از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

5 راهکار برای اینکه همیشه لبخند به لب داشته باشیم

عشقی عشقولانه | دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶ ب.ظ

5 راه برای نگه داشتن لبخند بر روی صورت خود مهم نیست چه!
این یک پست حمایت شده با همکاری Vibration Clothing است. ممنون که از Global Munchkins حمایت کردید
بعضی اوقات فقط باید کمی سرگرم کننده باشید. ساختن احمق از خود با بهترین های خود یک روش عالی برای تحقق آن است. در ادامه بخوانید تا بدانید 5 روش که همیشه لبخند می زنم بدون توجه به آنچه
آیا می دانید علم نشان می دهد که ما می توانیم 40٪ از شادی خود را کنترل کنیم؟ بقیه در معرض استعداد ژنتیکی ، رفتارها و شرایط زندگی قرار دارند. با چنین تکه بزرگی از خوشبختی ما در دست خودتان مانده ، مهم است که دقیقاً بدانید که چه کاری می توانید برای اطمینان از خوشبختی خود انجام دهید. و از آنجا که خوشبختی و زندگی در زندگی به عنوان کمترین چیزی است که من مجذوب آن شده ام و وقت زیادی را صرف مطالعه کردم ، فکر کردم که می توانم "5 راه برای حفظ لبخند بر روی صورت خود را بدون اهمیتی" با این امید که بتوانم از شما بخواهم استفاده کنم. اتهام خوشبختی خودت


1 تعداد قدردانی
مطالب صفحه
من از خانواده فرزندخوانده شگفت انگیز خود بسیار شکرگزار هستم. من همه چیز را در مورد ما دوست دارم. در ادامه بخوانید تا روشهای مثبت ماندن و لبخند زدن روی صورت خود را یاد بگیرید
 درباره ما
پخش ویدئو
اگر فقط یک چیز را از این مقاله دور کنید ، باید این باشد ، این عمل قدردانی است. قدردانی کمک می کند تا شما را به لحظه حاضر بکشاند تا مجدداً مغز خود را روی همه چیزهای شگفت انگیزی که در زندگی شما اتفاق می افتد متمرکز کنید. قدردانی از "سلامت جسمی و سلامتی روانشناختی" شما ، بهبود خواب و عزت نفس ، افزایش همدلی و کاهش پرخاشگری سودمند است ، و قدردانی همچنین قدرت ذهنی را افزایش می دهد. "همانطور که در مقاله ای در Forbes بیان شد.

روشی آسان که بتوانید زندگی پر از سپاسگزاری را شروع کنید این است که هر روز صبح قبل از خوابیدن از رختخواب ، آنچه را که به عنوان "تعداد قدردانی" شناخته می شود ، انجام دهید. ساده است! تمام کاری که انجام می دهید اینست که سکوت کارهایی را که از شما سپاسگزار است در سرتان بگذرید. حتی می توانید این کار را انجام دهید در حالی که هنوز در رختخواب هستید.

می توانید با چیزهایی مانند سلامتی ، هوای تازه ، سقف بالای سر خود ، صدای پرندگان در بیرون از خانه و غیره شروع کنید ... این عمل ساده روحیه پر از قدردانی (و به نوبه خود خوشبختی) را نیز ایجاد می کند. پس از چند هفته تمرین ، متوجه خواهید شد که چیزهای کوچک در زندگی ، مانند یک شکوفه بهاری زیبا ، شما را در مسیرهای خود متوقف می کند. شما نمی توانید به سادگی از کنار چنین زیبایی شگفت انگیز قدم بردارید. زندگی تغییر می کند!

2 Hygege
من راههای زیادی برای سرگردانی در سفر اخیر دیزنی کروز پیدا کردم. آنها را بررسی کنید و راه های حفظ لبخند بر روی صورت خود را مهم نیست.
دلیلی وجود دارد که جهانیان با وسواس و سنن دانمارک وسواس زیادی پیدا کرده اند ، از این گذشته ، دانمارک به طور مداوم سالانه به یکی از خوشبخت ترین کشورهای جهان رای داده است. افزودن مقدماتی به زندگی خود می تواند به افزایش شادی شما کمک کند و بهترین بخش در مورد زیبایی این است که همه می توانند این کار را انجام دهند!

بازدید از دانمارک می گوید: "در حقیقت ، بهداشت به معنای ایجاد جو گرم و لذت بردن از چیزهای خوب در زندگی با افراد خوب است." هیچ چیز بهداشتی تر از جمع شدن در اطراف شام potluck با دوستان خوب و بحث در مورد لذت های ساده در زندگی وجود ندارد. جوراب های گرم و دنج گرم ، چرت زدن در کنار شومینه ، یا وقت گذاشتن برای مطالعه یک کتاب خوب نیز راه هایی برای تمیز کاری هستند. فقط مطمئن باشید که نفس خود را در درگاه بررسی می کنید ، زیرا لاف زدن و فحش دادن به دستاوردهای خود شخص دانمارکی است که به همه برابری اعتقاد دارند ، نه بزرگ و نه.

3 غذای سالم
یک مزرعه خوشمزه برای صرف صبحانه در هتل Palms Hotel & Spa در میامی
هیچ راز نیست که رژیم غذایی شما بر روحیه شما تأثیر می گذارد. ما به آمالگام گرسنه و خشمگین (آویزان) عادت داریم که برای توصیف حال و هوای کسی که هنگام گرسنگی زیاد است عادت کرده ایم. اما ، در حالی که خوردن هر غذایی به سادگی ممکن است باعث خنثی کردن یک قسمت از حلق آویز شود ، نکته ای در مورد رابطه سالم باید به آن توجه داشته باشید ، تمام مواد غذایی روحیه شما را دارد.

فلیسس جکا ، رئیس انجمن بین المللی تحقیقات روانپزشکی تغذیه ای می گوید: "اکنون بدن بسیار بزرگی از شواهد موجود وجود دارد که نشان می دهد رژیم غذایی برای سلامتی روان به همان اندازه برای سلامت جسمی اهمیت دارد." "رژیم غذایی سالم محافظت می کند و رژیم غذایی ناسالم عامل خطر افسردگی و اضطراب است."

با حرکت آهسته غذا ، سهولت در یافتن محصولات ارگانیک و گوشت ، و افزایش رستوران های مزرعه به میز آسانتر از همیشه پیدا کردن غذاهای سالم محلی برای نگه داشتن مغز در حالت نوک تیز است.

4 الهام را پیدا کنید
با مکث و مشارکت در زمان حال دلایل زیادی برای لبخند زدن روی صورت خود پیدا خواهید کرد.
راه دیگر برای لبخند زدن روی صورت ، جستجوی الهام است. البته سفر به جهان باعث می شود که شما در لحظه حضور بیشتری داشته باشید تا زمانی که در خانه هستید و در خلبان خودکار هستید. اما ، الهام بخش واقعاً در ساده ترین و دنیوی ترین صحنه ها قابل مشاهده است.

توقف بوی برخی از گل های تازه بریده شده در فروشگاه مواد غذایی ، متوجه یک پروانه زیبا که در مسیر شما پرت می شود ، یا حتی توجه به علائمی که در جهان برای شما وجود دارد ، توجه می کنید. چیزهایی مانند تکرار در زندگی شما از یک مورد علاقه یا معنی دار ، یک

توقف بوی برخی از گل های تازه بریده شده در فروشگاه مواد غذایی ، متوجه یک پروانه زیبا که در مسیر شما پرت می شود ، یا حتی توجه به علائمی که در جهان برای شما وجود دارد ، توجه می کنید. چیزهایی مانند تکرار در زندگی شما از یک شماره مورد علاقه یا معنی دار ، یک تصادف عجیب و غریب که باعث می شود لبخند بزنید ، یا عبارتی در پیراهن است که به نظر شما معنی دار یا قابل اعتماد است. واقعاً هر چیزی که شما را به دنبال تعقیب رویاهای خود ، رسیدن به ستاره ها و لبخند زدن از گوش به گوش باشد ، به ضرب شادی شما کمک می کند.

آیا می خواهید به خوشبختی دیگران کمک کنید؟ خط الهام بخش و مثبت لباس را لمس کنید. لرزش لرزش عمیقا بر این باور است که زندگی یک پژواک است: آنچه می فرستید برمی گردد. بنابراین ، با به اشتراک گذاشتن پیامهای الهام بخش آنها نه تنها به خوشبختی دیگران کمک می کنید بلکه به جذب لرزهای مثبت نیز کمک می کنید تا راه خود را برگردانید.

آنچه شما به جهان می فرستید به شما باز می گردد. به همین دلیل است که من عاشق پوشیدن مخزن لرزش Vibration خود هستم. دریابید که چگونه دیگر من یک لبخند بر روی صورتم نگه می دارم
یکی دیگر از دلایل عاشق پوشیدن لرزش این است که آنها فقط صحبت نمی کنند. آنها واقعاً شرکتی هستند که ارزش دادن به آنها را پسندیده ، شرکای ویبره پوشاک با Samaritans365 ، غیرانتفاعی که با ایجاد برنامه هایی برای آموزش اهمیت مهربانی ، به ارتعاشات خوب گسترش می دهد.

5 آن را جعلی کنید
وقتی بچه شما از اخبار سرگرم نمی شود
قرار دادن افکار منفی و در نتیجه خندیدن لبخند می تواند به تقویت روحیه شما کمک کند. درسته! فرضیه بازخورد صورت نشان می دهد که بیان صورت ما بر احساسات ما تأثیر می گذارد. بنابراین ، شما به معنای واقعی کلمه می توانید اخم خود را وارونه کنید. دفعه دیگر که احساس غم و اندوه می کنید ، آن را امتحان کنید. فقط مطمئن شوید که دفعه دیگر به خانه برمی گردید و از احساسات منفی خود دیدن می کنید زیرا سرکوب احساسات می تواند تأثیر منفی بر سلامت روان شما بگذارد و علامتی هشدار دهنده برای افسردگی است.

 

علائم عجیب ویروس کرونا

  • عشقی عشقولانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی