از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

سنت های بوسیدن+ رسم و رسومات که درباره بوسیدن وجود دارد

عشقی عشقولانه | پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ق.ظ

بسیاری از جوامع سنت هایی دارند که بوسیدن را شامل می شود. بوسیدن می تواند نشان دهنده شادی باشد یا از آن به عنوان بخشی از سلام استفاده شود. بوسیدن شامل لمس کردن لب به لب یا قسمت دیگر بدن مانند گونه ، سر یا دست شخص دیگر است. بعضی اوقات افراد اغلب به عنوان روشی برای خوشبختی یا حتی نشان دادن احساسات ، دوستان یا بهترین دوستان خود را می بوسند.
در دنیای غرب ، بوسه ژست معمول تبریک است و در بعضی مواقع بوسه انتظار می رود. در تمام فرهنگ ها مردم به عنوان نشانه شناخت ، محبت ، دوستی و تکریم از یکدیگر تبریک می گویند. بسته به مناسبت و فرهنگ ، سلام ممکن است به صورت دست و پا ، آغوش ، تعظیم ، گره زدن ، مالش بینی ، بوسه بر روی لب با دهان بسته یا بوسه یا بوسه بر روی گونه باشد. بوسیدن گونه ها بیشتر در اروپا و آمریکای لاتین متداول است و در اروپا لاتین به یک تبریک استاندارد تبدیل شده است.

در حالی که بوسیدن گونه ها در بسیاری از فرهنگ ها یک تبریک مشترک است ، هر کشور روش بوسیدن خاصی دارد. در اسلوونی ، کرواسی ، صربستان ، مقدونیه ، مونته نگرو ، روسیه ، هلند ، سوئیس ، لهستان و لبنان معمول است که "سه بار بوسه بر روی گونه های جایگزین" ببوسید. " مکزیک و بلژیک فقط یک بوسه لازم است. در اکوادور ، زنان فقط بر روی گونه راست بوسه می زنند [2] و در عمان این غیر معمول نیست که مردان بعد از دست دادن ، یکدیگر را روی بینی ببوسند.


تعداد بوسه ها در فرانسه

گونه ای که برای اولین بوسه در فرانسه داده می شود
فرهنگ فرانسه انتظار دارد که بوسه ها بر روی گونه در سلام باشد ، گرچه آداب و رسوم متفاوت است. دو بوسه در سراسر فرانسه رایج است اما در پرووانس سه بوسه داده می شود و در نانت چهار مورد رد و بدل می شود. [4]

بوسیدن سریع روی لب ها که دهان بسته است ، یک تبریک معمولی است که در برخی از نقاط فرهنگ غربی مانند آفریقای جنوبی وجود دارد

مرا در نیمکت بوسه ببوس
کلاس ارشد دانشگاه Siracuse در سال 1912 یک نیمکت سنگی پشت سر گذاشت. با این حرکت ، کلاس فارغ التحصیلان امیدوار بودند که "شروع به کار کلاس های فارغ التحصیلی از کلاس های خود کند که هدایای مشابهی را به شما می بخشد و زیبایی دانشگاه را بیشتر می کند." [5] در حالی که این نیمکت زیبایی چهار گوش دانشگاه Siracuse را تقویت می کند ، نیمکت بوسه ای دارد. خیلی بیشتر از یک صندلی معمولی شوید. در دهه 50 گفته شد که اگر زنی در حالی که روی نیمکت نشسته بود بوسه می شد ، "از خطر تبدیل شدن به اسپینسر جلوگیری می کرد." [5] با این حال ، در 1970 1970 این سنت گسترش پیدا کرد که بیان می کند زن باید روی آن بوسه شود. نیمکت برای فارغ التحصیلی و ازدواج. در حال حاضر این سنت حاکی است که اگر دو نفر هنگام نشستن روی نیمکت بوسه ببوسند ، سرانجام ازدواج خواهند کرد. [6] از زمان شروع این سنت در دهه 50 بسیاری از زوج ها زندگی مشترک خود را در نیمکت بوسه آغاز کرده اند.

با من در پست بوسه ملاقات کن
پست بوسیدن ، که از اتاق ثبت نام الیس جزیره پشتیبانی می کند ، ستونی معروف است که در آن میلیون ها مهاجر آمریکایی با خانواده مجدداً عضو می شوند. در اتاق ثبت نام ، مراحل نهایی روند مهاجرت به پایان رسید. سپس ، هنگامی که مهاجران به سمت ستون حرکت کردند ، یک لحظه مهم در سفرشان مشخص شد. مهاجران پردازش شده اعضای خانواده را که برای ملاقات با آنها در پست بوسه بودند جستجو می کنند. این پست معمولی بعنوان عکس العمل در مورد "مراسم شادمانی" و بوسه بین اقوام و عزیزان ، توسط کارمندان در جزیره الیس ، پست بوسه زنی نامگذاری شد. [7] مهاجران نه تنها گذرگاه طولانی به ایالات متحده را تحمل کردند بلکه با ورود آنها تحت یک روند بازرسی طولانی قرار گرفتند. [7] این روند عاطفی شامل معاینات بدنی ، بازداشت های پزشکی ، جلسات دادگاه برای زنان و کودکان بی همراه و جدایی از اعضای خانواده بود. [8] دیدن پست بوسیدن در پایان سفرشان به آمریکا نتیجه ای عاطفی برای تجربه آنها بود. پست بوسه نشانگر آزادی ، اتحاد دوباره و آغاز جدید است.

بوسیدن سنگ بلارنی

توریستی در حال بوسیدن سنگ بلارنی
بوسیدن سنگ بلارنی (همچنین به آن سنگ فصاحت نیز گفته می شود) یک عرف محبوب در قلعه بلارنی در ایرلند است. این سنگ در زیر نبردهای موجود در پارکت قرار دارد و بوسیدن سنگ دشوار است. در اصل ، مردم با پاهای خود بر فراز کفپوش آویزان شده و برای رسیدن به سنگ پایین می آیند. با این حال ، پس از مرد در اثر سقوط ، سیستم جدیدی ایجاد شد. این فرد در حال حاضر روی کسی قرار دارد که پای خود را ایمن کند ، و هنگام نگه داشتن ریل های آهنی ، خود را به سمت پایین پایین می آورد. سپس ، آنها می توانند به سنگی که مردم صدها سال از آن بوسه زده اند ، برسند. چگونگی شروع این سنت ناشناخته است ، اما گفته می شود به افرادی که موفق به بوسیدن سنگ می شوند ، هدیه فصاحت داده می شود. یکی از افسانه ها پیرزنی را توصیف می کند که از غرق شدن توسط پادشاه مونستر نجات یافته است. او با ریختن طلسم بر روی سنگی که توانایی صحبت کردن جادویی را به او می دهد پاداش می داد ، هر زمان که او آن را بوسید. داستان دیگری از یک حاکم گذشته قلعه بنام درمونت مک کارتی حکایت دارد که به خاطر عدم تسلیم قلعه خود به ملکه الیزابت اول گفته شد.

 

  • عشقی عشقولانه

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی