از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

حلقه های عروسی نمادی از عشق ابدی

عشقی عشقولانه | جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۰۵ ق.ظ

حلقه های عروسی ، نمادی از عشق ابدی
ازدواج ها سرشار از میراث و سنت هستند
حلقه های عروسی الماس نشان دهنده تعهد و وفاداری است
چندین قرن مرسوم بوده است که مردان در طول مراسم عروسی حلقه خود را به عروسشان پیشنهاد دهند. این یک ژست بی اهمیت نیست بلکه سمبل واقعی تعهد کامل بین یک زن و شوهر است. حلقه عروسی الماس دایره ای کامل ، نمادی از عشق ابدی خود را کشف کنید.

در همان شکل حلقه ، دایره نیز در ازدواج نقش مهمی ایفا می کند ، زیرا جهان از زمان بسیار قدیم به عنوان دایره یا کره معرفی می شده است. بنابراین ، حلقه عروسی نشانگر اتحاد یک زن و مرد است که برای جشن اتحاد خود در ازدواج آماده هستند.
حلقه های عروسی ، نمادی از عشق ابدی

مراسم مذهبی با مبادله نذورات ، بخش مهمی از عروسی است ، لحظه ای که در انتظار میهمانان است. این ازدواج دو نفر است که در مقابل خانواده و دوستان ایستاده اند و عشق و تعهد خود را با انگشتر عروسی نشان می دهند ، سمبل عشق مادرانه آنها است.

حلقه ازدواج نماد چیست؟

عروسی نیز لحظه ای بسیار پرتحرک است که در خاطرات شما باقی خواهد ماند. برای حل این رویداد هر مدل حلقه عروسی را انتخاب کرده اید: حلقه طلای زرد ، طلای سفید یا پلاتین؛ ازدواج تعهدی است که شما را برای زندگی پیوند می دهد.

ازدواج ها سرشار از میراث و سنت هستند

اگر به دنبال اضافه کردن یک تماس هنری و صمیمانه به روز عروسی خود هستید ، چرا یک جادوگر عروسی-توهمگر را استخدام نکنید. جادوگر معمولاً در طول کوکتل یا وعده های عروسی ، ترفندهای جادویی را با کارت ، سکه یا حتی ترفندهای ذهن انجام می دهد.

همچنین می توانید رهایی از کبوترها را ترتیب دهید ، که نمادی از خوشبختی شما و همسرتان و شادی اتحادیه جدید شماست. هنگامی که کبوترها آزاد شدند ، این نشانه این است که تازه عروس در حال آغاز زندگی جدید در کنار هم هستند.

کبوترهای سفید نمادی از بی گناهی روابط زناشویی است ، زیرا رنگ سفید رنگ خلوص است. کبوترهای سفید نیز ممکن است نمایانگر چیز جدیدی باشند ، که باعث می شود آزاد شدن کبوتر مناسب برای عروسی باشد.

حلقه های عروسی الماس نشان دهنده تعهد و وفاداری است

حلقه های عروسی الماس نشان دهنده تعهد و وفاداری است. این دایره ، سمبل محکم ازدواج ، بیانگر عشق بی نهایت یا ابدی است. این مقاله را بخوانید تا بدانید الماس خالص چقدر باید باشد. شما به طور خاص باید 4C را تحلیل کنید.

آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا حلقه های عروسی بر روی انگشت حلقه سمت چپ پوشیده می شود؟ در دوران باستان اعتقاد بر این بود که انگشت سوم دست چپ که دارای حلقه عروسی الماس است ، حاوی رگه ای بود که مستقیماً به قلب وصل می شد.

اگر می خواهید حلقه های عروسی با کیفیت بالا بخرید ، همین حالا از متخصصان BAUNAT مطلع شوید. کشف کنید که چگونه بال های الماس را با سبک مطابقت دهید ، به عنوان مثال حلقه نامزدی و حلقه عروسی خود را

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی