از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

7 راه برای اینکه روز شادی را شروع کنید+ چطور روز شادی را شروع کنیم؟

عشقی عشقولانه | پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۷ ق.ظ

صبح ها می تواند شروع روشن روز جدید باشد. اما برای دیگران ، هنگامی که ساعت زنگ دار شما زنگ می خورد ، این یک آشفتگی آشفته است که خود را از رختخواب بیرون می کشید و مستقیم به سمت قهوه ساز می روید. اگرچه همه افراد صبحگاهی نیستند ، اما شروع روز تعطیل مثبت شما بسیار مهم است. مطالعات نشان می دهد که وقتی روز خود را با روحیه مثبت شروع می کنید ، با پیشرفت روز شانس خود را برای خوشحال کردن بیشتر می کنید.
آنچه در صبح انجام می دهید می تواند بر بقیه روزتان تأثیر بگذارد ، بنابراین چرا روز بقیه را با بیدار شدن از خواب در سمت اشتباه تخت شروع می کنید؟ ایجاد عادت های صبحانه لزوماً به معنای این نیست که باید ساعت 6 صبح بیدار شوید تا به کلاس چرخش بروید یا یک روال یوگا را قبل از کار انجام دهید. کارهای اندکی وجود دارد که می توانید انجام دهید که فقط چند دقیقه طول بکشد ، اما می تواند روحیه ، عملکرد و رضایت کلی شما از روزتان را بهبود بخشد.

برای آن دسته از ما که اهل صبح نیستیم ، روش هایی وجود دارد که روز را به درستی شروع کنید که حتی شامل خارج شدن از رختخواب هم نیست. سعی کنید یکی از این هفت عادت را برای یک روز شادتر و پربارتر یکی از این عادت های صبحانه خود قرار دهید ، همه بدون اینکه مجبور شوید راحتی ورق و پتو دنج خود را ترک کنید.

 

1. برای قدردانی شخصی لحظه ای قدم بگذارید
استیسی کایزر ، سردبیر بزرگ زندگی مبارک می گوید: "به پنج چیز در مورد خود فکر کنید که از آنها سپاسگزار هستید ... که شما یک شخص مهربان هستید ، که سس اسپاگتی عالی درست می کنید ، بسیار سازمان یافته و غیره هستید."

مطالعات نشان می دهد افرادی که از زندگی خود ابراز قدردانی می کنند ، نسبت به زندگی خود خوش بین تر و خوشبخت تر عمل می کنند. به اندازه کافی جالب ، آنها همچنین تمایل به مراجعه به پزشک کمتری دارند ، اثبات می کند که ممکن است ارتباط آنها بین نگرش و سلامت جسمی باشد.

2. خودتان را پرورش دهید
کایزر می گوید: "یک فنجان چای مورد علاقه خود را بگیرید و هاپ را دوباره به رختخواب بریزید ، کمی از اخبار صبحگاهی تماشا کنید که از آن لذت می برید ، یک مجله بخوانید ، با همسرتان ، بچه های خود یا حیوان خانگی خود نوازش کنید."

انجام کاری که از نخستین کار لذت می برید در صبح کمک می کند تا لحن کلی شما برای بقیه روز تنظیم شود.

3. اهداف را تنظیم کنید

چه این یک چیز مهم مانند لگد زدن در نمایش بزرگ شما باشد یا چیز جزیی مانند لبخند زدن به یک غریبه ، تحقیقات نشان داده اند که ایجاد اهداف مشخص برای خودتان نه تنها شما را در مسیر صحیح موفقیت قرار می دهد ، بلکه به شما کمک می کند احساس شادی بیشتری داشته باشید.

4. گسترش برخی از خوشبختی
کایزر می گوید: "قبل از شروع روز خود ، لحظه به لحظه با یک دوست تماس بگیرید ، یک متن را به یکی از اعضای خانواده بفرستید یا از یک همکار برای شما ایمیل بفرستید."

این نه تنها به شخص دیگری کمک خواهد کرد که احساس خوبی داشته باشد بلکه می تواند به شما در شروع روز تعطیل نیز کمک کند. مطالعات حتی نشان داده اند که فکر کردن به یک دوست یا شخص مهم دیگر می تواند به کاهش درد و استرس کمک کند.

5. سازماندهی ذهنی کنید

هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید ، اغلب اوقات ممکن است افکار زیادی در ذهن شما جاری شود. نوشتن آنها نه تنها می تواند به شما در سازمان دهی کمک کند ، بلکه حتی می تواند منجر به شانس بهتری در انجام کارهایتان شود.

کایزر پیشنهاد می کند: یک کاغذ برای تلفن هوشمند خود بکشید و لیستی از کارهایی را که امیدوارید در طول روز به دست آورید ، ایجاد کنید. "این به شما کمک می کند تا آنچه را که مهم است به خاطر بسپارید ، و باعث می شوید که در روز آماده شوید."

6. کشش

برای انجام این تمرین نیازی به ضربه زدن به سالن ورزشی نیست. کشش در رختخواب فقط برای چند دقیقه باعث آزاد شدن دوپامین ، بهبود روحیه ، عزت نفس و افزایش انرژی شما می شود. انجام چند حرکات کششی و تمرین تنفس شما می تواند به آرامش شما برای بقیه روز کمک کند.

7. برنامه ریزی سرگرم کننده برای پایان روز
کایزر می گوید: "به کاری فکر کنید که دوست دارید پس از اتمام روز انجام دادن خود بپردازید و به خودتان قول دهید که چنین کاری را انجام خواهید داد." "دادن به خود چیزی لذت بخش برای نگاه کردن به جلو می تواند به شما کمک کند لبخند بر روی صورت خود برای کل روز بگذارید."

حتی علم مجبور است موافقت کند: مطالعات نشان می دهد که پیش بینی یک چیز هیجان انگیز می تواند شما را به همان اندازه هیجان هیجان به ارمغان آورد....

  • عشقی عشقولانه

شروع یک روز شاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی