از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

10 نکته برای بوسیدن همسرتان+ چطور همسر خود را ببوسید؟

عشقی عشقولانه | دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۷ ب.ظ

اگر بوسیدن درست انجام شود ، بعضی اوقات حتی می تواند شدیدتر از عشق ورزیدن باشد. با یک بوسه می توانید دقیقاً به همسرتان بگویید که چه احساسی دارید. و در حالی که بوسیدن به خودی خود می تواند بسیار شدید باشد ، کاری که با عزیزترین همسر خود در حین بوسه زدن با او انجام می دهید ، باعث بهتر شدن آن می شود! در اینجا چند کار سرگرم کننده وجود دارد که شوهرتان می خواهد شما را هنگام بوسیدن او انجام دهید ... این 10 نکته برای بوسه زدن همسرتان به اشتیاق در منیفولد اتاق خواب افزوده می شود ، و همه چیز را بین این دو تا بخار نگه دارید!
1. از دستان خود استفاده کنید

دستان خود را کمی حرکت دهید ، خانمها! انگشتان خود را از طریق موهای او اجرا کنید (بچه ها این را دوست دارند!) یا پایین قفسه سینه و پشت خود را. لرزهایی که با این لمس جزئی از بدن شما عبور می کند ، دقیقاً همان چیزی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم.
2. تغییر موقعیت

اجازه ندهید که او همیشه در صدر باشد. او از آن کسل می شود و خسته می شود. وقتی شروع به بوسیدن کردید ، او را به پایین فشار دهید و از بالای سر او صعود کنید. گاهی اوقات رهبری کنید ، او کاملاً قصد دارد آن را حفر کند!

2 نکته برای بوسیدن همسرتان
3. آن را خورد و ببینید!

لب پایین او را کمی بمکید و سپس بگذارید! اگر او زبان خود را در دهان شما می خورد ، آن را نیز مک کنید! اما پس از آن دوباره ، آرام باشید ، شما نمی خواهید که او لب های متورم داشته باشد.
4. سه گانه طلایی

با لبهای او شروع کنید ، سپس به سمت گوشها حرکت کرده و گوش خود را مرتب کنید ، سپس به گردن خود بروید و سپس به لبهای خود بازگردید. این سه گانه می تواند یک مرد را دیوانه کند. همچنین ، هیکی ، ‘ناف گفت!
5- به سرعت نیاز دارید

سرعت خود را تغییر دهید. با چند بوسیدن آرام و آرام شروع کنید و سرعت و شدت آن را به تدریج افزایش دهید. این نوع بوسه قطعاً او را دیوانه خواهد کرد!
6. نیبول

دختران لب های خود را به آرامی مرتب کنید! اما مراقب باشید این کار را بسیار سبک انجام دهید ، البته چون لب بسیار حساس است. دندان های خود را در امتداد لب های خود به آرامی حل کنید و احساس کنید که او در برابر لب های شما لبخند می زند. بهترین حسی که تا حالا داشتم!

6 نکته برای بوسیدن همسرتان
7. ترفندهای زبان

اگر هیچ یک از شما نسبت به این ایده بی تفاوت نباشد ، استفاده از زبان شما هنگام بوسیدن می تواند آن را به سطح بعدی برساند! اما مراقب باشید ، بین مقدار صحیح زبان و لزج ، یک خط خیلی نازک وجود دارد!
8. تماس چشمی

تماس چشمی همه چیز در مورد اشتیاق است. صورت خود را نگه دارید و ارتباط چشمی برقرار کنید. سپس به آرامی چشمان خود را به طرف لبهای خود حرکت داده و دوباره به عقب برگردید. او بدون این که یک کلمه را بیان کند ، می فهمد شما چه می خواهید.
9. به او تعلیم دهید

در همه جا به جز لب ، نکات کوچک به او بدهید. هیجان او به آرامی زیاد خواهد شد و او می خواهد لبهای شما را با او جلب کند ، اما اجازه ندهید که او هنوز این کار را انجام دهد!
10. لطفا من را شگفت زده کنید

بعضی اوقات ، مرد شما هم می خواهد غافلگیر شود! او را وسط درگیری یا وقتی در جایی بیرون هستید سخت ببوسید و سپس بکشید. او باقی خواهد ماند که بخواهد بیشتر.

نظرات  (۱)

خیلی خیلی خیلی ممنونمممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی