از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

چطور در خانه لب های خود را حجیم کنیم؟

عشقی عشقولانه | دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳ ب.ظ

1. با اسکراب های لب لایه برداری کنید.
برای اینکه لبهای شما ریخته شود ، باید آنها را آماده کنید. کاترین درن ، هنرمند آرایش ، لایه برداری را "با استفاده از دایره های کوچک روی لب ها و سپس شستشو و سپس با استفاده از یک ویتامین C از لب ها برای آبرسانی و مرطوب کردن استفاده می کند." (اسکراب های مورد علاقه ما را در اینجا پیدا کنید.) شاونا جونز ، PA-C ، متخصص پرستاری زیبایی ، اسکراب DIY را توصیه می کند: "اسکراب خود را با استفاده از مواد شیرین کاری مانند روغن نارگیل و قند قهوه ای برای از بین بردن پوست خشک تهیه کنید."

تبلیغات
2. آهسته بمانید.
اساسی ترین عملکردی که فراتر از آن که از چه کالاهایی استفاده کنید ، طولانی خواهد بود ، اطمینان از آبرسانی شماست. جونز می گوید این قانون شماره 1 او است. "هر روز به عنوان بخشی از کارهای روزمره مایعات زیادی بنوشید." تحقیقات این امر را تائید می کند زیرا مطالعات نشان داده اند که مقادیر کافی آب باعث افزایش ضخامت پوستی در پوست می شود. ترجمه: بیشتر پوست از بین لب ، از جمله لب.

3. مکمل های کلاژن مصرف کنید.
دستیابی به لبهای کامل تر به همان اندازه که بازی های طولانی را می توانید انجام دهید به همان اندازه که می خواهید سریع رفع شود ، انجام می شود. ما این را می گوییم زیرا اندازه لب به طور طبیعی با گذشت زمان نازک می شود. در یک مطالعه اختلاف اندازه لب بین دو گروه سنی (یکی در 20 سالگی ، دیگری 60 به علاوه) اندازه گیری شد و به طور متوسط ​​حجم لبها بین گروههای سنی جوانتر و مسن تر 25٪ کاهش یافت. بنابراین برای اینکه مطمئن شوید که لب های کامل تری دارید ، به مدت طولانی تر ، به اقدامات پیشگیری از پیری نیاز دارید. این می تواند مواردی مانند مراقبت روزانه از پوست را در بر بگیرد ، اما به معنای رفتن به داخل نیز هست. یکی از راه های رسیدن به پوست جوان تر به نظر می رسد ، مکمل های کلاژن هیدرولیز شده است. * اینها نشان داده شده است که ضخامت پوستی را حفظ می کنند ، از خاصیت ارتجاعی و سطح رطوبت طبیعی را پشتیبانی می کنند. *

4- از ضد آفتاب استفاده کنید.
جونز می گوید: "محافظت از آفتاب را فراموش نکنید." "محافظت از لب های شما در برابر آفتاب به همان اندازه محافظت از چهره شما است. به دنبال محصولاتی باشید که دارای ضد آفتاب بدن باشند [دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی]. بعضی از آنها همچنین حاوی مواد مرطوب کننده دیگری مانند اسید هیالورونیک برای آبرسانی و صاف کردن لب ها هستند. " هنگامی که افراد به آسیب UV فکر می کنند ، احتمالاً لکه های خورشید و چین و چروک را فکر می کنند ، اما باعث از بین رفتن حجم صدا نیز می شود: این اتفاق می افتد زیرا اشعه ماوراء بنفش نه تنها سرعت از دست رفتن کلاژن را تسریع می کند بلکه توانایی بدن را در تولید سطوح سالم مانع می کند. یک مطالعه انسانی نشان داد که قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش از بین رفتن قابل توجهی کلاژن نوع I را نشان می دهد.

5- یک سرم اسید هیالورونیک بمالید.
صحبت از اسید هیالورونیک ، پر کردن جیب شما به طور طبیعی با یک سرم موضعی قابل انجام است. مانند آب برای خشک کردن خاک ، لب های شکسته شما آن را می مکند و به زودی با رطوبت لکه دار می شوند. این امر به این دلیل است که HA عنصری است که می تواند تا 1000 برابر وزن خود را در آب بکشد. با این حال ، هر زمان که از سرم HA استفاده می کنید ، حتماً آن را با یک محصول انسداد لب مانند روغن یا مومیایی مبتنی بر موم از بین ببرید. این امر به این دلیل است که HA مرطوب کننده است و در حالی که این نوع هیدراتورها برای جذب رطوبت بسیار عالی هستند ، اما در طولانی مدت نگه داشتن آن در درم عالی نیست. اما اگر آن را با محصولی ضخیم تر ببندید ، می یابید که لبهای شما تقریباً در تمام طول روز نرم خواهد شد.

6. روغنهای اساسی را امتحان کنید.
طبق گفته پزشک طبیعی ، تس مارشال ، N.D. ، روغن های ضروری یک روش معمول برای شکستن لب های شما به طور طبیعی است. او می گوید: "حتی محصولات غیر طبیعی از این مواد برای خواص آنها استفاده می کنند." وی پیشنهاد می کند از روغنهای اساسی دارچین ، فلفل کاین و نعناع استفاده کنید که مؤثرترین آنها هستند. (دارچین می تواند باعث ایجاد درماتیت تماسی شود ، بنابراین ابتدا روی بازو تست کنید.) آنها به آرامی لب ها را تحریک می کنند ، که گردش خون را تقویت می کند ، در نتیجه ظاهری موضعی "متورم" ایجاد می کند. شما حتی می توانید لوله کش لب ضروری روغن خود را DIY کنید. ابتدا براق لب ارگانیک و شفاف مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس سه قطره روغن اسانس نعناع و یک پودر کینن را در یک ظرف کوچک ترکیب کنید. با استفاده از گره براق مخلوط کنید ، سپس برای یک سر و صدایی سریع روی لب خود بمالید.

 

7. گوا شا را در نظر بگیرید.
این عادت روزمره به دلیل مجسمه سازی صورت و تشویق تخلیه لنفاوی مورد توجه متخصصان زیبایی طبیعی است. و با یک حرکت سریع ، سنگ گوش شما نیز می تواند یک لامپ طبیعی لب شود. برای این کار شما به سنگی احتیاج دارید که دارای یک روبان یا شکاف باشد. سپس ، همانطور که زیبایی شناس و عضو کل مجموعه ذهن متشکل از Britta Plug برای ما در اینجا توضیح می دهد ، لب های خود را بیرون بکشید و با دست غیر Gua-sha خود نگه دارید. با لبه موج دار سنگ ، آن را به سرعت بالا و پایین در امتداد لبه های بیرونی حرکت دهید تا باعث ایجاد اصطکاک شود ، که این امر باعث ظهور کف پا می شود.

8- از رژ لب و آستر تمیز استفاده کنید.
جلوگیری از آسیب آفتاب ، افزایش رطوبت و استفاده از روغنهای ضروری همه راه های خوبی برای ریختن لب های شما به طور طبیعی هستند ، اما اگر بلافاصله به دنبال لب های کامل تر هستید ، از آرایشی برای ایجاد این توهم استفاده کنید. قبل از استفاده از رژ لب از لیبر لب استفاده کنید که یکی دو سایه تیره تر از رنگ طبیعی لب شما باشد ، قبل از استفاده از رژ لب ، کمی از لب های خود دور شوید. (به معنی ردیابی دقیقاً خارج از خط لب طبیعی شماست ، هیچ چیز دیگری نمی تواند ظاهر کارتونی باشد.) در مرحله بعدی ، برای پر کردن مسیر خود از رژلب که در نزدیکی رنگ طبیعی شماست استفاده کنید. رنگ های تیره تر باعث می شوند لب های شما صاف به نظر برسند. با استفاده از براقیت لب روشن در مرکز لب خود پایان دهید. این امر نور را منعکس می کند و لب کامل تر به نظر می رسد.

 

روش های درمان خشکی واژن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی