر مومیایی کردن لب می شود!

  • عشقی عشقولانه