از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

فواید بوسیدن لب برای سلامتی چیست؟

عشقی عشقولانه | سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵ ب.ظ

رهاکننده و تقویت کننده خلق و خوی.
نکات برجسته داستان
بوسیدن نه تنها سرگرم کننده است بلکه می تواند سالم باشد
یک صاف کننده به کاهش فشار خون کمک می کند
همچنین می تواند گرفتگی و سردرد را کاهش دهد
(upwave.com) آه ، بوسه. این می تواند موارد زیادی باشد: شیرین ، دوست داشتنی ، بی دست و پا ، شدید ، حمل و نقل ، ناامیدکننده ، کسل کننده ، متعالی ، تغییر زندگی.

در طرف خوشمزه و پرشور طیف ، یک smooch می تواند یک تمرین میکرو سالم قلب ، آزاد کننده هورمون و تقویت کننده خلقی باشد. همچنین سرگرم کننده است - و یک راه عالی برای ارتباط با شخصی که به شما اهمیت می دهد.
آندره دمیرجیان ، نویسنده کتاب "بوسه: هر آنچه را که همیشه می خواستید درباره یکی از شیرین ترین لذت ها بدانید" می گوید: "رابطه جنسی به همان اندازه که جالب است ، می تواند کمال باشد." "بوسیدن صمیمی است: شما در فضای روح خود حق با شماست. به هسته قلب و روح شما می رسد زیرا این چنین روشی دوست داشتنی برای بیان و دریافت عشق و محبت است. بوسه در روز واقعا می تواند پزشک را حفظ کند. دور."
1. بوسیدن به کاهش فشار خون کمک می کند
بیرون آمدن فقط برای قلب هیجانی شما مناسب نیست بلکه به آناتومیک شما نیز یک تمرین می دهد. دمیرجیان می گوید: "بوسه با شور و شوق باعث می شود ضربان قلب شما به روشی سالم احیا شود که به کاهش فشار خون کمک می کند." "این رگهای خونی شما را گشاد می کند - خون به شکلی خوب و محکم جریان می یابد و به تمام اندام های حیاتی شما می رسد."
2. بوسیدن گرفتگی و سردرد را کاهش می دهد
دمیرجیان می گوید: "بوسیدن در صورت سردرد یا گرفتگی قاعدگی بسیار عالی است." شما ممکن است تمایل به پیشرفت موج داشته باشید وقتی که به یک توپ دستی تبدیل می شوید ، اما گشاد شدن رگ های خونی که توسط یک جلسه صاف کننده طولانی انجام می شود ، واقعاً می تواند به کاهش درد شما کمک کند. در واقع ، دمیرجیان توصیه می کند خط "نه امشب عزیزم - سردرد دارم" را جایگزین خط "عزیزم ، من سردرد دارم. بیا مرا ببوس!"
3. بوسیدن حفره ها را می جنگد
smooch-thon ، مایعات ، از جمله بزاق شما را می گیرد. دمیرجیان می گوید: "هنگام بوسه ، بزاق بیشتری در دهان شما ترشح می شود." "این مکانیسم است که پلاک را بر روی دندان های شما می شکند و منجر به حفره می شود." (خیلی سرگرم کننده تر از جار زدن!)
4- بوسیدن باعث تقویت هورمونهای شاد شما می شود
دمیریرجیان می گوید: "اگر احساس استرس یا خشمگین شدن می کنید ، کمی بوسیدن یا دوست داشتن [در واقع] اکسیر مورد نیاز برای احساس ... بهتر است." "این باعث آرامش ، ترمیم و احیای شما خواهد شد .... مواد شیمیایی خوبی در مغز متلاشی می شوند: سروتونین ، دوپامین ، اکسی توسین - چیزهایی که می توانید از عجله ورزش بدست آورید."
5. بوسیدن می سوزاند (چند) کالری
این نمی تواند به مدت 30 دقیقه با بیضوی مقایسه کند ، اما یک جلسه جذاب قبل می تواند 8 تا 16 کالری را در هر صافی بسوزاند. او می گوید: "بوسیدن و عشق ورزیدن اگر کاملاً درگیر شوید می تواند یک ورزش جدی باشد." "شما باید بوسه ای پرشور داشته باشید [برای سوزاندن این کالری ها] ، اما لازم نیست که یک جلسه 10 ساعته قبل باشد."
6. بوسیدن باعث افزایش عزت نفس می شود
یک مطالعه آلمانی نشان داد که مردانی که قبل از عزیمت به کار ، بوسه آبدار خوبی از همسران خود گرفته اند ، درآمد بیشتری کسب کردند. دمیریرین توضیح می دهد: "اگر او خانه خود را خوشحال کند ، در محل کار بیشتر تولید می کند ، زیرا احساس اضطراب نمی کند ، بنابراین می خواهد پول بیشتری کسب کند." "بوسیدن بسیار با عزت نفس و احساس دوست داشتن و ارتباط داشتن ارتباط دارد."
7. بوسیدن می تواند صورت (نوع) زیبایی به شما بدهد
به گفته دمیرجیان ، بوسه های عمیق می تواند گردن و فک را شکل دهد ، که اغلب نقاط مشکل برای افراد نگران پیرتر شدن است. او می گوید: "دهان شما دارای تعدادی از عضلات صورت است." "هنگامی که آن ها مشغول بوسیدن هستند ، می توانید آنها را محکم و تنگ کنید."
8- بوسیدن یک فشار سنج برای سازگاری جنسی است
دمیرجیان می گوید: این می تواند یک روش عالی برای بررسی شریک زندگی احتمالی قبل از درگیری برهنه و عاطفی باشد. اما اگر اولین لپ تاپ شما با یک شریک جدید من است ، او توصیه می کند که به او یک شلیک دیگر بدهید.
او می گوید: "بعضی اوقات هنگام اولین بوسه ، مردم احساس ناخوشایند ، عصبی یا خجالت می کنند." "این ممکن است فریبنده ترین و سکسی ترین تجربه را ایجاد نکند." بوسه دوم خنده دار است ، هم؟ این نشانه شماست که لبهایتان را بگیرید - و بقیه شما - در جای دیگر.
© 2015 upwave، کلیه حقوق محفوظ است.

  • عشقی عشقولانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی